3 razloga zbog čega kompanije treba da inoviraju

inovacija biznisa

Savremena preduzeća rastu i uspevaju u današnjoj korporativnoj klimi iz bezbroj različitih razloga. Neki su poznati po svojim proizvodima, drugi po svojim uslugama, dok su treći prepoznatljivi po manje lako definisanim faktorima kao što su jaka lojalnost brendu ili privlačne reklamne kampanje.  

Ako biste globalno gledali organizacije koje se danas zaista izdvajaju kao neprikosnoveni lideri u svojim industrijama, svima je vidljivo da imaju jedan zajednički faktor, a to je da sve prihvataju inovaciju.  

Međutim, nisu samo velika imena poput firmi AmazonAppleGoogleNike i njima slični, sklona inovaciji u svom poslovanju, već to često čine i manja poslovanja iz našeg komšiluka. 

Šta je inovacija?  

Inovacija se kao koncept odnosi na proces koji pojedinac ili organizacija obavezuje da kreiraju potpuno nove proizvode, procese i ideje ili da pristupi postojećim proizvodima, procesima i idejama na nove načine.  

[crp]

U svetu poslovanja postoji mnogo različitih vrsta inovacija koje kompanija može da preduzme. Oni su često vezani direktno za pojedinačne proizvode, interne procese ili tokove rada ili poslovne modele. Neke kompanije čak prihvataju sve tri, u nameri da napreduju, pa se shodno tome prilagođavaju tržištu koje se stalno menja.  

Zašto je inovacija bitna za uspeh u biznisu? 

Novo doba diktira nova pravila. Jedno od njih je da morate biti prilagodljivi u vođenju poslovanja, jer u suprotnom možete lako nestati sa tržišta.   

Uzmimo za primer masovnu ekspanziju tehnološkog napretka u poslednjoj deceniji; zbog ovog ekstremnog rasta, preduzeća su bila primorana da se prilagođavaju ili šire više nego ikad ranije. Svakako su svi morali da postanu deo I digitalnog sveta. Takođe, sve veća potreba za rastom i promenama pruža veliku priliku za preduzeća.  

Kada kažemo preduzeća, mislimo podjednako i na mala i na velika poslovanje. Nije bitno da li vaše poslovanje ubira godišnje hiljadu, nekoliko desetina, stotina ili milione evra dohotka, važno je da pratite korak današnjice. Jednostavno rečeno, kompanije ne mogu sebi da priušte da ostanu u „igri“, ako ne prihvate inovacije i promene.  

Ovo su tri najbitnija faktora o važnosti inovacija u svakom poslovanju: 

1. Dobra inovacija pomaže rastu poslovanja 

 Kao što je gore pomenuto, ako želite da proširite svoje poslovanje kako biste postali uspešniji i profitabilniji, postoji nekoliko načina na koje možete postići taj cilj. Iako je ovo spor put, jer se poslovanje morati prilagoditi novim segmentima kako bi usavršilo svoj postojeći proizvod ili poslovni model.  

Ako gledamo na globalnom nivou, onda neprikosnoveno prvo mesto među velikima na polju inovacije zauzima popularni Apple. Ako se pak osvrnemo oko sebe i malo bolje se zagledamo u poslovanja oko sebe, onda isto možemo primetiti inovativne korake kod onih koji se polako uzdižu i koje publika voli. Da li je to novina u ambalaži, pristupu mušteriji, oglašavanju na internetu ili nešto slično, to već zavisi od biznisa do biznisa. 

2. Inovacija održava organizacije relevantnim 

Svet oko nas se neprestano menja, a da bi vaše preduzeće ostalo relevantno i profitabilno, jednostavno se mora prilagoditi sadašnjosti.  

Pre svega, tehnologija je krivac za pokretanje svakog poslovanja da donese odluku o  potrebi za promenama. Naime, pogledajte koje su činjenice izvedene iz dugotrajnih ispitivanja:  

  • 90 procenata svetskih podataka kreirano je u poslednjih nekoliko godina 
  • Više od 570 novih veb lokacija kreira se svake minute 
  • 9 milijardi uređaja biće povezano na Internet do 2021. godine  

Ove promene dovele su do novog doba inovacija u poslovnim modelima i industrijama, omogućavajući novim preduzećima da izađu na tržište, pre svega elektronske, i uz pomoć promena preteknu one koji su u vrhu u njihovoj niši.  

Dobar korak u inovaciji za ovaj segment bi bilo i internet oglašavanje. Naime, sve veći broj publike sve više provodi vreme na mreži. To je vaša šansa da doprete do njih uz pomoć  modernih, učinkovitih i realnih internet oglasa. Ovde pre svega mislimo na reklamiranje putem sadržaja, jer je dokazano najbolje. Znamo da će mnogi reći pa šta je tu inovacija, kad većina već zna kako izgleda oglas?  

Uspeh oglasa zavisi od publike i vas. Vaše je da ga napravite dopadljivim, a upravo su tu bitni koraci u inovaciji.  

3. Inovacija pomaže da postanete različiti, a ponekad i jedinstveni 

U suštini, ključ inovacije leži u tome da učinite nešto drugačije od svih ostalih koji su u istoj niši sa vama. Ako, na primer, vaše poslovanje primenjuje inovaciju na svojim proizvodima, onda je cilj da razvije ili ažurira proizvode dok na tržištu ne postoji ništa drugo poput toga. Ako vaša organizacija koristi inovaciju u svojim procesima, to će vam uštedeti vreme, novac ili druge resurse i dati vam konkurentsku prednost u odnosu na druge kompanije zaglavljene u njihovim sistemima.  

Zapamtite da isporučivanje proizvoda ili usluge publici uvek treba biti glavni fokus kompanije, ali na način koji je nezaboravan i drugačiji od svih ostalih. Taj korak inovacije može postati i elemenat vašeg identiteta brenda i poslovne strategije. 

Podignite svoj biznis više na skali uspeha, postanite oglašivači ili izdavači za reklamiranje putem sadržaja, jer ovo je najbolja inovacija novog doba koja svima donosi dobit. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]