7 saveta za započinjanje internet marketing kampanje i prevazilaženje izazova koji vas čekaju

by Tijana
marketing kampanje

Konačno ste odlučili da započnete marketing kampanju putem sadržaja ili nativno oglašavanje. Imate sve što vam je potrebno, uključujući i dobar proizvod ili uslugu, znanje o svojoj ponudi i sposobnost da se prilagodite tržištu. Međutim, baš kao i na mnogim drugim poljima, samo posedovanje svih tzv. pobedničkih sastojaka ne znači uvek da vas čeka očekivani uspeh. Morate da znate kako te “sastojke” da iskombinujete, ne bi li dobili pobedničku formulu. 

Ono što treba da znate je da kada jednom se uputite ka osvajanju tržišta, morate biti spremni da na putu do apsolutne dominacije na tržištu pređete više prepreka. Takođe, treba  da učite iz svake svoje greške koje ćete sigurno načiniti. 

Treba da razmišljate u pravom smeru 

Bilo da se borite protiv organizovanog kriminala ili kreirate svoju prvu marketing kampanju putem sadržaja (odnosno nativno oglašavanje), započeti novi poduhvat nikada nije lako – pogotovo ako ne znate šta da očekujete. 

Click Here To Join Native Media

Pravi način razmišljanja omogućiće vam da kreirate realna očekivanja i pružiće vam jasnu procenu performansa kampanje u različitim fazama. Ako znate kako da razmišljate, moći ćete graciozno prevazići izazove sa kojima se susreće svako poslovanje prilikom plasiranja nove marketing kampanje. 

Kako da postignete razmišljanje u pravom smeru i da prevaziđete izazove  

Da biste dostigli tu razinu razmišljanja i prevazišli sve izazove koji će vam se naći na putu, morate negovati svoje organizacione i kritičke sposobnosti razmišljanja. 

Ovo je naših 7 saveta šta treba da uradite za rešavanja problema na putu ka uspehu: 

1. Neka vam učenje postane prioritet  

Učenje treba da vam bude glavni prioritet u svakom trenutku. Bez obzira na to koliko udžbenika, blogova ili uputstva za upotrebu ste pregledali, praktičnog učenja nikada nije dosta.  

Pravljenje marketing nativne kampanje oduzima vreme, trud i rad. Pre svega morate dobro da istražite svoju ciljnu grupu, da biste mogli da ih uz pomoć kampanje „ciljate“ bez problema. Naučite sve što možete o njima, jer ćete samo tako moći da napravite uspešnu marketing kampanju. Naime kada jednom znate šta je ono što ih „muči“, ponudite im rešenje za njihove probleme. 

2. Savladajte strah od gubitka novca 

Kao i svi drugi poslovni poduhvati, i započinjanje marketing kampanje zahteva određenu količinu novca. Alati za testiranje, podešavanje kampanje i ostali potrebni elementi koštaju, tako da morate biti spremni da uložite, ali i da dobro naučite kako da upravljate sa svojim troškovima tako da ne razmišljate o gubitku. 

3. Negativne emocije su normalne 

Većina poslovnih ljudi će vam reći da su upoznati sa osećajima poput očaja, ljutnje i razočaranja. Negativne emocije su normalne, zato budite mirni, analizirajte rezultate, kreirajte plan i nastavite dalje. 

4. Učite na svojim greškama 

Sledeća stvar je ista kod 99% kompanija koje započnu marketing kampanju, a to je da misle da u potpunosti razumeju potrošačke navike. Zapravo, to nije tako i potrebno je puno iskustva da biste znali koji će strukturu oglasa publika odmah zavoleti. Greške su neizbežne, tako da je najbolje da sa njim učinite nešto korisno, a to je da preduzmete mere predostrožnosti kako se ne bi više nikada ponovile. 

5. Setite se da je strpljenje najveća vrlina  

Nativno oglašavanje ili reklamiranje putem sadržaja nije nešto što ćete naučiti u jednom danu. Pokretanje kampanje zahteva dosta vremena. Pre svega treba da istražite svoju ciljnu grupu, pa prema tome da sastavite kampanju, a potom da je testirate.  

6. Održavanje fokusa i discipline 

Morate izbegavati distrakcije poput  društvenim medija i gradite navike koje pozitivno utiču na vaše poslovanje. Biti disciplinovan takođe znači i žrtvovati se, pre svega radi dostizanja cilja. 

7. Negujte kreativnost 

Kopiranje ideja drugih marketinških kampanja nije dobro, jer ćete tako uvek biti korak iza. Najbolji način da izbegnete ovaj trend je da budete kreativni i razvijete primamljive ideje  koje drugi pre vas nisu primenili. 

Uspostavljanjem pravog načina razmišljanja stvorićete zdraviju kampanju i razvi ćete sposobnosti da se nosite sa nepredviđenim situacijama bez gubitka kontrole. Sada kada znate kako da se fokusirate na dobru nativnu kampanju, pritisnite na baner ispod i započnite je. 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.