5 super ideja da vaša reklama bude efikasna

Danas sa vama delimo praktične informacije i uputstva o reklamiranju putem sadržaja (nativnom oglašavanju) koje nećete naći nigde drugde. I to dajemo za 5 primera za koje ste mislili da nemaju šanse da se iskoriste za reklamu putem sadržaja.

Plus, u ovom tekstu nećemo vam dati samo savete, trikove i druge uvide koji će vam pomoći da unapredite svoje veštine u digitalnom marketingu. Važno je da napomenemo da se sadržaj ne odnosi na kampanje oglašavanja koje se vode na društvenim mrežama, već na platformama za nativno oglašavanje, kao što je naša platforma Ad Nativia.  To znači da će se vaše reklame pojaviti pored članaka koje su napisali iskusni medijski izveštači.

Uz ovih 5 ideja, vaša reklama će da rasturi:

1. Reklamirajte edukativni sadržaj bloga

Stavite se u kožu kupca. Oni su na svom pametnom telefonu ili laptopu i čitaju onlajn časopis jer žele da budu u toku sa najnovijim trendovima, vestima i izveštajima u svojoj industriji. Ukratko, žele da se u neku ruku obrazuju, odnosno saznaju novi info. To manje više svi radimo na netu.

[crp]

Poslednja stvar koju žele da vide je napadni prodajni sadržaj koji ih moli da „kliknu na mene“. Takav sadržaj je tipičniji za nametljive baner oglase. To remeti korisničko iskustvo. Štaviše, mnogi korisnici jednostavno isključuju ove vrste oglasa uz pomoć AdBlock dodatka.

Pošto su čitaoci u potrazi za obrazovnim sadržajem, veća je verovatnoća da će kliknuti na naslove koji se uklapaju u taj kontekst. Dakle, naša prva ideja za oglašavanje putem sadržaja je da promovišemo vaš eduaktivni sadržaj.

Ako imate blog, pronađite edukativne članke sa najboljim učinkom. Koristite Google analitiku i Google Search Console da biste pronašli delove i ključne reči koje odjekuju kod vaše publike.

Zatim razmislite o naslovu vašeg sadržaja koji se lako uklapa između članaka koje vaš kupac pregleda. Sada ponovo, zamislite vašeg idealnog kupca kako skroluje kroz njihov feed vesti i pronalazi vaš privlačan naslov. Najpre, onli će kliknuti na vašu reklamu jer su već zainteresovani za temu o kojoj govorite. Radoznali, angažovani kupci su upravo tip čitalaca koje želite da usmerite na svoju veb lokaciju.

Čitanje vašeg članka na blogu imaće dva efekta. Prvo, kupac će dobiti besplatan, vredan i relevantan sadržaj koji se bavi njihovim problemom ili bolnom tačkom. Drugo, čitanjem svežeg, autoritativnog sadržaja, oni će vaš brend videti kao stručnjaka za oblast kojom se i sami bave. Vredan sadržaj gradi poverenje.

2. Oglašavajte svoj vebinar

Živimo u zlatnom dobu vebinara i digitalnih događaja. Tako da ako imate vebinar, radionicu ili kompanijski događaj koji želite da promovišete, reklamiranje putem sadržaja je odličan način da se prikažete relevantnoj publici.

Baš kao i kod članaka na blogu, vaša publika je na netu jer želi informacije. Oni su fokusirani na učenje ili da više saznaju o određenoj temi, industriji ili rešenju nekog problema. Savršeno je vreme da ih pozovete na vaš sledeći edukativni čas – vaš vebinar.

Vaš vebinar bi mogao da bude o liderstvu u razmišljanju, svesti o brendu ili demonstracijama proizvoda. Šta god da je, korišćenje sadržaja za promociju zahteva sofisticiran pristup.

Moraćete da napravite reklamu koja jasno objašnjava kako oni mogu imati koristi od vaše edukacije.

Zapamtite, reklame putem sadržaja moraju da se uklapaju između drugih članaka. Fokusirajte se na prednosti koje će ljudi dobiti nakon što prisustvuju vašem događaju.

3. Oglašavajte vodiče ili slično

Da li imate sadržaj za preuzimanje koji koristite za generisanje potencijalnih klijenata? To može biti e-knjiga, vodič ili slično?

Da li tražite način da privučete korisnike na svoju prodajnu stranicu? Reklamiranje putem sadržaja je vaš savršeni partner „u zločinu“.

Moraćete da ga napišete naslov na način koji će naterati čitaoca da razume kako će imati koristi od preuzimanja aplikacije.

Tako da ako na primer radite za osiguravajuću kompaniju i tražite kreativan način da se povežete sa novim potencijalnim klijentima, onda treba da promovišete svoj novi vodič o zdravstvenom i putnom osiguranju.

Možete koristiti naslove kao što su: „Kompletan vodič za putno i zdravstveno osiguranje“ ili „10 saveta za odabir najboljeg zdravstvenog osiguranja“. U suštini, vi im nudite zanimljive informacije, u zamenu za njihove kontakt podatke.

Alternativno, možete koristiti i naslove koji naglašavaju vašu stručnost u industriji, kao što je „Kako (vaš brend) pojednostavljuje putna i zdravstveno osiguranje“.‍

Ovde je glavna stvar probati što više naslova. Naslovi koji se povezuju sa vašom publikom i privlače pažnju mogu vas iznenaditi. Zato koristite AB testiranje i vidite koji je naslov najefikasniji.

4. Reklamirajte iskustva korisnika

Društveni dokaz je moćan psihološki faktor koji može biti izuzetno efikasna marketinška taktika. Kako ljudi postaju sve skeptičniji prema direktnom reklamiranju, oni više vrednuju reči drugih.

Možete imati sjajno iskustvo korisnika, ali ako ga niko ne vidi, oni su bezvredni. Zato ga reklamirajte!

Samo zamislite kupca koji posećuje neki portal ili blog i onda naleti na vaš oglas u formi sadržaja sa zanimljivim naslovom. Kada uđe na sadržaj i vidi da je neko imao isti problem kao on i rešio ga vašim proizvodom ili uslugom, on će poželeti isto.  

To je upravo tip ljudi koji su voljni da kliknu i pročitaju šta vaši klijenti imaju da kažu o vama. Pored toga, s obzirom na kontekst, veća je verovatnoća da će i oni poželeti vaš proizvod ili uslugu.

5. Oglašavajte sadržaj zasnovan na podacima (analiza tržišta, infografika)

Sadržaj vođen podacima, poput analize tržišta i infografike, je jedan od najvrednijih sadržaja koji možete proizvesti.

Zato ako smatrate da imate odličan vizuelni sadržaj ili uvide u tržište, oglašavanje putem sadržaja bi moglo biti odgovor. Promovisanje ove vrste sadržaja kao izvornih oglasa u onlajn medijima ima nekoliko prednosti.

Čitaoci vole da vide brojke, analizu industrije i vizuelni sadržaj. Žele da budu u toku sa najnovijim vestima i informacijama. Zajedno sa eudkativnim sadržajem, sadržaj zasnovan na podacima savršeno odgovara nativnoj reklami.

Kako da tvoja reklama, koju plasiraš putem sadržaja bude savršena?

Da bi svaki korak u pravljenju reklame bio dobro odrađen, najbolje je da saznate više o samom procesu oglašavanja putem sadržaja. Kreativnost je ovde ključ uspeha, ali i još neki faktori o kojima smo pisali u tekstu Zašto svaki biznis treba da troši najmanje 1€ dnevno na kreativno oglašavanje?

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]