5 strategija kako da izgradite prepoznatljiv brend na tržištu

Veoma je važno da imate stabilan brend kome publika veruje. Jaka emotivna veza između brenda i publike jeste osnova za uspešnu prodaju. Konkurencija na tržištu je jaka, ali zbog toga nemojte da očajavate. Prepoznatljivost i vidljivost brenda na tržištu zavise isključivo od vaših taktika, poznavanja savremenih marketinških trendova, kreativnosti i upornosti.

Koja je svrha brendiranja

Zašto da mnogo ulažete u brendiranje? Pre svega, shvatite da je brend zapravo skup asocijacija koje proizvodi ili usluge imaju u svesti korisnika. Procesom brendiranja ćete proizvode ili usluge učiniti prepoznatljivim na osnovu vizuelnih elemenata, metoda komunikacije sa publikom i celokupnog sadržaja koji prati vaš brend.

Digitalni svet pruža mnogo mogućnosti kako da korisnici primete i prepoznaju vrednost vašeg brenda. Na početku nije lako novim kompanijama da osvoje pažnju i poverenje potencijalnih kupaca. Da li se pitate koji je recept za uspeh velikih kompanija? Kako da vaš brend ostane u sećanju korisnika koji su opterećeni velikim brojem informacija na internetu? Postoje efikasne strategije koje će vaš brend učiniti prepoznatljivim i omiljenim na tržištu.

1. Vizuelni identitet brenda

Razmislite o ciljevima, vrednostima i viziji brenda. Kakve poruke i informacije šaljete publici? Kako se vizuelni identitet uklapa u vašoj priči o brendu? Izaberite one vizuelne elemente i grafička rešenja koja govore više od reči i pokreću snažne asocijacije na vaše produkte ili usluge. Ako ste dosledni viziji brenda, tako će korisnicima biti lakše da vas razlikuju od konkurenata.

[crp]

Ukazaćemo na najvažnije vizuelne elemente brenda:

  • Logo. Svaka firma se prepoznaje po logou, kao grafičkom obeležju svojih produkata ili usluge. Ako je originalan i atraktivan, publika će ga lako zapamtiti. On može da bude odlična asocijacija za vaš brend.
  • Boje. Pazite na boje brenda, jer one uvek imaju značenja i bude snažne asocijacije korisnika. Recimo, kompanija za proizvodnju čokolade Milka izabrala je ljubičastu boju. Potrošači je prepoznaju po ljubičastom koje asocira na nežna i prijatna osećanja.
  • Grafički dizajn. Nije svejedno kakve slike i oblike birate za brend. Grafički dizajn treba da iskaže poruke brenda preko vizuelnih efekata. Ako publika ne može da se seti imena ili logoa brenda, onda su slike sjajna asocijacija u prepoznavanju.
  • Pakovanje. Zamislite osmeh korisnika kada prime vaše predivno pakovanje proizvoda kao poklon. Zato obratite pažnju na logo, boje, slike, dizajn, dimenzije i ostale značajne elemente, koji mogu da na početku privuku pažnju korisnika i da grade njegovu emotivnu vezu sa brendom. Neka se ljudi zaljube u vaš brend na prvi pogled.

2. Iskoristite uticaj influensera

Influenseri mogu da imaju snažan uticaj na publiku. To su, na primer poznate ličnosti, blogeri, korisnici sa puno pratilaca na društvenim mrežama itd. Oni imaju svoje fanove koji mogu da budu vaši. Kada influenseri imaju publiku koja im veruje i promovišu vaše produkte ili usluge preko svog sadržaja, onda postoji velika šansa da će vas korisnici prepoznavati i razlikovati od drugih.

Postoje razni načini kojima influenseri ističu vrednosti i poruke brenda. To mogu da budu recenzije proizvoda, slikanje sa brendom, snimanje tutorijala gde se govori u njegovoj upotrebi i koristi, organizovanje online ili stvarnih događaja na kojima će se promovisati produkti i dr. Budite sponzor i verujte moćnom uticaju influensera.

3. Iskoristite moć društvenih mreža

Mnogo ljudi provodi dosta vremena na društvenim mrežama. Zato osmislite taktiku kako da im privučete pažnju preko influensera, grupa, stranica, slika itd.

Na primer, Instagram posebno utiče na korisnike preko slika koje vrede više od reči. Tako firma Azazie, koja prodaje venčanice, koristi moć Instagrama da privuče nove kupce. Ona uputi molbu novim nevestama da šeruju slike sa dana venčanja i njihova iskustva sa nošenjem Azazie venčanica. Tako je Instagram stranica ove kompanije ispunjena prelepim slikama venčanica, koje motivišu buduće neveste da ih kupe i ostvare san. To su najbolje preporuke kupaca koje grade poverenje prema brendu Azazie.

4. SEO optimizacija je ključ uspeha

SEO (search engine optimization) je važan element ako želite da vas ljudi uoče na Guglu. Osmislite kvalitetan reklamni sadržaj brenda sa ključnim rečima i uradite SEO optimizaciju bez problema. Kada budete bili na prvim stranicama Gugla (ili možda prvi), onda ćete bili lako primećeni od publike koja pretražuje po ključnim rečima i artiklima. Korisnici veruju Guglu, tako da će smatrati da ste među glavnima ili možda čak lideri u određenoj oblasti.

5. Uložite u nativne reklame

Nema kvalitetnog brendiranja bez ulaganja u internet marketing. Najbolji put do prepoznavanja brenda na tržištu jeste da investirate u nativno oglašavanje, koje je postalo jako popularno među marketarima. Baneri i pop-up reklame su već prevaziđeni jer ih korisnici smatraju dosadnim i iritantnim, naročito kada imaju nameru da gledaju neke sadržaje na sajtu.

Ukoliko želite da publika ima svest o postojanju vašeg brenda, samo putem nativnog oglašavanja možete da uspostavite emotivnu vezu sa njom. Ljudi obožavaju nativne oglase koji im pružaju informacije o njihovim životnim problemima i izazovima. Nativne reklame su efikasan način da predstavite poruke i vrednosti brenda u najboljem kontekstu.

Fokusirajte se na ciljeve

Osnivanje brenda je mnogo više od logoa. Brendiranje podrazumeva ključne elemente koji zajedno imaju snažan uticaj na publiku, da bi zapamtila i prepoznala brend među drugima na tržištu. Ako ste tek započeli biznis, budite strpljivi da biste kreirali idealni identitet brenda, po kome će vas publika pamtiti. U slučaju da ste već uspešni u poslovanju, onda se potrudite da budete dosledni viziji i identitetu brenda. Razmislite o ciljevima i izaberite najbolje strategije brendiranja da biste ih ostvarili.

Samo par klikova vas deli od uspeha na tržištu! Registrujte se preko linka i ostvarite svoje najveće ciljeve!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]