8 načina za kreiranje savršene prodajne strane

Prodajna strana je virtuelni izlog vašeg proizvoda ili usluge. Ima podjednaku važnost kao i nativna reklama. Ako ste osmislili dobru nativnu reklamu koja je sigurno privukla pažnju ciljne publike, nemojte da se opustite. Posao još nije gotov!

Prodajna strana može da bude presudni činilac koji će podstaći korisnike da kupe vaš proizvod. Ako se ona dobro poveže sa nativnom reklamom i uskladi sa reklamiranim brendom, nativna kampanja će biti uspešna. Na njoj se potencijalni klijenti bolje upoznaju i povezuju sa brendom, daju se smernice za kupovinu ili registraciju.

Ako je nativna reklama ostavila jako pozitivan utisak na korisnike, prodajna strana treba da ispuni njihova očekivanja. Ne bi valjalo da uprskate taj pozitivan utisak lošom i nesređenom prodajnom stranom.

Definišite cilj prodajne strane

Pre kreiranja prodajne strane, prvo se zapitajte: Koji je glavni cilj prodajne strane? Šta želim njome da postignem? Ciljevi prodajne strane mogu da budu: jačanje želje publike za kupovinom, prepoznavanje brenda, povezivanje sa brendom, registracija ili nešto drugo.

[crp]

Kada definišete cilj prodajne strane, onda se fokusirajte na njen izgled i sadržaj koji bi bili u najboljem skladu sa onim što želite. Tako ćete poboljšati nativnu kampanju i ostvariti dalje ciljeve.

Ben Hazan, marketinški dizajner na platformi Outbrain, nudi 8 načina kako da uspešno kreirate savršenu prodajnu stranu. Njegove ideje vam mogu pomoći kako da budete uspešniji u marketingu.

1. Da poruka brenda bude jasna i glasna

Vaša prodajna strana treba da izgleda tako da odmah privuče pažnju korisnika. Prema tome, bilo bi poželjno da bude jasna i jednostavna. To znači da ne bude prenatrpana suvišnim informacijama, konfuznim naslovima i podnaslovima, ili da ima više poziva na akciju.

Najbolje bi bilo da obratite najviše pažnju na dobar naslov, jer je to ono što posetioci prvo primete. Dakle, budite originalni i osmislite takav naslov koji će zadržati pažnju. Publika treba da oseti šok, iznenađenje, nevericu, radoznalost, smeh ili nešto drugo. Neobičan naslov, u skladu sa reklamom brenda, biće jasna i glasna poruka posetiocima.

2. Stavite gore poziv na akciju i formu registracije

Postavite poziv na akciju (CTA) i formu registracije u gornji deo prodajne strane. Tako posetioci mogu odmah da uoče bez skrolovanja dole.

Ako je prodajna strana duža, onda vam savetujemo da uputite nekoliko poziva na akciju, koji će posetioca podsetiti na registraciju ili kupovinu. Sledeća mogućnost je da stavite dugme ili link poziva na akciju na dnu prodajne strane.

Ako vam je glavni cilj prodaja proizvoda, istaknite ga jasno u drugom delu gornje sekcije. Zainteresovani korisnici, koji su tu pre svega zbog proizvoda, lako će skrolovati da pročitaju ono što ih zanima.

Pročitajte: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

3. Horizontalne forme su najbolje

Horizontalne sign up forme (forme za registraciju) bolje su prihvaćene od publike. Lako se čitaju, kratke su i brzo se popunjavaju. Horizontalne forme omogućavaju da korisnici brzo ukucaju jedan neophodan podatak, a zatim sledeći i tako dalje. Ako je proces registracije zanimljiv i jednostavan, veća je šansa da će kupiti proizvod.

4. Preporuke su dobra motivacija za nove klijente

Kada korisnici pogledaju pozitivna iskustva ili preporuke kupaca, to može da ih motiviše da kupe vaš brend. Možete najbolje afirmisati brend preko poznatih ličnosti, običnih ljudi ili kompanija koji ističu pozitivne strane proizvoda. Zadovoljni klijenti, pokazivanjem svoje privrženosti i ljubavi prema proizvodu, biće podsticaj ciljnoj publici da zaključi kako je vredno uložiti novac u vaše korisne, bezbedne i vredne produkte.

Pored preporuka kupaca, možete da stavite na prodajnu stranu statistike koje pokazuju popularnost brenda. To mogu da budu podaci o broju downloud-a, broju zadovoljnih kupaca, broju prodatih proizvoda itd. To će sigurno poboljšati stopu konverzije na prodajnoj strani.

5. Dobar dizajn = Dobar proizvod

Ako prodajna strana lepo izgleda, onda to istovremeno znači i lep izgled brenda. Da bi imalo efekta, dizajn treba da se uskladi sa sadržajem stranice. Ne idu zajedno loš tekst i dobar dizajn i obrnuto!

Obratite pažnju na poziciju sadržaja da bude na pravom i vidljivom mestu. Upotrebite odgovarajuću veličinu i boju slova, tako da veb stranica bude logična i laka za pretragu. Ne preterujte sa podvlačenjem teksta, efektima i jakim bojama. Možete da obogatite sadržaj zanimljivim slikama, animacijama, video klipovima itd., da bi se publika jače povezala sa brendom.

6. Prilagodite ekranu svakog uređaja

Vaša ciljna grupa može da gleda prodajnu stranu na ekranu kompjutera, tablet računara, smart televizora i mobilnih telefona. Sredite veb stranicu tako da bude dostupna i pregledna na svakom uređaju u bilo kom trenutku.

7. Budite dosledni

Zašto da budete dosledni u kreiranju više prodajnih strana? To je važno da publika može uvek da prepozna vaš brend. Ona se bolje povezuje sa brendom ako shvata njegov identitet, svrhu i poruke. Tako ste više prepoznatljivi i cenjeni na tržištu.

Međutim, to ne znači da treba da kopirate svoje veb stranice, odnosno da budete uvek isti. Najbolje je da se zadrži ono što je ključno za identitet brenda: njegova veličina i boja da budu isti na svim prodajnim stranama.

8. Testirajte elemente, ispravite greške

Samo najmanja greška će biti dovoljna da otera posetioce sa vaše prodajne strane. Zato pre objavljivanja proverite da li sve funkcioniše kako treba na optimalan način. Vidite da li je sve pregledno, da li ispravno funkcioniše, kakav je raspored elemenata. Zamislite sebe u ulozi korisnika, potražite mišljenje stručnih ljudi za dizajn i marketing.

Budite samom sebi najbolji kritičar pa sa distance pogledajte prodajnu stranu. Razmislite da li je ona u skladu sa vašim ciljevima, brendom i nativnom reklamom. Sa dobro kreiranom prodajnom stranom, možete da ostvarite uspešne rezultate u marketingu i na tržištu.

Kliknite na link ispod i pokrenite svoju prvu nativnu kampanju!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]