5 načina za bolju promociju sadržaja putem nativnog oglašavanja

Stari marketinški trikovi više ne uspevaju. Publika ne može više očima da vidi banere i obične reklame, koji je nerviraju iskakanjem i ometanjem u gledanju sadržaja. U digitalnom svetu znatno je porastao procenat korišćenja programa ad block. Vremena se menjaju i korisnici nisu više naivni.

Vi ste očajni jer hoćete da doprete do srca publike! Kako da promovišete brend da bude odlično ocenjen kod publike? Koji su efikasni načini oglašavanja da bi se ljudi povezali sa vašim brendom? Ako već razmišljate o odgovorima na ova pitanja, vreme je da razmotrite mogućnost nativnog oglašavanja.

Iskoristite brojne pogodnosti nativnog oglašavanja

Ako pratite savremene trendove u digitalnom marketingu, sigurno ste primetili da sve više marketara ističe prednosti nativnog oglašavanja. Nativne reklame su drugačije od banera i nikada ne ometaju, a kamoli iritiraju korisnike. Čak štaviše, ljudi vole da gledaju originalne i zanimljive nativne reklame, jer izazivaju kod njih određene emocije.

Nativne reklame su sve popularnije na svetskom tržištu. One se usklađuju sa dizajnom i sadržajem platforme, tako da izgledaju prirodno kao deo okruženja. Osim toga, prate potrebe, interesovanja i želje ciljnih korisnika. Isticanjem poruka brenda koje su životno značajne za publiku mogu da bolje povežu sa brendom i da znatno pojačaju želju za kupovinom.

Kako do bolje promocije sadržaja

[crp]

Da biste uspeli na tržištu i imali optimalnu zaradu, morate da isprobate drugačije marketinške strategije. Nativno oglašavanje može da vam dosta pomogne u ostvarivanju uspešnih rezultata. Hajde da razmotrimo 5 načina za bolju promociju sadržaja putem nativnog oglašavanja!

1. Odredite formu sadržaja

Pre nego što izaberete nativnu platformu, valjalo bi da razmislite o formi reklamnog sadržaja. To može da bude, na primer tekst, video klip, slika ili nešto drugo. Izaberite takav tip reklame koji će najbolje promovisati poruke brenda, što će privući pažnju korisnika.

Sledeći korak je da razmotrite nativne platforme koje nude više opcija za promociju sadržaja. Jedan od vaših glavnih ciljeva jeste da reklamni sadržaj bude što više primećen od strane ciljne publike na pravom mestu.

2. Poboljšajte kvalitet sadržaja

Pomoću nativnog oglašavanja lakše je doći do najbolje zarade od promocije. Iskoristite brojne mogućnost koje vam pruža ovakva vrsta marketinga, ali nemojte previše da se opustite. Treba da pazite na kvalitet reklamnog sadržaja. Najpre, neka vaša reklama bude što prirodnije usklađena sa dizajnom i tematikom nativne platforme.

Kvalitetan sadržaj treba da dovede ciljnu publiku do prodajne strane vašeg brenda. Izaberite najbolje strategije za kreiranje poziva na akciju u vidu linkova ili dugmeta. Veoma je važno na kraju uputiti korisnike na pravo mesto da se bliže upoznaju sa vašim proizvodima.

Više o pozivu na akciju, pogledajte sledeći tekst: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

3. Proverite funkcionisanje sadržaja

Kada objavljujete sadržaj na nativnoj platformi, proverite kako izgleda i funkcioniše. Bitno je da se prirodno uklapa u veb okruženje. Da bi imalo što jače efekte na publiku, osmislite drugačiji naslov, vizuelni koncept ili novi tekst. Možete imati u vidu šta se od prethodno objavljenog sadržaja dopalo influenserima. Od njih možete dobiti savet šta je najbolje delovalo na korisnike.

4. A/B testiranje za menjanje i eksperimentisanje

Uz pomoć A/B testiranja imate priliku da proverite marketinške hipoteze, šta najbolje privlači pažnju i pokreće emocije korisnika. Možete da osmislite dve verzije reklamnog sadržaja, a zatim da podelite korisnike na dve grupe. Kada usmerite ove grupe na dva sadržaja, onda pratite parametre poseta i ponašanja. Tako možete izabrati onu najbolju verziju reklame.

A/B testiranje je poželjno za menjanje sadržaja. Kako se menjaju trendovi, tako se menjaju interesovanja i aktivnosti publike. Zato obavljajte A/B test i redovno pratite rezultate.

Više o značaju A/B testiranja za marketing, pogledajte sledeći tekst: Zašto je A/B testiranje značajno u nativnom oglašavanju

5. Nađite nove influensere

Nativno oglašavanje vam omogućava da pronađete što veći broj novih influensera. To znači da ćete imati i više ciljnih korisnika, potencijalnih i stvarnih kupaca. Razmislite o tome kakav tip influensera želite da imate. Ako ste ranije objavljivali sadržaj, obratite pažnju na influensere koji su imali uspešnu interakciju sa vašim brendom.

Kako doći do novih influensera? Možete da iskoristite određene veb alate, kao na primer quantcast, da biste brzo saznali demografske podatke, interesovanja i ponašanje influensera na internetu. Tako ćete dobiti nove ljude koji će imati snažan uticaj na publiku da se emotivno poveže sa vašim produktima.

Ostvarite snove pomoću nativnog oglašavanja

Ako ste ranije bili nezadovoljni rezultatima marketinške kampanje, sad je vreme da isprobate povlastice nativnog oglašavanja. Možete da kvalitetno promovišete sadržaj koji će videti što veći broj ljudi. Novi influenseri, više klijenata, bolje reklamne strategije i još mnogo toga će vas prijatno iznenaditi. Nativno oglašavanje vam omogućava da ostvarite svoje snove o najboljoj zaradi i trajnom uspehu na tržištu.

Iskoristite povlastice i razne mogućnosti Native media platforme! Kliknite na link ispod i uverite se u prednosti nativnog oglašavanja!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]