5 najprofitabilnijih internet oglasa za Dan zaljubljenih

by Tijana
dan zaljubljenih

Svi oglašivači znaju da je važno iskoristiti sezonski kalendar, pa ni Dan zaljubljenih nije izuzetak. Kako nam se pomenuti datum primiče, najkorisnije je da saznate koje proizvod za Dan zaljubljenih potrošači najviše kupuju.  

Poznato je da je oglašavanje putem sadržaja, nativno oglašavanje, najbolji način da se sadržaj približi publici, kao i da se stvori promet iz tog sadržaja. Međutim, većina ne zna koja vrsta sadržaja je najbolja za nativno oglašavanje pre Dana zaljubljenih. 

Posle dugotrajnog istraživanja više stotina veb lokacija za zabavu i životni stil, ispitivanje nekoliko stotina posetilaca pomenutih internet platformi, došli smo da zaključka koji proizvodi se najbolje prodaju tokom sezonskog kalendara za Dan zaljubljenih.  

Click Here To Join Native Media

Najbolje prodavani proizvodi putem nativnog oglašavanja za Dan zaljubljenih 

1. Poslastice za zaljubljene 

Verovali ili ne, recepti, šarmantne fotografije, jedinstvene ideje za izražavanje romantičnih osećanja kroz dekoraciju hrane su apsolutni hit za svaki Dan zaljubljenih. Tako da ako se bavite proizvodnjom čokolade ili pak imate poslastičarnicu, onda je krajnje vreme da se izdignete nad konkurencijom i u ovom sezonskom kalendaru napravite odličan profit. Potrošači vole poslastice koje su dekorisane ili se nalaze u ambalaži u „bojama“ Dana zaljubljenih. Takođe, ovakvu vrstu poklona svako može da priušti svom voljenom biću. 

2. Ukrasne kutije i kese za pakovanje poklona 

Ako gledamo u širinu svaki poklon može biti idealan za Dan zaljubljenih, jer to zavisi pre svega od primaoca. Ako se nekom svidi ruža, ne mora da znači da će i drugom. Tako da je neko srećan i ako dobije šrafciger, a neko ne. Jedino što svakom fali kad kupi neki takav poklon (koji mnogi smatraju dalekim od romantičnog) je ukrasna kutija ili kesa ne bi li ga tu ubacili i tako u prazničnoj ambalaži predali voljenoj osobi. Zato, ako se bavite štampanjem kesa i kutija, onda je nativno oglašavanje pravo za vas. Ne samo za Dan zaljubljenih, već za bilo koji praznik koji je u znaku darivanja. 

3. Ženski svet 

Šminka, kozmetika, odeća, salon lepote itd. Su samo neki od proizvoda ili vaučera za isti, koji će obradovati bilo koji nežniji pol. Bitno je da to predstavite kao jedinstvenu ponudu sa nekim manjim iznenađenjem ( npr. lepšim pakovanjem). Tako će poklon izgledati kreativnije i zaista će primaocu pružiti osećaj posebnosti, a ko ne voli da se oseća posebnim? Prema tome, ako se bavite ili prodajete nešto od navedenog, internet oglašavanje vapi za vama. 

4. S*ksi proizvodi  

Iako se uglavnom smatraju kao tabu, proizvodi koji se prodaju u s*ksi šopovima su takođe idealan poklon za Dan zaljubljenih. Naročito za one koji vole da eksperimentišu. Publika ne može da odoli da ne klikne na oglas ovakve prirode, tako da ako ste vlasnik pomenutog šopa, oglašavanje putem sadržaja je vaša koka koja daje zlatna jaja. Sa takvim tipom oglasa, vaše poslovanje će sigirno ići uzlaznom putanjom i vaše ime će biti zvučnije od imena vaše konkurencije. Iskoristite moć internet oglašavanja i kreirajte sadržaj koji će „kupiti“ svakog potrošača! 

5. Organizatori događaja 

Bilo da imate agenciju za organizaciju svečanih događaja ili pak posedujete neki restoran, hotel ili nešto slično, iskoristite to u prazničnoj euforiju. Sve što treba da uradite je da osmislite dizajn savršenog sastanka za zaljubljeni par. Isti ispišete u sadržaju svog oglasa i plus ga obogatite fotografijama.  

Sada kada znate koje industrije profitiraju za vreme Dana zaljubljenih i ako ste među njima, onda nemojte čekati sutra, već još danas započnite svoju nativnu kampanju i tako prestignite konkurenciju, ali i proširite vašu publiku. 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.