6 koraka do EFIKASNE prodajne stranice (za 2023.)

Da li želite da povećate konverzije na svom sajtu? Jedan od najefikasnijih načina da to uradite je kreiranje prodajne stranice( landing stranica) po meri, tako da ista donosi mnogo konverzije. Prodajne stranice su samostalne veb stranice posebno dizajnirane da pretvore posetioce u kupce ili potencijalne klijente. Prateći nekoliko ključnih koraka pruža vam mogućnost da kreirate prodajneže stranice koje su efikasne u pretvaranju posetilaca u klijente ili potencijalne klijente.

Mi smo za vas analizirali više stotina prodajnih stranica i na osnovu toga smo vam napisali 6 ključnih koraka kojih treba da se držite, ukoliko želite da napravite efikasnu prodajnu stranicu u 2023. godini.

Game Show GIF by ABC Network - Find & Share on GIPHY

6 koraka za efikasnu prodajnu stranicu su:

1.Jasno definišite svoje ciljeve

Pre nego što počnete da pravite svoju nprodajnu stranicu, važno je da jasno definišete svoje ciljeve. Šta želite da posetioci urade kada dođu na vašu stranicu? Uverite se da je vaša stranica fokusirana na određenu radnju, kao što je popunjavanje obrasca ili kupovina. Ovo će vam pomoći da napravite stranicu koja je sto posto fokusirana na konverziju.

2. Koristite primamljiv naslov

[crp]

Naslov je često prva stvar koju će posetioci videti, pa je važno da im privučete pažnju i jasno saopštite vrednost vaše ponude. Koristite naslov fokusiran na koristi koje direktno govori vašoj ciljnoj publici da su tu da im pomogu i jasno saopštava vrednost vašeg proizvoda ili usluge za njih.

3. Koristite društveni dokaz

Iskustva kupaca, recenzije kupaca i drugi oblici društvenog dokaza mogu pomoći u izgradnji poverenja i kredibiliteta kod posetilaca. Prikazujući pozitivna iskustva drugih, možete povećati šanse da će posetioci preduzeti akciju na vašoj stranici.

4. Neka bude jednostavnog dizajna

Kada je u pitanju izgled stranice, najbolje je da dizajn bude jednostavan i neopterećen. Čist, nenatrpan dizajn može pomoći posetiocima da se fokusiraju na najvažnije elemente stranice. Koristite razmake da biste odvojili različite delove stranice i izbegavajte korišćenje previše boja ili fontova.

5. Olakšajte posetiocima da preduzmu akciju

Uverite se da je poziv na akciju (CTA) vidljivo prikazan i da se obrazac ili proces za konverziju lako popunjava. Olakšajte posetiocima da preduzmu sledeći korak što je više moguće.

6. Testirajte i optimizujte prodajnu strnaicu

Koristite alatke kao što je A/B testiranje da biste eksperimentisali sa različitim verzijama odredišne stranice i videli koji elementi su najefikasniji u konverziji posetilaca. Kontinuiranim testiranjem i optimizacijom vaše stranice možete vremenom poboljšati njen učinak.

Prateći ove savete, možete da kreirate prodajne stranice sa visokim stepenom konverzije koje efektivno pretvaraju posetioce u kupce ili potencijalne klijente. Ne zaboravite da se usredsredite na svoje ciljeve, koristite primamljive naslov, uključite društveni dokaz, neka vam dizajn bude jednostavan, olakšajte posetiocima da preduzmu akciju i neprekidno testirajte i optimizujte svoju stranicu. Na taj način možete povećati broj konverzija.

Kada napravite svoju efikasnu prodajnu strniacu, onda je i unovčite oglašavanjem na Native Media platformi. Saznajte više OVDE.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]