7 taktika nativnog oglašavanja za uspešnu prodaju turističkih usluga

Pre nego što putuju svetom ili na određene destinacije, turisti najpre ,,putuju“ internetom. To znači da surfuju u potrazi za informacijama, pre donošenja odluke o cilju putovanja. Treba pridobiti potencijalne turiste kvalitetnim načinom promocije turističkog brenda. Kako osvojiti pažnju i emocije publike preko reklama? Danas sve više ljudi koristi programe za blokiranje oglasa, a i ne veruje više starim marketinškim forama.

Da li znate za brojne mogućnosti nativnog oglašavanja? To su savremene marketinške strategije pomoću kojih se promovišu poruke brendova preko kvalitetnih sadržaja. Možete da znatno povećate prodaju turističkih usluga, tako što se oglasite preko nativnih platformi, kreirate savršene pre-sell i prodajne strane, i naravno osmislite efikasnu nativnu kampanju. Koje su najbolje taktike nativnog oglašavanja? U ovom članku vam otkrivamo tajne najuspešnijih turističkih brendova.

1. Osvojite pažnju publike na drugim sajtovima

Imajte u vidu da ciljna publika ne čita samo rubrike turizma. Ona se zanima i za neke druge teme. Možete da je privučete pametnim marketinškim potezima i da pokrenete njenu radoznalost za vaš brend. Dovoljno je da objavite nativne oglase na sajtovima izdavača, ali da ih prilagodite formi i sadržaju njihove platforme. Vaši oglasi će izgledati prirodno kao deo veb okruženja i spontano ćete privući pažnju korisnika za turističke usluge.

Na primer, prodajete aranžman za put u Irsku. Možete da targetirate publiku koja obožava seriju ,,Igra prestola“ (eng. ,,Game of Thrones“). Objavite članak kao nativni oglas sa naslovom ,,Posetite Irsku, zemlju gde se snima vaša omiljena serija Igra prestola!“ Ovo je samo jedan u nizu primera kako podstičete interesovanje potencijalnih klijenata, koji se zanimaju za druge sadržaje van turizma. Veoma brzo dobijate više klikova na reklame, više poseta prodajnim stranama, bolju prodaju aranžmana i mnogo vernih kupaca.

2. Mobilno nativno oglašavanje

[crp]

Istraživanja pokazuju kako oko 60% turista rezerviše usluge preko mobilnih telefona. Postoje ozbiljna predviđanja da će procenat ovakvog načina rezervacije porasti. Mobilni uređaji su definitivno svuda broj 1 za online aktivnosti, a turizam nije izuzetak. Zato se prilagodite savremenim trendovima, pa iskoristite prednosti mobilnog nativnog oglašavanja.

Postoje razne taktike za nativnu kampanju preko pametnih telefona. Možete da objavite sponzorisani sadržaj preko Gugla, društvenih mreža, raznih platformi sa drugim temama. Jedna od efikasnijih strategija jeste da kreirate mobilne aplikacije za ajfon ili android uređaje. Treba da budu zanimljive, kreativne i lake za upotrebu. Izaberite šta mislite da je najbolje za nativnu kampanju.

Da li želite da znate više o pogodnostima mobilnog nativnog oglašavanja? Pogledajte sledeći tekst: Mobilno nativno oglašavanje je najbolja investicija za budućnost

3. Osmislite jake naslove

Kako možete da ulovite pažnju ljudi za trenutak? Samo neobičnim i originalnim naslovima. Neka budu kratki sa jasnom porukom o vrednosti i značaju vaših turističkih usluga. Možete da postavite pitanja, da se igrate rečima, da ubacite humor, da stavite imperativne glagole, da ponudite povlastice i nagrade itd. Važno je da uputite poziv posetiocima i da izazovete njihove pozitivne reakcije, bez nametljivosti i ometanja njihove pažnje u gledanju drugih sadržaja.

Više o kreiranju dobrih naslova pročitajte tekst: Dobri naslovi su jak mamac za publiku

4. Izaberite prave slike

Slike su efikasno oruđe za pokretanje emocija potencijalnih kupaca. One mogu da govore više od reči o vašem turističkom brendu. Razmislite o životnom stilu, autentičnim ljudima, životinjama, predivnim panoramama ili prirodnim pejzažima, koji mogu da motivišu publiku da klikne na reklamu i poseti vaše prodajne strane. Potrudite se da stavite što manje teksta, neka zauzima oko 20% slike. Samo jedan pogled na sliku jeste dovoljan da uspostavite emocionalnu vezu sa brendom.

Kako da izaberete slike koje privlače publiku? Pogledajte sledeći tekst: 8 primera kako da izaberete prave slike za nativne oglase

5. Neka tekst bude sa opisima

Tekst ispod naslova treba da daje jasne i korisne poruke vašeg turističkog brenda. Neka bude tako deskriptivan, da publika može da predstavi u svesti destinacije koje nudite. Dopustite korisnicima da maštaju i zamišljaju da su na tim mestima koji se opisuju u tekstu. Ponudite im informacije koje su za njihove potrebe i interesovanja značajne i vredne. Sadržaj treba da bude u skladu sa porukom u naslovu. Na kraju ponudite poziv na akciju kome publika ne može odoleti.

Više o kreiranju poziva na akciju u sledećem tekstu: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

6. Video sadržaj je magnet za publiku

Mnogi marketari se slažu da je video najbolja strategija za najveći povratak investicije. Statistike kažu da čak 90% korisnika više gleda sajtove sa video sadržajima, nego sajtove bez njih. Video snimci su sjajan način da se predstavi vizuelna priča o vašem turističkom brendu. To je interaktivan sadržaj koji nudi kratke inserte, pejzaže, istorijske priče i druge elemente o destinacijama. Pokrenućete radoznalost i emocije publike da se bliže upozna sa vašim uslugama i da možda bude verni kupac.

Na primer, turistička agencija u Australiji Intrepid ima vlastiti Youtube kanal, gde kači video klipove o svakom aspektu putovanja: destinacije, preporuke turista, seriju tematskih i inspirativnih video snimaka, kao recimo ,,Otkrijte Australiju“ ili ,,Plovite Australijom“. Tako nudi bogate sadržaje i iskustva koja stvarno mame turiste širom sveta da posete Australiju i upoznaju se sa njenom lepotom i znamenitostima.

7. A/B testiranje

Ako niste sigurni koje su najbolje taktike, iskoristite prednosti A/B testiranja. Tako možete da proverite svoje hipoteze i ideje. Možete da testirate sve elemente nativne kampanje za turizam. Na primer, izaberete dva naslova, pa onda usmeravate veb saobraćaj u dva smera: videćete koji naslov više privlači pažnju posetilaca. Izaberite i menjajte segmente ili cele nativne oglase uz pomoć jednostavnog A/B testa.

Zašto je A/B testiranje važno za marketare? Pronađite odgovore u tekstu: Zašto je A/B testiranje značajno u nativnom oglašavanju

Da imate lojalne klijente i bogatstvo

Nativno oglašavanje ima moć da utiče na emocije publike koja se zanima za druge sadržaje van turizma. Ovakva vrsta advertajzinga vam nudi brojne mogućnosti za stvaranje kvalitetnih reklamnih sadržaja. Ako poznajete i primenjujete navedene strategije, možete da dobijete mnogo prihoda i lojalne klijente. Možete da se obogatite putem nativnog oglašavanja i da budete lideri u oblasti turizma.

Samo nekoliko koraka do uspešne nativne kampanje! Ako se registrujete preko linka, čekaju vas brojne povlastice i maksimalna zarada!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]