| |

7 saveta za pravljenje reklame koja ubija

S obzirom da 45% svih korisnika interneta koristi blokatore za reklame ne bili uživali dok surfuju internetom, oglašivači moraju da smisle nove načine da dođu do publiku i prodaju proizvode. Za mnoge brendove i poslovanja, reklamiranje putem sadržaja je rešenje.

7 saveta za pravljenje reklame koja ubija

Reklamiranje putem sadržaja – nativni oglas

Reklamni sadržaj prati izgled i temu sajta i aplikacije na kojem je postavljen. Ovakav vid reklame pruža informacije potrošačima u vidu priče, tako da se lako apsorbuje. Oni su daleko suptilniji od reklama u obliku banera i stoga nisu toliko uznemirujući na korisnike interneta.

Nekoliko studija je pokazalo da je reklamiranje putem sadržaja efikasniji od multimedijalnih oglasa, a postoje brojne statistike i činjenice koje pokazuju njihove prednosti. Da li ste znali, na primer, da potrošači gledaju reklame putem sadržaja 53% češće nego banere i da reklamni sadržaj pruža veću  verovatnoću da će potrošač kupiti proizvod ili uslugu? Takođe, 70% potrošača se slaže da bi radije saznalo o proizvodima putem sadržaja, a ne putem tradicionalnog oglašavanja.

Pozitivne strane su prilično ogromne, ali odluka da koristite reklamni sadržaj je samo početak. Sledeći korak je da naterate ljude da slušaju šta imate da kažete kreiranjem reklama koje se izdvajaju iz gomile. Kada su u pitanju reklamni sadržaj, važna je njihova izrada, baš kao i platforma uz koju ćete ih postaviti i budžet koji ste željni da date za njihovo plasiranje.

Pravljenje reklame koja ubija:

1.     Razumeti krajnji cilj

[crp]

Kada pravite bilo koju reklamnu treba odmah da počnete da razmišljate o krajnjem cilju. Bez znanja šta želite da postignete svojim radom, biće veoma teško strukturirati i napraviti dobar poziv na akciju. Svaki reklamni sadržaj ima specifičan cilj, kao što je podsticanje vaše publike da se prijavi za bilten ili da im ponudi besplatnu probnu verziju nečega. Ovaj poziv na akciju (CTA) će u velikoj meri odrediti proces pravljenja oglasa.

2. Učinite to vrednim

Ovo bi zaista trebalo da se podrazumeva, ali je ključno imati na umu ideju da vaš sadržaj uvek treba da pruži vrednost vašoj publici. Može biti primamljivo težiti prodaji u reklamama, ali uključivanje korisnih informacija biće daleko uspešnije na duži rok. Razmislite o radnji koju želite da potrošač preduzme i o vrsti sadržaja koji bi bio najprivlačniji i imaćete temelje za odličnu reklamu.

3.Neka bude lično

Reklamni sadržaj koji direktno rešava probleme potrošača i pruža im informacije koje su relevantne za njihovu situaciju, doneće vam poverenje publike. Čak i jednostavne stvari kao što je dodavanje reči „vi“ ili „osećaj“ će raditi na povećanju angažovanja. Posvetite se otkrivanju ključnih izazova sa kojima se vaša publika suočava, a zatim fokusirajte svoj sadržaj na njih.

4. Pišite kako biste govorili

Tekst reklame koji zvuči prirodno je najubedljiviji. Još uvek možete da ga poboljšate metaforama, ali treba da zvuči tako da izgleda kao da ga je napisao neko potrošaču blizak, kao njegov prijatelj. Ako se publika oseća kao da je sadržaj usmeren direktno na njih, mnogo je veća verovatnoća da će kupiti proizvod ili uslugu.

5. Uvek koristite naziv brenda

Potrošači se povezuju sa brendom tokom vremena, tako da će korišćenje imena brenda u naslovima i opisima na kraju dovesti do više interakcija. Čak i ako ne kliknu na oglas oni će ga upamtiti.

6. Uverite se da su stvari jednostavne

Nemojte uključivati reči, fraze ili slike koje bi potencijalno mogle da odvrate potrošače. Koristite kratke, brze rečenice i razdvojite tekst relevantnim video zapisima i slikama. Što je lakše pročitati vašu reklamu i što je manje tako reći gruba, veća je verovatnoća da će se potrošač uključiti u vaš sadržaj i obavezati se na akciju.

7. Uključite poziv na akciju

Morate ohrabriti svoje potrošače da izvrše neku akciju. Šta će propustiti ako ne odgovore na vaš poziv na akciju? Šta možete da pružite što druga preduzeća ili brendovi ne mogu? Kako mogu pronaći druge delove sadržaja koji će im se svideti? Reklamni sadržaj je napravljen da dovede publiku do poziva na akciju.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]