4 načina da kroz sadržaj navedete kupca da izvrši konverziju u najkraćem mogućem roku

Da bi kupac čitao vaš prodajni tekst, potreban vam je pravi način razmišljanja, prava pitanja, smeli uvodi i vešti odgovori.

Provlačenje kupca kroz prodajni levak, može potrajati. Kupcu je potrebno vreme da pročita vaš prodajni tekst, da razmisli, da možda pređe još jednom kroz ceo sadržaj, pa tek onda da izvrši konverziju.

Taj proces možte ubrzati, a ovo su 4 najbolja načina:

1. Pogledajte svet očima svojih kupaca.

Korisnici imaju konkretna pitanja, potrebe i brige. Saosećajte se sa njima!

[crp]

Uzmimo kao primer ponudu za stambene kredite. Postavite svom korisniku pitanja vezana za podstanarsku muku:

  • Da li svakog meseca dajete nekom drugom 200 evra? Zar nije bolje da taj novac uložite za svoju porodicu?
  • Stanodavac u svakom trenutku može da vas izbaci iz stana, vi nemate gde, jel tako?
  • Da li vas stanodavac zavlači svaki put kad treba nešto da popravi u stanu? Šta ga briga, on je tu samo kad treba kiriju da uzme, zar ne?

Ovakva pitanja ukazuju na to da se radi o sadržaju koji se saoseća sa kupcem i koji je tu da ponudi rešenje za njegov problem. Ne da proda uslugu!

Istraživanje stručnjaka za marketing pokazuje da 74% korisnika ne veruje sadržaju koji nudi direktno uslugu ( Uzmite najpovoljniji stambeni kredit ). 29% kaže da čak i jedno pominjanje proizvoda odbija potencijalne kupce/klijente i urušava kredibilitet vašeg sadržaja.

2. Budite kratki i jasni.

Kako izgleda ,,putovanje” jednog korisnika kroz vaš sadržaj? Vrlo neizvesno, jer se u svakom trenutku mogu okrenuti i otići. Na vama je da ih zadržite.

To možete učiniti ako im date konkretne informacije koje će promeniti njihov život, nešto što im je korisno i značajno. Ako to uspete, vaš korisnik je već na pola puta da ostvari konveziju, odnosno da kupi vaš proizvod ili uslugu.

Potrebno je da kupac, prelazeći kroz vaš sadržaj, pređe i ova četiri koraka:

  1. Postavite pitanje kupcu, pitanje u kojem će se on prepoznati. Tj da u vašem pitanju prepozna svoj problem i potrebu da nešto promeni kod sebe.
  2. Korisnik se preispituje: da li je ova ponuda dobra, koliko se razlikuje od ostalih. U ovaj deo bi bilo dobro ubaciti nešto što će ih dodatno ubediti, kao što je neki video ili naučna studija .
  3. Potrebno je da korisnik vidi da ima i drugih koji su zadovoljni uslugom. Osetiće se sigurnim ako pogleda utiske drugih kupaca, ako sazna nešto više o kompaniji koja nudi uslugu.
  4. Pozovite kupca na akciju, tj da kupi vaš proizvod ili uslugu!

3. Primenite prave veštine i alate.

Ne može svako da napiše prodajni tekst, pa čak i ako volite da pišete. Potrebne su prave veštine pripovedanja priče, zatim urediti tekst kako treba, dodati prave fotografije na prava mesta… Pisanje prodajnog teksta koji će vam poslužiti kao sadržaj je komplikovano, potrebno je puno vežbanja, naravno uz nekog ko to ume da radi i ko je voljan da vas podučava.

Ako vi sami ne umete da pišete, angažujte kopivrajtera. Na platformama za frilensere ima puno stručnih ljudi koji vam mogu pomoći.

Sam tekst nije dovoljan.

Potrebno je i da pratite koliko ga ljudi čitaju, da li pročitaju ceo tekst ili odustaju na polovini, koji procenat korisnika je ostvario konverziju i slično. Tako ćete najbolje znati da li je i tekst dobar. Za ovo se koriste određeni alati i aplikacije za praćenje, ali će vam dati pravi uvid u uspešnost vašeg rada, a može i da vam ukaže da li je nešto potrebno menjati na tekstu.

Recimo ako korisnici čitaju ceo tekst, ali ne ostvaruju konverziju na kraju, to obično znači da im je potreban neki okidač. To možete recimo regulisati tako što ćete ograničiti ponudu. Tipa, ponudlili ste popust na svoj proizvod. Stavite da je ponuda ograničena, samo što nije istekla. Ubacite i tajmer koji otkucava do isteka ponude. To će kod korisnika izazvati osećaj hitnosti: ,,Bolje da kupim sada odmah, posle će mi biti skuplje”.

4. Konkretna forma sadržaja

Sadržaj može biti u vidu intervjua, najbolje sa nekim stručnjakom koji budi poverenje kod kupaca. Može biti i iskustvo nekog zadovoljnog korisnika koji je isprobao proizvod ili uslugu koju nudite.

Šta najbolje odgovara vašem brendu? Neka glas vašeg sadržaja bude u skladu sa ulogom vašeg sadržaja.

Ako imate dodatna pitanja oko kreiranja prodajnog teksta ili prodajnog sadržaja, pišite nam u komentarima.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]