13 efektivnih strategija za poboljšanje sadržaja

by Admin

Kompanije investiraju sve više i više resursa u kreiranje odličnog sadržaja, što znači da lestvica za kreiranje odličnog sadržaja postaje viša i da takođe distribuiranje ovakvog sadržaja postaje sve teže. U želji da pomognemo svim mogućim marketarima da postanu žustri i povećaju performanse svog tima, mi u Native Media odlučili smo da pratimo naš sopstveni trud u reklamiranju sadržaja i vidimo šta najbolje funkcioniše za nas, kao i za druge, i sastavimo ono najbolje od svega što smo videli. Ovde je 13 naših omiljenih taktika za poboljšavanje sadržaja:

1. Spomenite kompanije i influensere tamo gde su relevantni

Rand Fishkin savetuje da svako treba da se zapita ,,Ko će podeliti ovo i zašto?” pre nego što uopšte razmisle o objavljivanju. Ako ne možete da odgovorite na ovo pitanje onda vaš sadržaj verovatno treba da bude prepravljen. Iako razlozi zbog kojih ljudi dele neki sadržaj dosta variraju, šanse da će neko podeliti članak autora kojem se iskreno dive su velike. Tako, ponekad je najbolje početi sa odavanjem priznanja kompanijama i influenserima kada je to zasluženo.

2. Zamolite influensere da učestvuju

Dok zarađivanje objave na tuđem profilu ili nagovaranje influensera iz vaše niše da doprinese vašem blogu može biti težak zadatak, molba da donesu mali doprinos u vidu pohvale ili saveta nije mnogo i omogućava vam da uključite najsjajnije umove vaše industrije u baš vaš sadržaj. Na primer, Vero je ovo izveo savršeno kada su pitali 15 email marketing eksperta da podele njihove najbolje savete. Umesto da započnu od nule, sada imaju kvalitetan sadržaj dobijen od 15 individualaca od kojih nekoliko ima veliki broj pratilaca i prepoznati su kao verodostojan izvor.

3. Dajte influenserima nešto sa pravom vrednošću

U Native Media, mi smo veliki fanovi En Handli, pa smo znali da će objaviti knjigu pod naziovm Everybody Writes mesecima unapred. Umesto samo ritvitovanja jednog ili dva posta o njenoj knjizi nedelju dana pre objavljivanja i nade da će to biti dovoljno da joj ukažemo zahvalnost, odlučili smo da sprovedemo audio intervju u kom smo kupili 5 kopija knjige ,,Everybody Writes i poklonili ih ljudima koji su na blogu ostavljali perceptivne komentare. U nastavku smo promovisali taj intervju zalagali se za En-inu knjigu kod svih koji su učestvovali u kreiranju i promovisanju sadržaja. Zaključak: uradite mnogo više nego što se očekuje dok uzvraćate zahvalnost i influenseri će vrlo verovatno da vas shvate ozbiljno.

4. Izdvojite delove vašeg sadržaja koje je moguće podeliti

Samo par kompanija zapravo ima koristi od onoga što njihov sadržaj može da ponudi. Blog vredi mnogo više kada je moguće preko tvitera objaviti njegov deo (i kada omogućite vašem čitaocima da podele preko klikni da tvitujes linka).

Marketing sadržaja i digitalni PR za startup-ove kreirali su savršenu listu startup citata koje je moguće tvitovati u kojoj su uspešno kombinovali nekoliko dokazanih strategija distribucije sadržaja u jednu odličnu objavu. Godinu dana kasnije, ljudi se i dalje oslanjaju na ovu objavu.

5. Tehnika nebodera

Šta ako vam kažem da distribucija sadržaja počinje i pre nego što je sadržaj uopšte kreiran? Milan Todorović iz SeoExpert je kreator sadržaja i izvrstan SEO. Jedna od njegovih najsigurnijih strategija funkciniše tako dobro jer je on voljan da uloži vreme u rad i fokusira se na veliki sadržaj dok drugi samo traže male, kratkotrajane zarade ili jednostavno odustanu od marketinga putem sadržaja.

Ukratko, tehnika nebodera je metod u kojem vidite koji je sadržaj kreiran od strane vaše konkurencije i ostalih u vašoj industriji dobro prihvaćen, koristeći alatke kao što su Buzzsumo, SEMRush i Topsy. Onda, uzmete najrelevantnije delove sa najboljim performansima i napravite ih boljim ulaženjem dublje u tematiku sadržaja i poboljšajte dizajn na primer, i distribuirajte kao ludi korišćenjem prethodno pomenutih alatki da biste videli ko je podelio sadržaj kojem ste poboljšali dizajn i opširnost.

6. Uključite se u zajednice vaše niše

Dok su tradicionalni i digitalni PR još uvek neizmerno moćni alati za prmociju, iskreno angažovanje i davanje priznanja relevantnim zajednicama vaše niše može biti ekstremno nagrađujuće. Plus, ako je vaš sadržaj dobro prihvaćen uvek postoji šansa da će drugi blogovi i izdavači medija zastupati vaš sadržaj.

Na primer, ako su vaša glavna publika digitalni marketari, onda treba da budete aktivni na:

Ako su vam meta vlasnici malih kompanija, pogledajte ove zajednice:

7. Pretvorite vaš sadržaj u vodič

Ako uzmemo da već posedujete blog sa dosta dobrog sadržaja na postojeću temu, da maksimalno preuredite i redistribuirate taj sadržaj koristite sajt kao što je Guides.co i pretvorite ga u vodič za inicijalnu grupu potrošača i za dodatnu reklamaciju brenda.

Frontleaf, menadžment platforma za odnos između kupaca i kompanija, su uzeli sadržaj koji su kreirali za njihov blog, koji se fokusira potpuno na pomenuti odnos i na to kako kompanije mogu ispuniti CS strategije, i preuredili ga u vodič na sajtu Guide.co što je izložilo njihov sadržaj potpuno novoj publici, i dovelo do stotine novih sign up-ova bez ikakve plaćene promocije.

8. Promovišite vaš sadržaj putem nativnog oglašavanja

Nativno reklamiranje je termin koji se dosta čuje, i mnogi od nas su imali sumnje šta je zapravo kvalifikovano kao nativno reklamiranje. Dobre vesti su da kada sadržaj informiše i zabavlja ljude, bez da odaje utisak da je previše reklamiran, obično prolazi mnogo bolje nego tradicionalne reklame na stranicama sajtova.

Ukratko, nativno oglašavanje je plaćeni sadržaja koji je ugaradjen na sajtovima slične tematike.

Više detalja: Tri pitanja nativnog oglašavanja: šta, kako i zašto?

9. Fokusirajte se na kreiranje velikog sadržaja

Kako je pomenuto, razmišljanje o vašoj strategiji promocije sadržaja treba da dođe pre nego što kreirate sadržaj. Da bi objasnili ovo gledište, WordStream je sastavio savršeni vodič ge pokazuju da 4 posto njihovih sadržaja generiše 85 posto deljenja, dok 5 posto generiše 95 posto njihovih linkova visokog kvaliteta.

Utvrđeno od strane Larry Kim-a, fokusirajte 20 posto vašeg vremena na kreiranje visoko kvalitetnog sadržaja a preostalih 80 posto na promovisanje tog sadržaja.

Mackenzie Fogelson iz Web Mack Solutions-a napisao je savršen tekst gde objašnjava kako su se prethodno oslonili isključivo na blogove, inforgrafiku i tako dalje sve dok se nisu okrenuli velikom delu sadržaja i kreirali vodič o izgradnji zajednica dug 147 strana, što je dovelo do značajne medijske zarade i kredibiliteta za njihovu agenciju.

10. Kupite sajtove iz vaše niše

Kupovina celog sajta? Da budem jasan, ova strategija odlično funkcioniše za veće kompanije koje imaju jasnu sliku ko je njihova idealna publika, ali kupovina samo jednog bloga iz niše ne mora mnogo da vas košta.

Joseph Pulizzi iz Content Marketing Institute-a je bio glavni zastupnik ove strategije, i ne mogu da kažem da se ne slažem sa njim.

Posedovanje medisjkog vlasništva vam omogućava da se direktno povežete sa publikom kroz sadržaj i da ustanovite vaš brend kao vodeći. To je strategija koju treba uzeti sa oprezom jer ne želite da bombardujete publiku sa reklamama već da koristite svoju platformu kao pomoć vašoj publici.

11. Koristite Twitter za promociju

Jordan Skole, dierktor marketinga u Ambassador-u, nedavno je objavio članak o postavljanju visoko kvalitetne Twitter reklame gde je podelio nekoliko odličnih predloga.

  • Pratie ljude koji idu na konferencije i dogadjaje
  • Pratie ljude iz odredjene teme
  • Delite kvalitetan sadržaj koji će interesovati vašu publiku
  • Kako bi ova strategija uspela, najbolje je da distribuirate vodič, eBook, metode istrživanja ili nešto od vrednosti u zamenu za e-mail adresu.

12. Sačuvajte dodatni sadržaj samo za one posetioce koji će da ga podele

Andrew Chen, popularni tehnološki bloger poznat po popularizaciji izraza ,,growth hacker”, redovno piše o viralnom marketingu, analitici i rastu u Silicon Valley-u. Kao investitor i savetnik u AppSumo-u napisao je besplatnu e-knjigu pod nazivom Rational Growth koju je besplatno postavio na AppSumo-u sa uslovom da posetioci nju podele na svojim društvenim mrežama a to je rezultovalo sa preko 15 hiljada download-a.
.
13. Koristite Snip.ly kada reklamirate sadržaj

Kao što želite da ljudi podele vaš sadržaj tako je dobro i da uvek podelite tuđi sadržaj (naravno, ako je vredan deljenja). Reklamiranje tuđeg sadržaja ne znači da ne možete doneti dodatnu dobrobit svojim čitaocima i profitirati od celog procesa.

Snip.ly vam dozvoljava da kreirate baner koji se postavlja na dno sadržaja koji delite, a u kojem možete podeliti relevantan deo sadržaja koji ste vi napisali a koji će uticati na istu publiku kao i članak koji ste podelili.

Ako uradite ispravno, donećete vašim čitaocima više dobrobiti, pomoći autoru članka koji ste podelili i generisati više poseta vašem sadržaju.

Dok je kreiranje vrhunskog sadržaja neophodno, razmišljanje o distribuciji vašeg sadržaja čak i pre nego što je kreiran, često je zanemareno i naravno propuštena je prilika. Uvek se setite da se zapitate ,,Ko će podeliti ovo i zašto?” i imajte jasan odgovor pre objavljivanja.

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.