11 načina da publiku POZOVETE NA AKCIJU u nativnom oglašavanju

Kada ljudi odluče da nešto kupe, veruju da su sami doneli odluku o tome. Međutim stvarnost je nešto drugačija.

Na naše odluke o tome šta ćemo kupiti utiču mnogi faktori, bilo da se radi o hrani, odeći, kozmetici, nameštaju ili nečem drugom. Jedan od tih faktora jeste i sadržaj koji smo videli na internetu. Možda niste svesni toga, ali tražeći informacije na internetu, mi u sebi donosimo odluku o tome da li ćemo nešto kupiti.

Presudnu ulogu u odlučivanju uvek ima i poziv na akciju. Poziv na akciju je obavezan u svakoj reklami, jer ponekad publici morate ,,narediti“ da nešto kupi. Zato se na kraju svakog teksta ili reklame nalazi nešto poput: klikni ovde, poručite odmah, itd.

Kada kreirate reklamu, obratite posebnu pažnju na to kako izgleda vaš poziv na akciju. U ovom tekstu ćemo vam sugerisati na koje sve načine možete ,,narediti“ publici da kupi vaš proizvod ili se prijavi za neku vašu uslugu.

poziv na akciju

Ali najpre treba napisati dobar tekst, koji će zaintrigirati čitaoce

[crp]

Za početak potreban vam je adekvatan tekst, na čijem kraju ćete staviti poziv na akciju. Pre nego što pozovete čitaoce da kupe vaš proizvod, potrebno je da ih pripremite za ovu radnju, i to na sledeći način:

  • Početak mora biti najzanimljiviji deo teksta, kako biste zainteresovali čitaoca od sampog starta. U suprotnom neće ni stići do kraja teksta i vašeg poziva na akciju.
  • Poželjno je pisanje teksta u prvom licu. Neka čitaoci kroz tekst zamisle osobu koja već ima pozitivno iskustvo sa pomenutim proizvodom.
  • Stvorite osećaj hitnosti kod čitaoca: ostalo je još samo malo vremena da iskoristite akciju; zalihe se brzo smanjuju; limitirano izdanje, itd.

Uvek je dobro imati dva, tri reklamna teksta, sa različitim pozivima na akciju kako bi ste testirali šta najbolje prolazi kod publike. Tako ćete sledeći put znati kakva reklama je efikasnija. Jer svaki proizvod je priča za sebe i svaki se reklamira na drugačiji način. Nakon testiranja ćete saznati i koji poziv na akciju je odgovarajući za vaš proizvod.

Evo nekih interesantnih predloga koji vam mogu pomoći da osmislite svoj poziv na akciju.

1. Prijavite se na naš Newsletter!

Lako je reći ,,Kupite odmah“, pola vaših čitalaca će pobeći čim im zatražite novac. Ali ako ih najpre pozovete da se prijave na newsletter, kako bi ste im slali informacije, radije će prihvatiti vaš predlog. To znači da će se više ljudi odazvati.

Nakon što se čitaoci prijave na vaš newsletter, možete im slati promocije svojih proizvoda na mejl. Ovo je mnogo suptilniji i elegantniji način da zainteresujete ljude za vaš proizvod. Kada je reklama agresivna, obično odbija ljude, dok je suptilna reklama mnogo efikasnija. Suptilnost je i jedan od razloga zbog kojih su nativne reklame uspešnije od drugih reklama.

2. Isprobajte besplatno!

Čim ponudite nešto besplatno, odmah ste privukli nečiju pažnju. Kao što smo naveli u prethodnom primeru, ljudi ne vole kada im odmah zatražite novac, ali zato ste ih kupili čim ste im ponudili nešto gratis.

Ovom metodom se obično služe ljudi koji nude određene usluge na sajtovima i platformama, zatim oni koji prodaju aplikacije i slično.

besplatno

3. Počnite odmah sada!

Još jedan sjajan poziv na akciju, čak i ako nije u startu besplatan. Odličan je recimo, za teretane.

Podrazumeva se da će neko ko krene u teretanu morati da plati članarinu, ali to se nigde ne pominje u pozivu na akciju i samim tim ima drugačiji efekat. Umesto da kažete ,,Pretplatite se na naše treninge“, recite ,,Počnite odmah sa treninzima“. Zvuči više prijateljski.

4. Da, želim …

Svako ko se bavi pisanjem reklama i reklamnih tekstova, zna da je ključna stvar ,,udariti na emociju“.

Uzmimo na primer da treba da prodate gel za proširene vene. Nemojte da stavljate na samom kraju ,,Naručite gel za proširene vene“. Umesto toga završite tekst rečenicom ,,Da li želite da se oslobodite proširenih vena jednom zauvek“ i onda sledi poziv na akciju na linku za poručivanje ,,Da, želim da uklonim proširene vene“.

Postoji još mnogo dobrih načina na koji se može iskoristiti ovaj poziv na akciju, ali to zavisi od vaše kreativnosti, i naravno od proizvoda koji nudite.

5. Zgrabi odmah ( svoj primerak )

Ovakav poziv na akciju stvara osećaj hitnosti kod čitalaca. Samim tim ga motiviše da što pre kupi nešto od vas.

6. Aktivirajte / Instlirajte već sada

Još jedan sjajan način da se ljudi pozovu na akciju, pogotovo ako nudite besplatnu demo verziju neke aplikacije ili programa.

7. Ne proputite!

Potencijalne kupce ponekad najviše motiviše strah od toga da će propustiti neku dobru ponudu. Kada ih pozovete na akciju sa rečenicom ,,Ne propustite”, čitaoci dobijaju jaču želju da nešto kupe. Ovaj poziv možete iskoristiti i ako nudite specijalne popuste ili limitirane ponude.

8. Dodaj u korpu / Dodaj u listu želja

Sjajna fora za online šopove i internet prodavnice. Ne forsirate posetioce da odmah nešto kupe, već čisto da zapamte vaš proizvod.

Svaki put kada uđu na vašu internet prodavnicu, razmisliteće još jednom o tome da li žele da kupe proizvod koji su odvojili. Da nema ove opcije, verovatno bi izašli sa vašeg sajta, sa stavom da će razmisliti još malo o tome da li žele da kupe proizvod. Međutim pažnja će im otići na neku drugu stranu i zaboraviće i da su ulazili na vaš sajt, a kamoli da su hteli nešto da kupe. Proizvod koji je na listi želja je tu da ih podseti da ipak treba da pazare na vašem online šopu.

internet kupovina

9. Gledajte odmah!

Poziv na akciju koji se može iskoristiti za promociju nekog video klipa, YouTube kanala ili ako imate sajt za online gledanje filmova i serija.

10. Preuzmite svoj ( naziv proizvoda ) besplatno

Još jedna igra reči i naravno pojam ,,besplatno” koji je već unapred privukao pažnju korisnika. Kada kažete ,,Preuzmi svoj…” korisnik je već zamislio da je nešto prisvojio.

11. Sačuvaj

Slična for a kao i Dodaj u korpu / Dodaj u listu želja. Opet ne forsirate korisnike da vam odmah daju novac, već da sačuvaju proizvod u slučaju da im treba malo vremena da razmisle o kupovini.

Sada, kada imate dobre ideje za svoj poziv na akciju, možete započeti i svoju nativnu kampanju. Više o oglašavanju nativnim putem saznajte na ovom linku.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]