7 strategija kako da povećate posećenost bloga

U internet svetu ima mnogo blogova i blogera. Treba se nekako probiti na tržištu i osvojiti ciljnu publiku. Naročito je početnicima teško da izađu iz senke anonimnosti. Potrebno je vremena da korisnici primete njihov rad i kvalitet sadržaja na blogu. Zato neki blogeri odustaju zbog slabe zarade i posećenosti.

Ponekad ulažete previše napora i vremena u kreiranje dizajna i sadržaja na blogu. Sigurno očekujete rezultate u skladu sa količinom vašeg rada. Međutim, u online svetu važe posebna pravila. Korisnike nije briga koliko ste se namučili da bi vas neko primetio. Oni surfuju kako i koliko žele, tražeći najbitnije i najjasnije informacije. Da biste imali više posetilaca, imajte u vidu sledeće strategije.

1. Atraktivni naslovi

Osmislite prepoznatljiv i simpatičan naziv za blog. Naslov bloga treba da bude suština sadržaja o kome pišete. Pored toga, obratite pažnju na naslove tekstova. Oni treba da jasno ukazuju na sadržaj članka. Poželjno je da budu dovoljno smeli, atraktivni i neobični kako bi privukli pažnju čitalaca. Naslov blog posta može da u jednom trenutku izazove ravnodušnost, pozitivne ili negativne reakcije i emocije korisnika.

2. Ključne reči

Ključne reči su bitne zbog SEO optimizacije i boljeg rangiranja na Guglu. To je ono što ljudi ukucavaju u pretragu da bi našli određene sajtove. Možete da pretražite ključne reči preko Gugla i da ih stavite u sadržaj, naslov, podnaslove, slike. Tako će vas korisnici lako uočiti na internetu. Ako se ne razumete u SEO alate i pravila, bolje bi bilo da angažujete stručnjaka za SEO optimizaciju. On će srediti vaš blog da se bolje rangira na pretraživačima.

[crp]

Međutim, ne bi valjalo da budete opsednuti ključnim rečima. Potrudite se da budete prirodni i spontani sa autentičnim sadržajem. Izbegavajte gomilanje ključnih reči da ne bi tekstovi zvučali rogobatno. Pišete zbog sebe i posetilaca, a ne zbog SEO optimizacije. Publika ceni kreativnost i zanimljivost postova, a ne broj ključnih reči.

3. Dinamičan sadržaj

Posetioci vole jasan i pregledan sadržaj na blogu. Da ne bi tekst zvučao monotono, imajte u vidu sledeće elemente:

  • Podnaslovi. To su kratki sažeci vašeg blog posta. Kada ljudi zbog nedostatka vremena ne stižu da čitaju, mogu da brzo skeniraju tekst preko podnaslova. Oni nedvosmisleno ukazuju na temu pasusa i pokreću radoznalost posetilaca.
  • Pasusi. Da bi članak izgledao atraktivno i pregledno, podelite ga na pasuse. To su kraće smislene celine najčešće od 3 do 5 redova. Pasusi su povezani jedan sa drugim i grade skladnu i zanimljivu celinu teksta.
  • Nabrajanje po tačkama. To je ono što upravo radim u ovom pasusu, nabrajam elemente sadržaja po tačkama. To doprinosi većoj preglednosti i korisnici mogu da bolje zapamte najvažnije informacije.
  • Liste. Ljudi vole liste jer se lako i brzo pregledaju. Takođe, korisnici bolje pamte spisak na kome su dati brojevi pored podnaslova. To imate u ovom mom tekstu gde pravim listu strategija kako da povećate posećenost bloga.

4. Vizuelni elementi

Preporuka je da stavite slike, infografike, tabele i grafikone u blog postove. Vizuelni elementi ističu određene delove teksta. Slike uvek lako privuku pažnju posetilaca. Mogu da pokrenu radoznalost i motivaciju korisnika da pogledaju sadržaj do kraja. Tekst bez slika asocira na dosadu, tako da ubacite fotografije, tabele, infografike i dr., da biste ukazali na ključne informacije. Posetioci će vam se vraćati zbog atraktivnog i kreativnog sadržaja na blogu.

5. Gostovanje na blogovima

Upoznajte blogere iz iste branše i družite se sa njima. Oni se bave sličnim temama, mogu da vam pruže pomoć i podršku. Zamolite ih da objave na svom blogu vaš tekst, u kome će biti poziv na akciju i link ka vašem sajtu. Potrudite se da kao gost bloger budete zanimljivi. Preko privlačnog sadržaja blog posta motivišite publiku da preduzme akciju, da klikne na link i poseti vaš blog. Tako efikasno pokrećete radoznalost posetilaca sa drugih blogova za vaše sadržaje.

Pročitajte: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

6. Kampanja na društvenim mrežama

Ako imate profil na društvenim mrežama, možete da podelite blog postove sa prijateljima. Preporučljivo je da kreirate zajednicu, na primer stranicu ili grupu, na društvenim mrežama. Ako ljudi retko surfuju na internetu, mogu lako da vas uoče preko Facebook-a, Instagram-a, Twitter-a i sl. Obavezno stavite link za šerovanje ispod svakog posta. Ukoliko se posetiocima dopadne, mogu da podele sa drugima, pa onda ti drugi da podele itd. Tako privlačite više posetilaca za blog.

Postavite članke sa bloga na stranicama i u grupama na društvenim mrežama. Upoznajte ljude koji se bave sličnim temama. Možete da zapratite, da komentarišete tuđe postove koji se tiču vaše tematike. Drugi ljudi iz iste branše mogu da podele vaše postove sa stranica ili profila (recimo, na Facebook-u). Tako vaši blog postovi postaju vidljivi i deljivi za više korisnika. Povećavate veb saobraćaj na blogu, dobijate verne pratioce i fanove.

7. Nativne reklame

Možete da bogato zaradite od bloga ako stavite nativne reklame. One su jako zabavne i korisne za posetioce jer nude pregršt informacija, značajnih za njihove životne probleme i izazove. Izbegavajte banere i pop-up reklame, koji mogu da oteraju posetioce zato što ometaju u čitanju sadržaja. Nativni oglasi se prilagođavaju izgledu i sadržaju vašeg bloga, kao i potrebama i interesovanjima vaše ciljne publike.

Nativne reklame su sjajan način kako da povećate posećenost bloga u najkraćem roku. Prijavite se kao izdavač na platformu Native Media za nativno oglašavanje. Veoma lako i brzo postavite oglase na blog. Tako ćete obogatiti sadržaj i poboljšati njegov kvalitet. Imaćete više posetilaca koji cene to što mislite na njihovo vreme i potrebe. Nudite im kvalitetne i informativne zanimljive oglase na koje će rado kliknuti. Od njihovih klikova na nativne reklame možete da puno zaradite.

Praksa je pokazala kako izdavači Native Medie imaju procenat na klikove (CTR) više od 10%. Ako vas zanima nešto više o saradnji sa Native Mediom, pogledajte tekst:

Kako da zaradite od poseta na web sajtu putem Nativa Media mreže

Od vas zavisi broj posetilaca

Ako niste zadovoljni posećenošću bloga, možda krivite spoljašnje faktore. Zapravo, koliko ćete imati saobraćaja, to zavisi isključivo od vas. Vi ste gospodar bloga koji upravlja njegovim elementima i sarađuje sa drugim blogerima. Zato pišite i dizajnirate blog kako mislite da treba, u skladu sa svojim željama i interesovanjima. Posetioci će prepoznati vaš kvalitet i trud ukoliko se pridržavate navedenih strategija. Polako ali sigurno stvorićete zajednicu koju čine verni pratioci, prijatelji i fanovi vašeg bloga.

Samo nekoliko koraka do više posetilaca! Registrujte se preko linka i ostvarite maksimalnu zaradu od bloga!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]