
Neke kompanije će uraditi bukvalno sve da ih mušterije primete. Jedna od tih ne tako etičkih strategija je svakako i strategija manipulacije mušterija. Pogledajte nekoliko veoma loših kampanja kojim su neki brendovi pokušali da nateraju prosečnog potrošača da na tržištu izabere baš njihov proizvod.
1. Loš zadah učiniće da izgubite muža

Ovaj oglas je sam po sebi smehoteka. Koristio je ženske emocije i vezu ne bi li one kupile proizvod. U stvarnosti, ako je loš dah razlog zašto gubite muža – on nije vredan toga!
2. Ženama koje razgovaraju sa više od 12 ljudi dnevno potrebna je dobra šminka ne bi li bolje prikrila njihove nedostatke.

Ovaj urnebesni oglas je poznate kompanije Max Factor. Moramo priznati da su tačno znali gde treba da „udare“ ženskog potrošača.
3. Radioterapija revitalizuju tkivo i naučna su tajna protiv starenja.

Svi znamo da se radioterapija sada koristi za lečenje raka, pa ovaj ne treba ništa više da kažemo.
4. Muževi koji izgledaju mlađe od svojih žena su najveća tragedija koja uzima danak mnogim ženama.

S obzirom da danas godine ne utiču na lepotu mnogih žena, mnogima nije ni bitno da li je muž mladolik ili ne.
5. Mršavo telo nije seksi.

Pa ljudi iz 1950-ih su sigurno imali drugačiji pojam lepote od nas. Iako je Merilin Monro bila diva ere i seks simbol, s vremenom smo naučili da epitet seksi pristaje različitim oblicima tela… U stvari, seksi više i nije nužno poželjno.