5 najčešćih grešaka u nativnom oglašavanju koje treba da izbegnete!

U današnje vreme, morate mnogo više da se trudite da biste privukli pažnju publike. Nativno oglašavanje može biti odličan deo vaše strategije – ali samo ako to radite kako treba.

Evo pet uobičajenih grešaka u nativnom oglašavanju i saveta kako da ih izbegnete kako biste bili sigurni da ćete zaista dobiti najbolji mogući rezultat za svoj uloženi novac.

1. Ne pravite odgovarajući sadržaj

Možda pravite pogrešnu vrstu sadržaja, a da toga niste ni svesni. Razmislite malo o tome kako vaši korisnici i potencijalni klijenti shvataju vašu vrstu sadržaja. U najboljem slučaju smatraće da je sadržaj koristan i informativan, što će ih navesti da nastave da ga čitaju. Ako ne dobijaju nikakvu vrednost, jednostavno će vas izignorisati i sav trud koji ste uložili u kampanju će biti uzaludan.

Imajte u vidu  da će vaš sadržaj biti pozicioniran i pored drugog sadržaja na sajtu na kojem se prikazuje. Sve treba lepo da se uklopi. Ako se ne poklapa sa onim što već postoji, publika će ga izignorisati na isti način na koji ignoriše i tradicionalne oglase.

[crp]

Da biste to izbegli, ključ je da kreirate sadržaj koji je po stilu sličan onome što se nalazi na sajtu na kojem se prikazuju vaše kampanje i učinite ga vrednim za vašeg potencijalnog kupca. Dobro pogledajte šta je već na sajtu izdavača i uverite se da kreirate sličan, a kvalitetan sadržaj. To znači kreiranje primamljivih naslova koji privlače pažnju i koji naglašava da će čitalac dobiti  neku vrednu informaciju.

2. Ne koristite odgovarajući KPI

Kada kreirate bilo koju marketinšku kampanju, morate tačno da znate šta želite da postignete od nje. Ako niste svesni šta su tačno vaši ciljevi, biće vam teško i da dobijete rezultate kojima se nadate. Isto pravilo važi i kod nativnih oglasa.

Bez odgovarajućeg KPI-a, nećete moći da merite rezultate vaših kampanja. A ako nemate dobar uvid u uspešnost vaše kampanje, nećete moći ni da konfigurišete novu i na taj način ispravite greške i propuste iz prethodne kampanje. Jednostavno nećete imati potrebne podatke.

Znači, kao prvo morate imati jasne ciljeve – šta želite da postignete nativnom kampanjom koju kreirate. Na taj način možete početi da pratite prave KPI. Na primer, ako želite da povećate angažovanje korisnika, merićete broj konverzija, preuzimanja, itd.

3. Pristupili ste nativnim oglasima kao tradicionalnim oglasima

Postoji mnogo načina za kreiranje i korišćenje oglasa. Baneri i nativni oglasi su veoma popularni načini da se oglašava vaš posao ili proizvod, ali nisu svi isti. Postoje različite taktike oglašavanja banera. Ako se bavite nativnim oglasima na isti način na koji pravite klasične banere, nećete dobiti željene rezultate.

Baner oglasi su po svojoj prirodi prilično upadljivi i nametljivi. Želite da privuče pažnju kupca. Ali vremenom, kupci su naučili da ih izignorišu dok listaju svoj omiljeni sajt.

Klasični baneri

Nativni oglas bi trebalo da se kreira drugačije. Kada se uradi dobro, trebalo bi da se neprimetno uklopi u sajt izdavača. Neki oglašivači prave grešku stavljajući previše naglaska na privlačenje pažnje dizajniranjem nativnog oglasa koji izgleda radikalno drugačije od okruženja. Velika je verovatnoća da će i ovakav oglas biti izignorisan.

Način da se ovo izbegne je da obezbedite da se vaš nativni oglas stopi sa onim što je već na sajtu. Da izgleda kao još jedan običan članak. Nije stvar u tome kreirati klasičnu reklamu, već stvoriti sadržaj sa kojim će korisnici imati interakciju.

Nativni oglasi deluju kao običan članak na sajtu izdavača gde se i prikazuju!

4. Ne obraćate pažnju na ,,putovanje korisnika“

Svaki dobar marketinški stručnjak zna kako ,,putovanje kupca“ utiče na kampanju. Morate tačno znati kako da provučete svakog korisnika kroz prodajni levak. Kada se ovi koraci ne kreiraju pravilno, korisnik će napustiti svoje putovanje kroz vašu kampanju pre nego što stigne do suštine.

Na primer, naveli ste korisnika da klikne na vašu kampanju, privukli ste ga dobrom slikom i obećavajućim naslovom. Međutim ako prodajni tekst nije dobar, korisnik će ga napustiti i pre nego što ga pročita do kraja. Znači, izgubili ste potencijalnog kupca.

Kada pravite sadržaj nativne kampanje, želite da budete sigurni da pravilno kreirate i putovanje svog korisnika. Time činite da vaš sadržaj bude relevantan za vašu ciljnu grupu, a to će osigurati više klikova, prodaje i podizanje svesti o vašem brendu. Zato najpre napravite dobar plan putovanja svojih korisnika i prilagodite ih svojoj ciljnoj grupi.

5. Ne obraćate pažnju na to odakle ti klikovi dolaze

Kada pravite svoje nativne kampanje, važno je, ne samo da brojite klikove, već da obratite pažnju na to odakle ti klikovi dolaze. Da li vidite ogromnu količinu potencijalnih klijenata koji dolaze sa veb lokacije koja je irelevantna za brend? Ako je vaš odgovor DA, to je razlog za zabrinutost. Ukoliko ne dolaze iz izvora koji ima smisla, nećete videti da se ti korisnici ikada konvertuju u vaše kupce.

Ako primetite da se ovo dešava, morate da izmenite opcije ciljanja na vašim kampanjama. U suprotnom, samo ulažete novac u svoju kampanju, a ostvarujete minimalne rezultate.

Ovo su neke od najčešćih grešaka koje možda pravite sa svojim nativnim reklamama, a da ih niste ni svesni.

Ako počnete da obraćate pažnju na ove greške i ukoliko ih ispravite, uskoro ćete videti da će vaši rezultati biti mnogo bolji, sa mnogo boljim ukupnim angažovanjem vaših kupaca.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]