6 koraka do internet oglasa koji stvara konverzije

by Tijana
konverzija

Internet oglašavanje je već više od deceniju na apsolutno prvom mestu. To ne treba da nas čudi, jer većina ljudi skoro pa pola dana provede na „mreži“. Shodno tome, ako želite da vaše poslovanje postane prepoznatljivo i da stigne do željne publike, onda vam je reklama na internetu neophodna. 

Reklamiranje na internetu ima više tipova, ali mi ćemo se osvrnuti na onaj najbolji vid internet reklame – nativni oglas ili reklamiranje putem sadržaja. Ovakav tip oglasa publika voli, pre svega zato što nije napadan, a onda i zato što se nalazi na mestima koje oni rado posećuju i uklapa se u temu tih stranica. 

Nativni oglasi su već više od decenije apsolutni šampioni među oglasima na čitavom zapadu, a polagano idu ka vrhu i u našem regionu. S toga, ako želite da potučete konkurenciju, započnite nativnu kampanju. 

Click Here To Join Native Media

Da bi vaš nativni oglas dobro funkcionisao, neophodno je da pratite narednih 6 koraka: 

Korak 1: Postavite ciljeve 

Kao u ostalom i u svakom marketingu, prvo treba da se definiše šta oglas treba da postigne. U mnogim slučajevima će to biti pokretanje potencijalne konzumacije nekog oblika sadržaja. Zašto želite da ga konzumiraju? Da li je to zbog podizanja svesti o brendu? Generisanje potencijalnih klijenata? Sve u svemu, kakav god da je vaš cilj, odredite kako ćete pratiti i meriti uspeh. Ako to uradite, onda ćete znati koji vam je najlakši put do cilja. 

Korak 2: Izaberite pravu i zvučnu poruku za svoju ciljnu publiku 

Publika koju pokušavate da privučete treba da je ona koju vaš proizvod ili usluga zaista interesuju. Jednom kada identifikujete određeni segment publike do koje želite da doprete, analizirajte njihove navike i sklonosti kako biste od tih informacija napravili najprikladniji oglas za njih. Jedan od načina da im privučete pažnju jeste da im u naslovu oglasa date rešenje za neki njihov problem ili stavite temu koja ih interesuje. Tako će sigurno ući na oglas, a kada vide o čemu je reč, 95% njih će i izvršiti konverziju. 

Korak 3: Izaberite platformu za oglašavanje – izaberite najbolje 

Različite oglasne mreže i društveni kanali dostižu do različite publike. Tako na primer društvena mreža Facebook se razlikuje od recimo Twittera ili Instagrama. Ali ono što je svima isto, svim društvenim mrežama koje nude oglašavanje, je to što se hteli mi to ili ne, vidi da je oglas. Baš zbog toga treba da izaberete oglasnu mrežu, jer tako će vaš oglas biti izložen na jedan nenapadan način. Kada birate platformu, onda gledajte onu koja ima raznoliku ponudu izdavača. Native Media vam nudi prikazivanje na više od 300 domaćih portala, tako da dok neko iz vaše ciljne grupe surfuje internetom, sigurno će naleteti na vaš oglas. 

Korak 4: Kreirajte oglas i njegov sadržaj 

Kada kreirate sadržaj, treba da ga napravite da bude toliko dobar da bi neki portal ili izdavač sam platio da ga objavi na svojoj stranici. Treba da se usredsredite na svoju publiku i na ono što oni žele da čuju, pročitaju ili učine. Naravno, neophodno je da na kraju bude poziv na akciju koji će potrošača opčiniti, tako da ne može da mu odoli da ne pritisne na isti.  

Kako se nativni oglas sastoji iz tri dela: spoljašnjeg, pre-landing strane i landing strane, treba da znate šta gde stavljate. Spoljašnji deo su naslov oglasa i ilustracija, moraju biti primamljivi kako bi publika kliknula na njih. Pre-landing strana služi da se potrošač poveže sa brendom, dok na landing strani je priča o samom brendu ili proizvodu i poziv na akciju, tj. da se izvrši konverzija.  

Korak 5: A/B testiranje 

Tokom vođenja nativne kampanje, neophodno je da pronađete vremena da optimizujete svoje reklamne elemente (na primer: naslove, sadržaj, fotografije) i ponude ne bili ste postali sigurni da vaš oglas privlači publiku. Prethodno rečena radnja se zove A/B testiranje, a više o tome pročitajte OVDE

Korak 6: Izračunajte efikasnost oglasa 

Da biste znali koliko je vaš nativni oglas uspešan morate meriti određene radnje, kao što su: posećenost stranicama (pre-landing i landing), konverzije, odziv na akciju, ukupan odziv na oglas… Sve to će vam pomoći da dođete do pitanja da li je oglas efikasan ili ne. 

Pritiskom na baner ispod ovog teksta, doći ćete na Native Media oglasnu platformu, koja uspešno radi kako kod nas tako i u ostatku Evrope, SAD, Kanadi i Australiji. Nemojte čekati da se dogodi čudo sa običnim internet reklamama, već još danas pokrenite nativnu kampanju i uspeh će vam biti zagarantovan. 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.