|

8 pitanja koja stvaraju savršen sadržaj za prodajnu ​​stranicu

landing stranica

Budući da čitate ovaj post, onda ste sigurno napravili bar jednu prodajnu stranicu ili tek treba da je kreirate. Takođe, sto posto ste svesni da to nije ni malo lak zadatak kao što na prvi pogled izgleda. Ustvari, ispravno je reći da napraviti prodajnu stranicu nije teško, ali napraviti prodajnu stranicu koja donosi konverzije JESTE!

Da li mislite da vam leka nema? Opustite se, jer ćemo vam danas objasniti sve u kratkim i jasnim crtama. Već sutra ćete moći da krenete u kreiranje prodajne stranice bez mane.

Naime, posle pravljenja više stotina istih došli smo do jednog zaključka, a to je da se ceo proces planiranja i pravljenja dobre prodajne stranice zasniva na 8 jednostavnih pitanja. Tih 8 pitanja vas deli da publiku pretvorite u kupce ili korisnike vaših proizvoda ili usluga.

8 pitanja zlata vrednih

Sada se koncentrišite, nije da ćete morati da izučavate anatomiju, ali morate biti koncentrisani i pokušajte već sada da date odgovore. Zapišite ih negde i na osnovi toga kreirajte plan izrade.

[crp]

No pre nego što krenemo sa pitanjima, treba da znate da smo ih podelili u dve grupe i u svakoj se nalazi po četiri pitanja. Na pitanja iz prve grupe treba da odgovorite pre nego što krenete sa izradom plana prodajne stranice, dok na drugu grupu pitanja odgovore dajete nakon što napišete plan.

Prva grupa pitanja – šta treba da pitate sebe pre nacrta prodajne stranice

1. Koja je svrha moje prodajne stranice?

Pišite jasno i kratko, jer u suprotnom može doći do konfuzije.

Naime, ako stranicu natrpate ogromnim tekstovima, plus od potrošača tražite da vam popune duži obrazac, onda u 92% slučajeva oni će napustiti vašu landing (prodajnu) stranicu.

Niko ne voli da gubi vreme – vreme je dragoceno! Zato budite kratki i jasni. Navedite potencijalnim mušterijama čvrste i verodostojne argumente zašto treba da koriste baš vašu uslugu ili proizvod.

Na primer, ako prodajete preparat za mršavljenje napišite za koliko dana se skida toliko i toliko kila, da li dolazi do nekih reakcija nakon konzumiranja istog, postavite savet lekara i obavezno dajte utiske nekoliko korisnika o samom proizvodu. Nema šta da pišete Rat i mir, kratko i jasno je ono što se traži.

2. Šta tačno nudim svojim potencijalnim mušterijama?

Takođe, treba da se držite nepisanog pravila – jedna prodajna stranica za jedan proizvod ili uslugu. Ako ih šaljete na svoj e-shop, potrudite se da ih šaljete na tačno određen proizvod.

Na primer instruktor ste pilatesa. Držite časove tradicionalno u studiju, ali imate i online live vežbanje, plus držite i obuku, opet tradicionalnu i online. Sada zamislite da jedan trener četiri usluge nudi na jednoj prodajnoj stranici. Svako ko dođe, pogubiće se. Ako je bio odlučan da npr. radi tradicionalnu metodu vežbanja u studiju, a vi mu predložite i online – može doći do toga da potrošač bude u konfuziji i da ne bude uopšte više siguran u svoju odluku da vežba u studiju.

Sada mislite, pa dobro, kada razmisli šta je bolje izvršiće konverziju. Neće! Zato što će početi da na internetu traži i druge online live časove pilatesa. Postaćete samo još jedna riba u moru koja se bori za svog kupca.

Jedna prodajna stranica je uvek za jedan proizvod ili jednu uslugu i tačka!

Takođe, morate da razumete svaki aspekt ponude koju predstavljate – svaku funkciju, pogodnost, termin, stanje i slično, pre nego što uopšte započnete pisanje i prve reči za prodajnu stranicu.

3. Koja je korist mojih kupaca ili korisnika od moje ponude?

Treba odmah da kažete koje benefite će oni dobiti od vaše ponude ili usluge.

Na primer: „Konzumiranjem ovih kapsula, vaš metabolizam više nikad neće raditi usporeno.“

Treba da odvojite vreme kako bi zapisali sve funkcije i pogodnosti, tj. da napravite listu prioriteta na osnovu onoga što znate o svojoj ciljnoj grupi. Ovde takođe treba da budete kratki i jasni.

4. Šta potencijalni klijent moraju da znaju ne bi li oberučke prihvatili ponudu?

Morate im dati neku važnu informaciju koja je ključna u ponudi – neke okolnosti kojih moraju biti svesni ili recimo podsticaj koji će ih naterati da deluju sada. Na primer, još danas na popustu, ako kupite to i to u naredna 24 sata, dobijate još jedno pakovanje besplatno, konzumiranjem ovih tableta masne naslage nestaju, lekari tvrde da je to zbog toga i toga… Da bi dali zadovoljavajuće odgovore treba da što bolje poznate svoju ciljnu grupu.

Naime, što bolje poznajete svoju ciljnu grupu i razumete šta je ono što ih podstiče da idu napred, a šta je ono što im stvara prepreke, to čete napraviti bolju prodajnu stranicu.

Na primer: Pasta za zube uz koju oni postaju jači i belji. Ova pasta za zube nema neželjenih efekata.

Druga grupa pitanja – šta treba da pitate sebe nakon prvog plana za izradu landing stranice

1.Da li sam potencijalnim kupcima dao dobar razlog da prihvate ponudu ili uslugu?

Pre nego što odgovorite sa da ili ne, pročitajte svoj nacrt i uverite se da li ste ispisali sve najvažnije funkcije i pogodnosti. Ako ste slučajno nešto izostavili, odmah dopunite.

Nemojte nikada prodajnu stranicu raditi sa pola volje, dajte sve od sebe. Ubacite se u kožu potrošača, pa proverite da li su nabrojane funkcije i pogodnosti te koje bi Vas naterali da kupite nešto.

2. Da li naslov prenosi ono najbitnije? Da li će privući pažnju?

Vaš naslov je najistaknutiji deo prodajne stranice. Čak, to je jedan deo prodajne stranice, za koju možete biti sigurni da će biti pročitana i to u 99% slučajeva.

U smišljanju naslova ni slučajno nemojte da pokušate da budete neobični, smešni ili slatki. Naslov uvek treba da privuče pažnju. Takođe treba da opisuje prodajnu stranicu.

3. Da li treba neki deo da izbacim?

Nekad iako imamo plan, landing stranicu natrpamo. A to nije dobro, kao što smo ranije nagovestili. Naime, što je prodajna stranica sažeta i kratka, to je bolja.

Zato razmislite da li treba da izbacite neke delove, ako ste se raspisali. Pregledajte je dobro, potražite ono što je suvišno i izbrišite.

4. Da li se dizajn uklapa?

Dizajn i nacrt plana moraju da idu ruku pod ruku. Dizajn ima ogroman uticaj na to da li će se potrošač na njoj zadržati i izvršiti konverziju ili ne. Nekada male stvari, donose klikove i konverzije. Na primer, ako samo malo dodate praznog prostora između podnosalova i pasusa, ili spektar boja.

Vreme je za pisanje

Sada kada znate osnovna pravila tj. Pitanja čiji odgovori dovode do landing stranice koja donosi konverzije, vreme je da skockate svoju i potom je izložite na Native Media platformi.

Zašto baš Native Media?

Zato što Native Media prikazuje vaš oglas relevantnoj publici koja je spremna da izvrši konverziju. Za registraciju na istoj, pritisni OVDE. U slučaju da imate još koje pitanje, u donjem desnom uglu našeg sajta, nalazi se čet podrška.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]