7 koraka do online poslovanja

Online poslovanje je relativno lako pokrenuti, bez nekih početnih troškova koje zahteva tradicionalno pokretanje biznisa. Međutim, ova relativna lakoća ne znači da možete jednostavno započeti dobro poslovanje online.

Kao i kod svakog posla, potrebno je da uspostavite jaku osnovu za svoje poslovanje na mreži. Iako dole navedeni koraci ne moraju nužno da budu po redu, njihov cilj je da vam pruže osnovu koja je dovoljno čvrsta da izdrži težinu vašeg budućeg poslovnog rasta i uspeha.

1.Procenite održivost vaše nove poslovne ideje

Samo zato što je lakše pokrenuti posao na mreži ne znači da nema troškova. Kao i sa fizičkim poslovanjem, prvi korak koji treba da preduzmete sa svojim onlajn poslovanjem je da procenite izvodljivost vaše ideje.

Najbriljantnija poslovna ideja može biti neuspešna ako vaš proizvod ili usluga nema tržište. Čak i ako ste pronašli rešenje za problem koji muči mnoge ljude, samo bacate novac ako se ispostavi da je to problem za koji većini ljudi nije dovoljno stalo da ga reši.

[crp]

Imajući ovo na umu, potrebno je da procenite svoju ideju. Ovo su samo neka od pitanja koja morate sebi da postavite:

  • Da li vaš proizvod ili usluga rešava problem koji ima dovoljno potencijalnih kupaca?
  • Da li vaš proizvod ili usluga pružaju isplativo rešenje za taj problem?
  • Da li su ljudi spremni da potroše novac da reše taj problem?
  • Koliko će novčanih sredstava biti potrebno da se dođe do ljudi kojima je potrebno rešenje koje nudi vaš proizvod ili usluga?

2. Napravite poslovni plan

Kada shvatite da je vaša ideja izvodljiva, vreme je da sastavite sveobuhvatan poslovni plan. Čak i ako ne planirate da dobijete sredstva za svoje poslovanje, barem ne u početku, imati poslovni plan je dragocen jer vam omogućava da uočite sve potencijalne poteškoće na putu i ​​da možete da planirate budući rast i profitabilnost.

Posao koji ste obavili u prvom koraku daje vam dobru osnovu za razvoj poslovnog plana, a na mreži je dostupno više resursa koji će vam pomoći da sastavite ključne elemente čvrstog plana.

Efikasan plan će vam pomoći da dalje identifikujete svoje tržište, razjasnite svoje ciljeve, obezbedite marketinšku mapu puta i pomoći vam u donošenju odluka koje mogu biti ključne za prepoznavanje koraka koji donose uspeha i neuspeha.

3. Izaberite naziv preduzeća

Odabir imena vašeg preduzeća je važan korak u procesu pokretanja. Pošto će vaše preduzeće prvenstveno funkcionisati na mreži, vaše izabrano ime mora biti dostupno za registraciju kao poslovno ime u vašoj državi i u digitalnom prostoru.

To znači da ćete morati da proverite da li je ime koje želite dostupno kao:

  • Naziv preduzeća u vašoj državi
  • Ime domena
  • Korisničko ime na svakoj od platformi društvenih medija koju planirate da koristite

Ako vaše izabrano ime nije dostupno kao ime domena ili korisničko ime društvenih medija, razmislite o različitim permutacijama imena i zapamtite da je dostupno mnogo ekstenzija imena domena izvan originalnog „.com“. Pored toga, važno je da proverite da vaše ime i ime domena ne utiču na registrovane logotipe.

4. Vodite računa o svim pravnim poslovima

Poput običnog biznisa, moraćete da podnesete sve odgovarajuće dokumente za osnivanje preduzeća i drugu papirologiju kako biste osigurali da vaš novi posao ima solidnu pravnu osnovu. Ovo uključuje:

  • Registrovanje vašeg poslovanja kod odgovarajućih državnih organa
  • Dobijanje svih potrebnih dozvola i licenci

Korisno je konsultovati se sa advokatom sa iskustvom u pokretanju biznisa u vašoj određenoj industriji kako biste bili sigurni da ste na pravom putu.

5. Napravite svoju veb lokaciju

Veb lokacija preduzeća na mreži je isto toliko važna kao i fizička lokacija kompanije koja se bavi npr. bavi proizvodnjom cigle i maltera. Treba da posvetite toliko pažnje ovom delu procesa pokretanja kao što biste to učinili da uzimate neki prostor za firmu.

Kada gledate kako ćete da napravite svoju veb lokaciju, razmotrite dostupne procesore plaćanja. Za mnoga preduzeća na mreži, unajmljivanje programera veb lokacija koji će vam pomoći u izgradnji vaše sajta.

U zavisnosti od proizvoda ili usluga koje ćete nuditi, takođe ćete morati da procenite i izaberete svoje izvore snabdevanja i zaliha, kao i način na koji ćete isporučiti svoj proizvod ili uslugu klijentu. Opet, na raspolaganju su brojne opcije. S obzirom na važnost posedovanja inventara pri ruci – ili dobrog dobavljača na zahtev – i pouzdanog metoda ispunjenja, trošenje adekvatnog vremena za istraživanje ovog aspekta može biti razliku između uspeha i neuspeha vašeg poslovanja.

6. Razvijte i primenite svoje marketinške strategije pre lansiranja

Veš poslovni plan će vam pružiti informacije koje su vam potrebne za razvoj efikasnih marketinških strategija za vaše potencijalno tržište. Bez obzira na to koje strategije koristite, važno je da ne štedite na implementaciji.

Izgradnjom očekivanja vašeg ciljnog tržišta o vašem lansiranju putem različitih kanala na mreži, otvoriće put za uspešno lansiranje poslovanja.

7. Pokrenite svoj novi posao

Iako nećete zapravo „prerezati vrpcu“ na način na koji biste to mogli učiniti sa tradicionalnim poslovanjem, to ćete činiti metaforički kada svoju veb stranicu učinite aktivnim i objavite da ste otvoreni za posao.

Najaviti se možete na različite načine:

  • Platforme društvenih medija
  • Vaša lista mejlova
  • Online reklame
  • Tradicionalni oglasi

Najbolji je način online reklama, pošto vam je i poslovanje online. Ako vas interesuje kako da napravite efikasnu internet reklamu, onda pročitajte naš BESPLATNI vodič za pravljenje iste. Vodič pruzmite pritiskanem OVDE.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]