10 Boja koje povećavaju prodaju

boje u marketingu

Marketing stručnjaci i grafički dizajneri odavno znaju da boja igra glavnu ulogu u uspehu bilo koje marketinške kampanje. Naime, specifične boje imaju tendenciju da probude određene emocije kod potrošača, stvarajući tako relevantnost brenda i motivišući kupovinu. 

Boja nije samo boja u marketingu. Sledećih 10 boja sigurno povećavaju prodaju, a to je pre svega zbog emocija koje izazivaju kod publike: 

1. Crvena 

Crvena je boja snage. Privlači i drži pažnju ljudi, zbog čega je najpopularnija boja u marketingu. Međutim, nikad nemojte preterivati, pa da vam crvena preovlada stranicom, jer to može izazvati suprotan efekat. 

[crp]

2. Plava 

Kada želite da publika vaš proizvod ili uslugu smatra pouzdanim i „kul“, onda je plava boja dobar odabir. Za najbolje rezultate mešajte više njenih nijansi. Ova boja je naročito draga mlađim generacijama. 

3. Ružičasta 

Ako su žene vaša ciljna gruša, ružičasta treba da bude vaš izbor. Naime, sa njom nećete pogrešiti. Ružičasta boja je sinonim za žene (bar većinu), pa to iskoristite. 

4. Žuta 

Žuta je veoma moćna boja, ali ujedno i najopasnija. Koristite žutu da biste upravljali pažnjom svoje publike i dajte im do znanja da ste sigurni u svoju sposobnost. 

5. Zelena 

Zelena je svestrana boja. Topla i privlačna, pruža potrošačima ugodan osećaj. Drugo, označava zdravlje, životnu sredinu i dobru volju. Konačno, zelena je boja novca, tako da u ljudima probudi misli o bogatstvu – ako kupe vaš proizvod ili uslugu, postaće bogatiji. 

 6. Ljubičasta 

Ljubičasta je kraljevska boja, pa je shodno tome čini savršenom ako je vaša roba ili usluga prestižna ili pak ko stvorena za eleganciju.  

7. Zlatna 

Zlatna boja takođe asocira na eleganciju i prestiž, ali dodaje i element moći koju pak ljubičasta nema. Međutim, ako zlato kombinujete sa ljubičastom ili zelenom bojom, onda ćete dobiti kombinaciju koja simbolizuju bogatstvo i prestiž. 

8. Narandžasta 

Narandžasta je čista energija. Ima snažno svojstvo za privlačenje pažnje, zabavna je i topla, a kupcima pruža osećaj da ste vrhunska kompanija. Zato nemojte da izbegavate ovu boju. 

9. Braon 

Braon, zemljani ton, poznata je kao udobna boja koja pruža osećaj opuštenosti. Publika je voli, a na vama je da im pružite ono što oni vole i žele. 

10. Crna 

Crna je još jedna vrlo svestrana boja. Može biti moderna ili tradicionalna, uzbudljiva ili opuštajuća. Često se koristi kako bi napravila kontrast. Zapamtite da crna boja dodaje dramu bilo kojem raspoloženju u koje želite da proizvedete. 

Sada jedino što treba da uradite je da neku od navedenih boja prilagodite svojoj pre-landing stranici. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]