5 strategija kako da povećate broj klikova na reklame

Nativno oglašavanje je sadašnjost i budućnost digitalnog marketinga. Marketari širom sveta sve više investiraju u nativne reklame, zato što uočavaju njihove bolje efekte na publiku. Praksa dokazuje uspešnost nativnih kampanja koja se meri sve većim stepenom konverzija, boljim povezivanjem publike sa brendom i porastom broja vernih kupaca.

Svakog dana ljudi surfuju u digitalnom svetu prepunom aktuelnih informacija sa raznih izvora. Zato oni instaliraju programe AdBlock, jer nemaju vremena da pored toliko novosti gledaju još i dosadne reklame. Međutim, postoje dokazi da ne mogu odoleti nativnim reklamama. Nativno oglašavanje podrazumeva najbolje metode komuniciranja sa korisnicima preko zanimljivih i kreativnih sadržaja.

Ako vas zanima više o promociji sadržaja, pročitajte sledeći tekst: 5 načina za bolju promociju sadržaja putem nativnog oglašavanja

Kako nativne reklame povećavaju zaradu od veb sajta

Ako imate veb sajt, sigurno razmišljate kako da imate bolju zaradu. Možda želite da budete poznati bloger, da privučete što više posetilaca koji bi postali vaši privrženi pratioci, da imate što više plaćenih klikova po reklami. Sve svoje ciljeve možete da bolje ostvarite pomoću nativnog oglašavanja.

[crp]

Kada postavite nativne oglase na svoj veb portal, možete da očekujete veći priliv saobraćaja. Jednostavno i brzo privlačite više korisnika reklamnim sadržajem, koji je za njih vredan i značajan. Kada nativne reklame izazovu emocije i interesovanje ljudi, onda će oni često kliktati i tako ćete imati više prihoda.

Kako da uspešno zarađujete od veb sajta? Odgovor na ovo pitanje, potražite u sledećem tekstu: Kako da zaradite od poseta na web sajtu putem Nativa media mreže

Kako podstaći korisnike da kliknu na oglase

Važno je da ljudi primete reklamni sadržaj kako bi kliknuli i povezali se sa brendom. Treba da obezbedite vidljivost nativnih oglasa, da budu smešteni na pravom mestu u pravom trenutku. Otkrivamo vam 5 strategija za više klikova na reklame.

1. Uskladite nativne reklame sa platformom

Nativne reklame ne liče na banere i skačuće reklame, zato neće uplašiti ili iznervirati posetioce. One su tako kreirane da se prirodno stapaju sa veb okruženjem, kao da su njegov sastavni element. Bitno je da uskladite formu i sadržaj nativnih oglasa sa izgledom i sadržajem platforme.

Na primer, ako na veb sajtu dajete savete o negovanju lica, onda postavite oglase gde se promovišu kozmetički proizvodi neke kompanije. Naravno, obratite pažnju na izgled veb sajta, da nativni oglasi ne bi odudarali svojom formom i delovali neprirodno, izveštačeno u očima posetilaca.

2. Izaberite pravu poziciju za oglase

Vaš veb sajt ima svoje postove i članke, ali nativni oglasi zaslužuju svoj prostor i pažnju posetilaca. Razmislite o interesovanjima i emocijama publike, da biste odredili pravu poziciju reklama. Naš savet je da stavite oglase na kraju, tj. ispod članka ili u bočnim kolonama pored članka. Tako je najbolje da se ne bi remetilo iskustvo, niti pažnja posetilaca.

Sadržaj veb portala može da motiviše korisnike da kliknu i pogledaju reklame, za koje im se čini kao da su nastavak, a ne poseban sponzorisani deo veb portala. Zato je bitna prethodna stavka da ponudite usklađene oglase sa veb sajtom, da bi bili jasno vidljivi ispod ili pored sadržaja.

3. Razmislite o broju oglasa

Da bi imalo pozitivnih efekata na publiku, pazite na broj oglasa. Ne valja da preterujete i da gomilate nativne oglase, jer će imati suprotne efekte. Posetioci se više neće vraćati na vaš veb sajt samo zbog velikog broja reklama. Ne bi valjalo da kombinujete nativne reklame sa banerima i tradicionalnim reklamama, jer i to odbija posetioce.

Naš savet je da postavite najviše 2 oglasne jedinice, s tim što možete da imate maksimalno 8 oglasa po jedinici. Vi određujete koliko će oglasa biti prikazano u redu, po kolonama, dimenzije slika i ukupan broj oglasa. Važno je da se posetioci lako snađu na veb sajtu i da budu radoznali da kliknu na reklame. Jasan i čitljiv pregled veb sajta je vaš veliki plus od publike.

4. Odredite formate oglasa

Ako prostor veb sajta dozvoljava, možete da birate između velikog i malog formata oglasa. Veliki format se uvek jasno vidi, ali mali format se preporučuje za manje sajtove ili tamo gde se veliki formati ne uklapaju.

Veliki format ispod sadržaja. Iskustva pokazuju da su se najbolje pokazale oglasni blokovi 2×2 formata. Dobro se vide i nisu nametljive. Ako ima još prostora na veb sajtu, možete da postavite 2×3 formate oglasa. Prikažite što više oglasa, ali bez gomilanja, pa ćete imati veću zaradu od klikova.

Mali format ispod sadržaja. Možete da prikažete oglase formata 3×2, 4×2, 3×1 i 4×1. Najbolje su se pokazale reklame 3×2 i 4×1. Nisu nametljive i lako se usklađuju sa veb okruženjem. Ako imate bogatiji sadržaj veb sajta, preporuka je da stavite više malih oglasa, ali imajte meru.

Oglasne jedinice za bočne kolone. Reklame malog i velikog formata mogu da se smeste u bočnim kolonama. Najbolje je da koristite mali format 2×3 ili veliki 3×1. Izaberite ono što najviše odgovara vašoj platformi i potrebama.

5. Koristite A/B testiranje

Iskoristite prednosti A/B testiranja, eksperimentišite i pronađite najefikasnije načine za postavljanje reklama na veb sajt. Možete da isprobate 2 hipoteze, pa da usmerite u 2 pravca posetioce. Tako ćete videti koja hipoteza donosi najbolje rezultate. Ovako možete da proverite broj, poziciju i formate oglasa, da zaključite šta bi valjalo promeniti i poboljšati.

Posetioci obožavaju nativne reklame

Nemojte da se dvoumite, baneri i skačuće reklame pripadaju prošlosti marketinga. Publika više ne veruje klasičnim reklamama, tako da je vreme za promene. Budite u toku sa savremenim marketinškim trendovima, postavite nativne reklame na veb sajt i očekujte uspešne rezultate.

Ako su nativni oglasi usklađeni sa platformom i interesovanjima publike, imate šansu da privučete mnogo posetilaca, više klikova i vernih pratilaca. Tako možete da ostvarite najveće ciljeve, na primer da zaradite maksimalno od veb sajta.

Ako se registrujete na Native Media platformu, dobijate najbolje nativne reklame! Veliki broj posetilaca i optimalna zarada postaju vaša stvarnost!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]