5 strategija nativnog oglašavanja koje povećavaju prodaju brendova hrane

Industrija hrane je bogata raznim brendovima. Svaka kompanija se bori za svoje mesto na tržištu. U vreme digitalnih tehnologija konkurencija nikad nije bila veća jer su potrošači bombardovani velikim brojem sadržaja. Marketari pokušavaju da savremenim marketinškim strategijama osvoje srce publike. Imaju nimalo lak zadatak da istaknu vrednost sopstvenog brenda hrane da bi povećali stepen konverzije.

Značaj nativnog oglašavanja

Statistika kaže da korisnici ne primete 92% banera na sajtovima. Neki plaćaju da ne gledaju reklame, drugi koriste Adblock da bi iste blokirali. Adblock ne registruje nativne oglase jer se uklapaju u sadržaj i dizajn veb strane. Nativni oglasi se nazivaju još i kao prirodni ili organski zato što se čini kao da su prirodan deo veb okruženja. Oni imaju svrhu da privuku pažnju posetilaca platforme na kojoj se nalaze.

Marketari uviđaju sve veći značaj nativnog (prirodnog) oglašavanja u promovisanju proizvoda ili usluga hrane. Sve više ulažu u kreiranje ubedljivih i privlačnih nativnih reklama. Bez obzira da li promovišu samo hranu, restorane, knjige sa receptima ili kuhinjske proizvode, pokazalo se da nativni oglasi bolje pokreću emocije ciljne publike. Praksa dokazuje da nativno oglašavanje ostvaruje 6 puta više konverzije od tradicionalnog.

Kako da povećate prodaju brendova hrane

Donesite prvu i najznačajniju odluku za budućnost svoga poslovanja. Oslonite se na mogućnosti nativnog oglašavanja. U ovom članku dajemo vam 5 strategija nativnog oglašavanja koje povećavaju prodaju brendova hrane. Oslanjamo se na istraživanja nativne platforme Tabula (Taboola) i njene zanimljive rezultate.

1. Naslovi

[crp]

Vaši ciljni potrošači gledaju naslove da bi znali šta da čitaju. Sam naslov govori više od reči o reklamnom sadržaju. On trenutno privlači ili odbija pažnju korisnika. Ako želite da istaknete brend hrane, onda najpre istaknite naslov reklamnog sadržaja. Kad se kupci upecaju, kliknuće na nativni oglas i posetiće landing stranu. Dobar naslov uvek zagolica maštu, budi radoznalost ciljnih potrošača da saznaju više o brendu hrane.

Stavite u naslov ključne reči koje su smernica ciljnim potrošačima da vas nađu preko Gugla. Učinite ga atraktivnim i intrigantnim, pomalo neobičnim. Pošto ljudi uživaju u hrani svim čulima, neka naslov nativnog oglasa probudi sva čula ciljne publike. Pravi naslovi sa pravim ključnim rečima povećavaju stopu klika (CTR) za čak 184%! Da li vam je sad svejedno kakav je naslov reklame?

Kako kreirati jake naslove? Saznajte odgovore u sledećem tekstu:

2. Video sadržaj

Oduvek su video spotovi privlačili pažnju korisnika. Pokretne slike u kombinaciji sa tekstom i zvukovima snažno deluju na svest ciljnih potrošača. To isto važi za promociju produkata i usluga u prehrambenoj industriji. Kako da izazovete željene emocije kod kupaca preko videa?

Nativna platforma Tabula ima rešenje kako da napravite kvalitetan promotivni video. Ona je istraživala 2000 video kampanja imajući u vidu parametre: vidljivost i gledanje sadržaja do kraja. Izdvojila je 3 kategorije aktivnosti (fizičke, govorne i opšte). Merenjem rezultata Tabula je ustanovila kako fizičke aktivnosti u videu ostvaruju veću stopu klika (CTR).

Saveti za kreiranje efektnih video sadržaja:

  • Neka video spotovi traju od 15 minuta do 1 minut.
  • Stavite logo na ekran da bi publika imala svest o brendu.
  • Imajte podnaslove u slučaju nedostatka zvuka.
  • Poziv na akciju sa linkom za publiku koja je pogledala do kraja.
  • Testirajte 3 kategorije videa sa različitim akcijama za bolju optimizaciju.

3. Slike

Ako nemate video, dobre su i slike. Nije dovoljno samo da stavite primamljiv naslov. Atraktivna slika sa jakim naslovom takođe povećava broj klikova (CTR) do 184%. Nativni oglas ubedljivo utiče na svest kupaca kada kreirate fotografije sa ljudskim licima. Preporučljivo je da slike budu u jakim bojama, ali bez životinja. Pravilo za životinje ne važi ako reklamirate brend hrane za životinje.

Što se tiče ljudi na fotografijama, izbegavajte idealizovana perfektna lica. Predstavite društvo ili porodicu kako uživa u vašoj hrani. Tako predočavate iskustva korisnika u konzumiranju brenda, što podstiče gledaoce da kupe isti brend. Sigurno je da ciljni potrošači neće odoleti toj predivnoj atmosferi i kliknuće na oglas da se upoznaju sa brendom hrane.

Više o biranju pravih slika za nativne oglase u sledećem tekstu:

4. A/B testiranje

Nemojte izbegavati A/B testiranje. Iako niste u školi, digitalni marketing zahteva da uradite testove za vaše dobro. Ako želite uspeh, bacite se na posao. Pokažite kreativnost i ideje, proverite hipoteze. Možete da testirate sve elemente nativnih oglasa. Na primer, imate 2 predloga za naslove i usmeravate veb saobraćaj u 2 smera. Koji naslov privlači veću pažnju, postaje izbor za oglas.

Upustite se u avanturu eksperimentisanja sa A/B testiranjem za brendove hrane. Znaćete najefikasnije metode za povezivanje potrošača sa brendom. Tako povećavate konverziju u industriji hrane.

5. Mobilno nativno oglašavanje

Nativni oglasi se lako prilagođavaju mobilnim uređajima. Korisnici sve više upotrebljavaju pametne telefone da bi saznali i kupili ono što žele. Iskoristite ovu činjenicu da povećate prodaju brenda hrane preko mobilnog nativnog oglašavanja. Studije pokazuju da oglasi na telefonima imaju 2 puta više klikova od oglasa na kompjuterima. Omogućite ciljnoj publici da se upozna sa vašim brendom hrane na bilo kom mestu u svakom trenutku kada nosi sa sobom mobilni telefon.

Zašto je važno da uložite u nativno oglašavanje na mobilnim uređajima? Pročitajte tekst:

Od nativnih oglasa do uspešnog brenda hrane

Nemojte da se brinete zbog jake konkurencije. Možete da je lako pobedite preko kreativnih nativnih oglasa. Kupci će odlepiti na neodoljive i ,,ukusne“ nativne reklame koje bude sva čula. Rado će kliknuti na reklamu da bi kupili tako ukusan i primaljiv brend. Imaćete veću stopu klika i više vernih potrošača. Možete da znatno povećate prodaju brenda hrane i stepen konverzije.

Zašto je nativna kampanja savršen izbor za vaš biznis? Kliknite na link ispod da saznate odgovor!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]