10 Načina da napišete naslov koji ljudi neće ignorisati

Kako bih vam pomogao da razvijete moćne naslove za nativne reklame, prikupio sam 10 efikasnih saveta da kreirate naslov kojim ćete prigrabiti pažnju čitalaca

Ako čitate ovaj članak, onda ste verovatno svesni da ljudi imaju “slepilo” za banere koje ih sprečava da vide reklame koje postavljate na stranici. To funkcioniše kao odbrambeni mehanizam. Pošto je ljudima dojadilo da ih napada stotine reklama na svakom koraku, jednostavno ih ignorišu.

U najboljem slučaju, pročitaju naslov. Ali, nažalost, većina ljudi ne ode dalje od toga. Pa, ako želite da se vaš sadržaj pročita, ili vaš proizvod proda, morate da osmislite takav naslov zbog koga će ljudi stati i saslušati vašu poruku, umesto da je uobičajno izignorišu.

Stoga sam, da bih vam pomogao da razvijete moćne naslove za nativne reklame, prikupio 10 efikasnih saveta kako da kreirate naslov kojim ćete prigrabiti pažnju čitalaca. Pročitajte listu koja sledi i iskoristite je kao “puškicu” koju ćete koristiti kada sledeći put budete radili na delu sadržaja.

Skratite priču

[crp]

Kada razmišljate o naslovima, prvo što vam se pojavi u glavi je verovatno onaj dugi podebljani deo sadržaja koji se dodaje na vrhu članka. Ako je tako, onda je vreme da promenite svoju sliku o naslovima.

U stvari, skratite ih što više možete, s obzirom na to da čitaoci tome posvećuju vrlo malo pažnje i prosto se ne usredsređuju na nešto suviše dugo.

Stoga, iscedite više soka iz vaše poruke i spakujte to u naslov na takav način da bude kratak i jasan. Ciljajte da vam maksimum budu 6 reči.

Kreiranje kratkih i informativnih naslova može zahtevati više vremena, ali na duže staze, oni su ti koji će vam doneti veće stope posećenosti. Pa, zašto ne probati?

Odgovorite na “Šta ja imam od toga?” pitanje.

Čitaoci će nastaviti da čitaju to što ste napisali samo ukoliko, pošto pročitaju naslov, uvide da u toj ponudi postoji nešto od velike važnosti za njih.

To može biti besplatno uputstvo koje objašnjava nešto složeno prostim rečnikom, elektronska knjiga koja objašnjava kako unaprediti poslovanje ili popust dostupan samo ovde i samo sada!

Sve je vezano za mušterije i kako možete da im pomognete na bilo koji način.

Dodajte brojke

Možda mislite da su brojevi u naslovima zastarela stvar, ali ne možete poreći da je ovaj trik izuzetno efikasan. Brojevi se lako primete i privlačni su. I mogu čuda da naprave za vaše naslove.

Fora je da kada ljudi vide brojke u naslovu, automatski pretpostavljaju da je informacija koja ide uz njih koncizna i informativna. Njihovo vreme neće biti protraćeno.

I tada korisnik odlučuje ne samo da pročita naslov, već da se takođe upozna sa sadržajem koji stoji iza njega.

Neka bude uzbudljiv

Sadržaj sa emotivnim naslovom dobija više klikova od ostalih, prosečnih naslova. Stoga, korisno je da zvuči zabavno i uzbudljivo kako bi zgrabio čitaočevu pažnju.

Tada se dobar smisao za humor najzad isplaćuje! Posmatrajte reklamu očima čitalaca i pobrinite se da ne ostanu indiferentni na ono što su upravo pročitali. Neka zaplaču, nasmeju se, zacerekaju ili ozbiljno naljute, ali svakako, neka im zanimanje za reklamu poraste.

Dajte uputstva

Možete reći vašim čitaocima šta da rade, ali na način kao da im šefujete. Budite im prijatelj i pokažite im kako mogu značajno da poboljšaju nešto, nakon što nabave vaš proizvod.

Na primer, recite im da prestanu da traće vreme na pogrešne strategije ili novac na stvari koje naročito ne doprinose boljem poslovanju. Pokažite im da znate o čemu pričate i da imate rešenje.

Ovo će vam biti dobitni tiket, kojim možete da povećate upoznatost sa vašim brendom i poboljšate pozitivnu sliku o vama u očima vaših čitalaca.

Koristite moćne reči

Prema sajtu Smart Blogger, postoje reči koje navode čitaoce da požele da čitaju sadržaj, a vas čine boljim piscem. Zapravo, oni kažu da možete čuda da napravite sa njihovom listom reči sa moćnom konotacijom.

“Možda želite da ih impresionirate, da ih uzbudite, da im povećate pozornost, da ih naljutite, da ih ohrabrite da nastave dalje, ili bilo da im pobudite bilo koju drugu emociju. Što bolje budete uspeli da im probudite osećanja, to ćete biti uticajniji, i bolje su vam šanse da dobijete to što želite.”

U takve reči spadaju “lukavo” “skriveno” “zapanjujuće” i “zaprepašćujuće”. Vidite kako možete da ih uklopite u vaš sadržaj i dodajte ih u vašu reklamu odmah.

Obećajte nešto korisno

Jedino što ljudi onlajn traže je nešto vredno. Posetioci vašeg veb-sajta imaju muke kojih žele da se reše i pitanja na koja su im potrebni odgovori. A vaš naslov treba da im ukratko ukaže na koji način tačno ćete da im pomognete da reše svoje nedoumice.

Naslovi poput “Naučite 10 načina da unapedite svoje govorne veštine” ili “Smislite zapanjujuće teme za razložan i efikasan esej u 3 laka koraka” će vam doneti mnogo više klikova nego uobičajeni suvoparni naslovi. Zato, ne plašite se da im obećate korisne informacije i budite dosledni tome. Spomenite reči poput “kada”, “zašto” i “kako”.

Klasični pristup kreiranja privlačnih naslova je korišćenjem izazovnih reči poput “kada”, “zašto” i “kako”.

Zbog njih će vas čitalac posmatrati kao izvor odgovora i rešenja. A vera u vašu stručnost je jedna od najvažnijih stvari koja utiče na to da li će ili ne čitalac kliknuti na reklami i pratiti link do veb-sajta.

Budite kontroverzni

Ne plašite se toga da se ljudi neće složiti s vama. Naglasite svoju poziciju i pobrinite se da ostavite malo mesta za sumnjičavost, ali se nemojte plašiti da će se oni vratiti i reći vam da ste pogrešili.

Činjenica da su pronašli nešto pored čega ne mogu tek tako da prođu a da ne kažu koliko se sa tim ne slažu znači da vaša reklama radi. I dalje imate na čemu da radite. A to je ono što se računa.

Ne plašite se preterivanja

Dobro, ne podržavam ideju da morate da lažete da biste nešto prodali. Niti podržavam takav pristup. Ali preterivanje je nešto drugo, i uobičajeno je u poslovnoj praksi.

Recimo da nudite svoje usluge u vidu sveobuhvatne marketing platforme. Onda možete da obećate da će vaši korisnici uštedeti hiljade evra (dolara) ako koriste vašu platformu umesto što se pretplatćuju na nekim drugim platformama.

Takav naslov će sadržate brojeve, reći korisnicima šta da rade, imati obećanje i vrednost i biće kratak. To je neverovatno!

Kreiranje efikasnih naslova nije nuklearna fizika i vi to možete. Ali moguće je jedino ako imate sve ove stvari na umu. Ne zaboravite da sačuvate ove savete i primenite ih na vaše pisanje što pre.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]