|

5 kratkih saveta za pisanje dobrog naslova

(PLUS formula za pravljenje istih)

Naslov je ono na šta treba da se fokusirate. Svaku priču bi trebalo da počnete i završite pitanjem: „Da li bi me ovo nateralo da čitam dalje?“ Ako je vaš odgovor ne, onda je nemojte koristiti za reklamu dok ne smislite privlačan naslov.

Kako napisati privlačne naslove

Prečesto je naslov najzapostavljeniji deo pisanja priče, a to nije dobro. Naslov je ono što će naterati potrošača da uđe na vašu reklamu putem priče.

Ako vam je potrebna pomoć da smišljate privlačnije naslove, evo nekoliko jednostavnih trikova:

  • Koristite brojeve da date konkretne zaključke
  • Koristite emocionalne ciljeve da opišete problem vašeg čitaoca
  • Koristite jedinstveno obrazloženje da pokažete šta će čitalac dobiti od članka
  • Koristite: šta, zašto, kako ili kada
  • Dajte hrabro obećanje

1. Koristite brojeve da date konkretne zaključke

[crp]

Postoji razlog zašto toliko pisaca tekstova koristi brojeve u svojim naslovima.

Uradite eksperiment: idite u prodavnicu i skenirajte časopise na kasi. Pogledajte naslove članaka na naslovnoj strani. Nije bitno da li je u pitanju fitnes magazin ili tabloid; mnogi od njih će koristiti brojeve za početak naslova.

Ne postoje nikakva pravila (koliko ja znam) o tome koji brojevi najbolje funkcionišu, ali oni koje često viđamo u naslovu su 3, 5, 7 i 10. Međutim, ponekad zaista nejasan broj poput 19 ili 37 može privući pažnju ljudi.

2. Koristite emocionalne prideve da opišete problem svog čitaoca

Evo nekoliko primera:

  • Bez napora
  • Mukotrpno
  • Zabavno
  • Besplatno
  • Neverovatan

3. Koristite jedinstveno obrazloženje da pokažete šta će čitalac dobiti od članka

Ako ćete da objavljujete listu, budite originalni. Na primer, razmotrite sledeće:

  • Razlozi
  • Principi
  • Činjenice
  • Lekcije
  • Ideje
  • Načini
  • Tajne
  • Trikovi

4. Koristite šta, zašto, kako ili kada

Ovo reči su okidač. Obično najčešće koristim „zašto“ i „kako“, jer često pokušavam nekoga da ubedim u nešto.

5. Dajte hrabro obećanje

Obećajte čitaocu nešto vredno. Hoćete li ga naučiti kako da nauči nešto novo? Hoćete li ga nagovoriti da uradi nešto što nikada ranije nije? Hoćete li mu razrešiti neku misteriju? Šta god, obećanja da ćete mu na neki način pomoći su zlata vredna.

Probajte ovu formulu

Evo jednostavne formule za pisanje naslova:

Broj ili okidač reč + pridev + ključna reč + obećanje

Primer: Uzmite hrabro obećanje kao što je „prodati svoju kuću za jedan dan“.

Primenite formulu i dobićete: „Kako možete bez napora da prodate svoj dom za manje od 24 sata“

Kada ste u nedoumici, budite jasni

Ljudi ne žele da budu prevareni da čitaju nešto dosadno, žele da budu „uvučeni“ u nešto uzbudljivo.

Odvojite više vremena da razmislite o tome koji će naslov najviše privući pažnju ljudi i uverite se da opisuje vaš sadržaj na iskren, ali privlačan način.

OK, sada imate naslov, ali treba napisati i prodajni tekst ili copy. Glavne smernice za pisanje savršenog copy-ja smo naveli u tekstu Moć pripovedanja u marketingu.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]