3 magična „sastojka“ naslova koja TERAJU NA KLIK svakog potrošača

kreiranje naslova ubice

Smislili ste ubitačan sadržaj za svoj nativni oglas. Već imate jasan cilj i spremni ste da uložite još u svoje poslovanje. Maštate o toni poseta, jer vaš sadržaj je neodoljiv… Ali nešto vam fali. Ne možete nikako da smislite naslov koji će privući publiku da ode na sadržaj. Ne brinite, zato smo tu mi da vam pomognemo.

Naslov je definitivno jedan od najbitnijih delova bilo koje reklame, pa i nativnog oglasa. Možete imati odličnu fotografiju ili ilustraciju, ali ako vaš naslov čitaocu ne govori jasno i glasno o čemu se radi ili mu ne privlači pažnju, NIKADA niko neće kliknuti na njega!

Zato vam u ovom tekstu otkrivamo tri magična sastojka da vaš naslov svakom potrošaču bude neodoljiv. Pa da krenemo…

Bacite udicu radoznalosti

Sve što treba da uraditi prilikom kreiranja naslova je da ga kreirate tako da zainteresuje publiku. Čak i ako brzinom munje neko prelazi preko naslova, misleći da neće ni na jedan kliknuti, vaš naslov treba da bude udica baš za takvu ribu. Možda mislite da su takvi naslovi previše napadni, ali baš to čitatelja tera da napravi klik i sazna više. Zato napravite naslov koji će probuditi radoznalost.

[crp]

Da bi vam najlakše objasnili kako naslov zvani „udica“ treba da izgleda, navešćemo vam primer, pa ćemo zajedno da ga analiziramo.

Ako igrate ove video igrice, svi će vas osuđivati

Koncept je u redu – govori nam da će ljudi stvoriti mišljenje o nama na osnovu toga koje video igre igramo (mada ne precizira KOJE će mišljenje imati) …

Ovaj naslov zaista se služi lošom taktikom. Naime, zvuči zaista detinjasto i tako reći cmizdrivo zapadnjački (da ne kažemo ko iz loših holivudskih filmova…). Takođe, naslov zapravo ne čini dovoljno da bismo ŽELILI da kliknemo na njega, jer nije dovoljno intrigantan.

Naime, bolje bi funkcionisalo kada bi se fokusirao na određenu tačku, poput:

5 video igara koje će vas 100% zaustaviti u polaganju ispita ovog semestra

Vidite razlik? Međutim, da li i ovakav naslov daje snažnu poruku? Ne. Hajde sada jedan dobar primer da pogledamo:

6 igrica koje mogu UBITI vaš napredak u svakom pogledu

Ovo je neverovatan naslov. Kratak, oštar, intrigantan i nudi faktor „plašenja“. Ima sve što treba da ima u teoriji dobar naslova. Jednostavno zvuči merodavno, žestoko i dominatno.

Hajde sada da pogledamo i druge forme tzv. naslova ubice.

Dodajte brojeve!

Brojevi su odlični. Brojevi ne samo da mogu odmah pomoći da se nešto istakne, nego mogu biti zaista dobar način za „razbijanje“ svih barijera kod publike.

Pogledajmo sledeće primere sa Native Media platforme:

15 pametnih satova koji upotpunjuju vaš izgled u potpunosti

7 motora koje ako kupite, samo bacate pare

6 holivudskih glumica koji nikada NISU ni trebali da se pojave na setu

Sve su to super uspešni oglasi. Pogledajte kako daju zanimljivu notu listama onoga što bi inače bila prilično dosadna i svakodnevna gomila informacija? Razmisli o tome.

Zamislite da je oglas za motore ima naslov:

Svi ovi motori su bacanje para, ako ih kupite

Vidite koliko je to slabije?

Ili:

Nadogradite svoj izgled noseći ove pametne satove

Razlika je ogromna. Zato, koristite brojeve!

Pogledajmo još jedan način za strukturiranje naslova.

Strah – jer uvek budi i znatiželju

Kratko smo se dotakli straha u oglasu „6 igrica koje mogu UBITI vaš napredak u svakom pogledu“, ali pošto je strah zaista moćna strategija u oglašavanju, zaslužilo je svoj poseban deo u ovom članku.

Strah je naime jedno od najmoćnijih ljudskih osećanja. Svi se bojimo. Svi osećamo strah!

Ispod ćete videti tri primera oglasa zasnovanih na strahu koje smo pronašli na Native Media platformi.

13 najopasnijih turističkih destinacija za žene

10 opasnih marki automobila koji svi voze

12 najopasnijih gradova za turiste

Pogledajte samo kako ovi naslovi oglasa izazivaju neposredan osećaj interesovanja kod svakog, iako vas teraju na uzbuđenje da saznate, malo vam ulivaju i strah jer se već dok ih gledate pitate ZAŠTO su neke destinacije ili automobili opasni.

Oglas za automobil je fantastičan – radi na SVIMA. Skoro svi vozimo. Ako imamo decu, vozimo i njih, pa se strah povećava… Prokletstvo, želimo da znamo da li je naš auto zaista opasan!

To su jednostavne primeri kako možete koristiti strah u svojim naslovima. Dokazano je da naslov sa STRAHOM uvek uspeva tj. daje rezultate.

Za kraj

Ovo su samo tri elementa koja mogu da pomognu u formiranju naslova ubice. Zapamtite, više od svega, naslov mora odgovarati vašoj slici i vašoj celokupnoj poruci. To je važno.

Avanturu nativnog oglašavanja započnite registracijom za oglašivača pritiskom OVDE. U slučaju da imate još neko pitanje ili vam pak nešto nije jasno, budite slobodni da nas kontaktirate. U donjem desnom uglu sajta nalazi se čet podrška.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]