20 načina da povećate posete na blogu

Započeti blogovanje je postalo i više nego lako uz WordPress platformu. Kada se upustite u to, onda vam je sledeći cilj da blog posećuje što više publike. Obradovaćemo vas kad kažemo da vam nije potreban stručan marketinški tim za to, već  samo treba da načinite nekoliko koraka. 

Ovo je 20 načina uz pomoć kojih ćete povećati posete na vašem blogu: 

1. Upoznajte svoju ciljnu grupu da bi znali šta žele 

Pre nego što krenete da kreirate objave na blogu, veoma je bitno da razumete svoju ciljnu grupu, kao i šta oni žele. 

Postavite sebi pitanja kao što su: 

  • Ko je vaša ciljna grupa? 
  • Sa kakvim problemom se suočavaju i kako ga mogu rešiti? 
  • Kakav sadržaj na internetu njih zanima? 
  • Koji je idealan način da dođu do odgovora na pitanja koja ih muče? 
[crp]

Takođe, možete ići i dublje pa saznati i odgovore na sledeća pitanja: 

  • Koliko su stari? 
  • Koja su njihova interesovanja? 
  • Koji su stepen stručne spreme? 
  • Koja tema ih najviše interesuje na internetu? 

2. Koristite ključne reči u svom sadržaju 

 Uz pomoć ključnih reči vaš sadržaj će se bolje kotirati na pretraživačima.  

Kako da istražite ključne reči: 

  • Istražite termine koji se koriste u pretrazi 
  • Pronađite jedinstvene ideje za sadržaj 
  • Učite od svoje konkurencije i tako je prestignite 
  • Napišite više objava o onome u čemu ste zaista stručni do sitnih detalja. Ne brinite zbog dužine teksta 

Postoje mnogi besplatni online programi za traženje ključnih reči ili jednostavno u pretraživaču počnite da kucate neku reč i izaći će vam odmah više opcija koje možete da pritisnete. Upravo su ti termini/fraze traženi, pa su samim tim to dobre ključne reči i fraze.  

Na Google se najčešće ostali termini i graze nalaze skroz pri dnu strane pretrage. 

3. Napravite urednički kalendar 

Dobar plan je već pola uspeha. Kad imate isplanirano kad koju objavu pišete i objavljujete biće vam lakše, a i publika će znati kad da očekuje novi sadržaj. Generalno ljudi vole tačnost, pa to iskoristite. 

4. Stvarajte jedinstven i koristan sadržaj 

Nemojte pisati o nečemu što je već ispisano više stotina, ako ne i hiljada puta. Ili pišite o tome samo ako možete da pojednostavite temu ili prikažete lakši put ka cilju. 

Najbitnije je da sadržaj ima vaš lični potpis i da nije nešto već viđeno. Budite jedinstveni! 

5. Učinite sadržaj čitljivim 

Tekst treba da je podeljen na što više paragrafa i da bude ravnopravno raspoređen ( uvod, razrada i zaključak). Izbegavajte duge rečenice  i pazite na gramatičke greške.  

6. Postavite SEO  

SEO pomaže da se vaš sajt bolej nađe na pretraživaču. Velike kompanije koriste SEO stručnjake, ali vi možete i sami to srediti, bar osnove, uz pomoć nekog od dodataka za WordPress. 

Preporučujemo vam da koristiti Yosta SEO plugin. Besplatna vezrija je sasvim dovoljna za manje sajtove. 

7. Naslov vam mora biti zvučan 

Dobar naslov mora da probudi emociju kod publike i da je natera da otvori njegov tekst ne bi li saznala više. Obavezno mora da sadrži ključnu reč ili frazu u sebi. 

8. Linkujte u novom postu stare 

Publika se često na blogovima ne vraća na stare postove, sem ako ih ne linkujete u novoj objavi. Naravno ovo treba da uradite sa stilom, pa da stara tema koju linkujete u novoj bude usko povezana, jer jedino će tako publika želeti da otvori link. 

Usput ovakvi linkovu pomažu Google-u da stvori vezu između vaših objava na sajtu, pa samim tim će vas bolje rangirati u pretrazi. 

9. Linkovi sa drugih sajtova 

Kad postavljate linkove s drugih sajtova bitno je da su ti sajtovi poznatiji od vašeg. Takođe, kada linkujete reč u sadržaju onda je linkujete sa sajtom koji izlazi na prvoj stranici u pretrazi kad ukucate tu reč. Još nešto, najbolje je da linkovana reč bude kao naziv sajta koji linkujete. 

Ako ovako postavite linkove, Google će vaš sajt brzo podići na svojoj rang listi. 

Takođe, poželjno je da u svom blogu imate gostujuće blogere koji će ispisati za vas neki sadržaj, a vi njima vratite istom merom. Ako nećete da pišete tekstove, možete uraditi i intervju. 

10. Postavljanje fotografija/ilustracija je obavezno 

Publika voli da sadržaj ne bude samo „suv“ tekst već da je „obojen“ lepim fotografijama ili ilustracijama. Vizuelno vašu blog objavu čini interesantnijom i lepšom. 

11. Video klipovi  

Kada vam tema to dozvoljava poželjno je da dodate i video klipove u svoju blog objavu. Publika super reaguje na njih, pa to iskoristitie. 

12.  Omogućite publici da bude aktivna 

Dopustite im da komentarišu vaše objave i obavezno im odgovarajte na pitanja, ako vam ih postave. Dopustite im čak da ponekad i oni napišu neki svoj tekst sa svojim mišljenjem o nekoj temi.  

13. Web dizajn neka bude jednostavan i atraktivan 

Postoje razne WordPress teme koje možete da koristite, pa izaberite onu koja najbolje odgovara sadržaju vašeg bloga. O temama smo vam već pisali, pa više pročitajte OVDE

14. Brzina sajta 

Brzina sajta tj. prelaženje s jedne stranice na drugu mora biti zadovoljavajuća. Niko ne voli da mu se stranica mnogo učitava, pa prema tome poradite na tome. 

15. Napravite mejl listu 

Uz pomoć mejl liste je najlakše da obavestite svoju publiku o novim objavam i vestima vezanim za svoj blog. Plus, oni će takvu pošiljku smatrati ličnom, pa će se emotivno vezati za vaš sajt. 

16. Delite blog objave po društvenim mrežama 

Podesite da se vaše nove objave lako dele na društvenim mrežama čiji su članovi vaša publika. To vam je ujedno i jedna od najboljih reklama koju možete sebi da uradite, jer ako vas podeli neko od publike na svom društvenom profilu onda će verovatno tekst podeliti i neko od njihovih prijatelja. 

17. Delite i stare objave 

Nemojte deliti samo nove postove, već i stare. Danima kad nemate novu objavu, na stranicama i grupama vašeg sajta na društvenim mrežama podelite neku staru objavu i tako je ponovo oživite. 

18. Istražite mogućnost društvenih mreža 

U zavisnosti koja je tema vašeg bloga izaberite i društvene mreže na kojima ćete biti aktivniji. Svaka društvena platforma ima neku svoju publiku, pa potražite onu koja je vaša ciljna grupa ne bi li povećali broj poseta na blogu. 

19. Učestvujte u online komunikaciji 

Publika voli da vas upozna i van bloga. Da osete da „ste živo biće“, a ne neko iz kompjutera. Zbog toga je potrebno da učestvujte u online komunikaciji, pa im nekad otkrijete nešto iz svog privatnog života bilo u vidu pisanog sadržaja ili fotografije/video klipa. 

20. Napravite svoje online grupe 

Bilo da ćete za to iskoristiti Facebook, Linkedin ili neku treću platfornu grupa će vam omogućiti da svi oni koji prate vaš rad mogu da komuniciraju međusobno, ali i sa vama. Tako ćete najbolje saznati šta se publici kod vas sviđa više, a šta manje. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]