3 vrste reklame koje ljudi NE VOLE

3 vrste reklame koje ljudi NE VOLE

Reklame su ključne za svaki posao, u to nema sumnje. Upravo je reklama ta uz pomoć koje ljudi (publika) dolaze do vašeg brenda ili proizvoda. Naravno, ona je ono što ih navede i da se zainteresuju za vas ili vaš proizvod, pa samim tim dovodi i do kupovine ili novih korisnika usluga. Ako ste vlasnik preduzeća, većeg ili manjeg, važno je da razumete kakav uticaj ima reklamiranje i kako da na najbolji mogući način iskoristite svoj marketinški budžet.

Možda ste već istražili vrste oglašavanja koje dobro funkcionišu i koje donose uspeh (što je uvek pravi način za početak marketinške kampanje), ali takođe dobro je znati šta je ono što funkcioniše na duge staze, jer neke reklame vam mogu doneti početničku „sreću“, ali neće biti održive za razvoj vašeg brenda ili preduzeća.

Evo tri vrste oglašavanja koje ne funkcionišu i razloga zašto biste ih trebali izbegavati.

1. Prenatrpani baneri i vizuali

Svrha oglasa je da privuče nečiju pažnju i učini vaš brend i proizvod nezaboravnim iskustvom u oku posmatrača.

Retko ko će zapamtiti „brdo“ informacija koje su natrpane na vizual ili baner. Prosečan posmatrač samo par sekundi odvoji za svaki od vizuala i banera na koje naleti tokom  surfovanja po internetu.

Znamo da vam je primamljivo da na baneru ili vizualu ispišete sve o vašem poslovanju ili proizvodu, ali pokušajte da se uzdržite od preplavljenih tekstom fotografija ili vizuala. Prosto, oni nisu eseji!

Vizualni elemente treba da gledate kao sredstvo koje će da privuče publiku, a zatim ih zadrži da opširniji info pronađu na vašoj veb stranici.  

2. Nepotrebno dugi video snimci

Baš kao i slike, video snimci imaju za cilj da zadrže pažnju publike na zabavan i kreativan način.

Čak iako imate iza sebe čitav režijske tim, dobru produkciju, vrhunske naratore ili glumce, ako se ne pridržavate osnovnih pravila, ne možete očekivati uspeh.  

Naime, što je video kraći, veća je verovatnoća da će ga ljudi gledati od početka do kraja. Naravno, kontekst je važan, pa je ključna reč u naslovu sasvim nepotrebna. Ako možete svoju poruku da prenesete u video klipu do jedne minute, onda ste na dobrom putu. Ako je petominutni video, onda teško da će vam reklama doneti potrošače. Najzanimljivije video reklame su efektivne, sa sažetim infom i kratke.

3. Oglasi fokusirani na proizvod

Koliko god da verujete u svoj proizvod, nemojte praviti oglas isključivo zasnovan na proizvodu. Neka bude zasnovano na ljudima i njihovoj priči.

To znači da umesto da kažete publici zašto je vaš proizvod odličan, navedite zašto je vaš proizvod odličan za njih. Objasnite zašto će im to učiniti život lakšim i prijatnijim. Sve se svodi na vaše poruke i način na koji se isporučuju. Neka se vaš oglas hvali samim sobom na hvalisanje osobom koja ga konzumira – svi vole da osećaju da su njihove želje dostupne i da se njihove potrebe mogu zadovoljiti.

Šta ljudi vole

Vole reklamu koja će im kroz priču biti pretočena. Ona uz koju mogu da se identifikuju, tako što spominje problem koji ih muči i koja im odmah daje rešenje za njihov problem. Nativno oglašavanje ili reklama putem sadržaja, je apsolutni hit zapada. Ovaj tip oglašavanja se pokazao kao najefikasniji. Ako ne znaš kakva je to reklama, a kamo li kako se pravi, oputi se. Dajemo ti BESPLATAN VODIČ da sve savladaš, a ako i posle čitanja istog još niste sigurni kako, javi nam se. Vodič možete skinuti OVDE.

Similar Posts