6 Saveta kako uspeti u nativnom oglašavanju i kontent marketingu

Brzi vodič za oglašivače kako uspeti u kreiranju i promociji sadržaja

Kontent marketeri i oglašivači suočavaju se sa jedinstvenim izazovima. Prvo, oglašivači moraju da uspešno kreiraju i identifikuju sadržaj koji je privlačan. Nakon što identifikuju sadržaj koji je privlačan za ciljnu grupu određenog brenda, sledeći zadatak je razvijanje strategije kojom će efikasno promovisati taj sadržaj. U ovom brzom vodiču, sačinio sam šest instant saveta za oglašivače, podeljenih u dva odeljka: Kreiranje sadržaja i promocija sadržaja.

Kreiranje sadržaja

Uspeh u kontent marketingu otpočinje keiranjem kvalitetnog sadržaja. Važno je da se članci i video sadržaji koji se promovišu povežu sa ciljnim tržištem, privuku pažnju i na kraju poboljšaju svest o brendu kod korisnika i njegov bolji doživljaj.

[crp]

Evo moja tri najjača saveta za kreiranje i identifikaciju kvaliteta, uključujući sadržaj vredan promovisanja.

1. Znajte ko vam je ciljna publika

Znajte svoju ciljnu grupu ili grupe i šta je to što se njima sviđa. Kakve probleme pokušavaju da reše? Kakve bi sadržaje mogla da ceni vaša ciljna grupa?

2. Znajte vaše poslovne ciljeve

Oglašivači bi trebalo sebi da postave jasne ciljeve u smislu šta žele da postignu time što će njihov kreirani sadržaj privući korisnike. Cilj kontent marketinga je stvaranja svesti o brendu i sticanje liderstva – a ne neposredna prodaja.

3. Kreirajte privlačan sadržaj

Privlačan sadržaj može da zainteresuje, edukuje, ili zabavi posetioce. Sadržaj bi prvo trebalo da se obraća čitocima ili gledaocima na emocionalnom nivou, a u krajnjem slučaju da teži da poboljša korisnikov doživljaj brenda.

Promocija sadržaja kroz nativno oglašavanje

Nakon ulaganja u kreiranje kvalitetnog sadržaja, sledeći izazov je kako navesti ciljno tržište brenda da se sa njim poveže.

Nativno oglašavanje je strateški nastavak svakog kontent marketing plana i maksimimalno uvećava vrednost već postojećeg i dobijenog sadržaja. Nadam se da će ovi saveti pomoći oglašivačima da izvuku najviše iz svojih budžeta za nativno oglašavanje.

1. Koristite privlačne reklame i slike

Iako je sadržaj koji se promoviše najvažniji, ne treba prenebregnuti ni vrednost dobrog teksta reklame koji korisnike češće navodi da kliknu na nju. Naslovi bi trebalo da pobuđuju interesovanje korisnika i navode ih da se zainteresuju.

Opis oglasa bi trebalo da bude infomativan, ali da ne pokvari sasvim sadržaj članka. Ne bi valjalo da tekst reklame bude preterano brendiran kako ne bi odavao utisak tradicionalne reklame

2. Analizirajte uspeh na osnovu angažovanosti, ne na osnovu prikaza ili klikova

Merenje uspeha u nativnom oglašavanju zahteva da stvari posmatramo iza klika. Ne samo koliko puta je oglas viđen ili koliko ima klikova, već i koliko se korisnika povezalo sa promovisanim sadržajem nakon što su kliknuli na isti.

3. Reklamirajte se na različitim platformama 

Publika provodi vreme svuda na internetu. Reklamiranje na različitim platformama je ključno kako bi se utvrdilo gde se brend najefikasnije povezuje sa publikom. Platforme za nativno oglašavanje omogućavaju oglašivačima da pristupe klijentima na mnogo sajtova.

Kliknite na link ispod i isprobajte snagu nativnog oglašavanja.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]