8 primera kako da izaberete prave slike za nativne oglase

Nativni oglasi treba da budu zabavni, zanimljivo osmišljeni i informativni za korisnike. Da bi vaše reklame imale prave efekte i moć na ljude, pažljivo birajte ili kreirajte slike. Studije pokazuju da reklame sa slikama imaju 94% više pregleda i veći procenat šerovanja.

Slika ima moć da zadrži pažnju korisnika u sekundi. Ona može da izazove u trenutku pozitivne ili negativne reakcije. Ako je idealna za vaš oglas, pokrenuće emocije i radoznalost korisnika da klikne, da bi više saznao o vašem brendu.

3 saveta za biranje slike u oglašavanju

Daćemo vam nekoliko saveta pre nego što krenete u avanturu biranja slike. Imajte u vidu da ništa nije komplikovano. Samo valja obratiti pažnju na sledeća 3 faktora, kako biste imali smernice za uspešnu nativnu kampanju.

a) Razmislite o porukama brenda

[crp]

Sigurno se dvoumite kakva slika bi bila savršena za vašu reklamu. Najpre razmislite šta želite njome da poručite publici. Odredite identitet i karakteristike brenda, zatim ciljeve, pa tek onda pređite na izbor slike. Kako slika može da vam pomogne da ostvarite ciljeve? Kakve poruke brenda ona prenosi publici?

Atraktivnost slike nije jedina važna karakteristika. Pored toga, ona treba da prenese jasne poruke, da pokaže vrednost brenda za publiku, da bude dovoljno ubedljiva da se klikne na nju. Da bi vas korisnici prepoznavali na tržištu, slika treba da bude u skladu sa identitetom brenda. U drugom slučaju, bićete na gubitku ako slika ne dokazuje značaj i originalnost brenda, pa da vas publika ignoriše.

b) Upoznajte publiku

Targetiranje kampanje je ključna stvar za marketare. Poznavanje ciljne publike je važna smernica kako da izaberete slike. Recimo, ako sliku namenjujete mlađoj populaciji, onda razmišljate o tome kako se vaši produkti ili usluge uklapaju u priču o njihovim problemima i životnim izazovima. Birate slike koje pokreću njihove emocije i ističu vrednosti brenda za njih.

c) Izbor platforme za oglašavanje

Kada birate platformu za oglašavanje, treba da uklopite slike reklama sa njenim izgledom i sadržajem. To ne znači da koristite iste boje, već treba da budu neki slični elementi između vaše slike i platforme. Na primer, naslov slike da ne odudara od sadržaja veb sajta, ili subjekat na slici da ne remeti iskustvo korisnika itd.

8 primera kao smernice za izbor prave slike

Praksa pokazuje kako postoje primeri koji sigurno funkcionišu kod publike. Ako maštate o savršenim slikama za kampanju, spremite se da ostvarite san. Dajemo vam 8 najboljih primera kako da vaše slike budu magneti za ciljnu publiku. Obratite pažnju i na najčešće greške oglašivača da ih ne biste ponavljali.

1. Lica povezuju brend sa publikom

Subjekat na slici treba da pokazuje određene emocije na licu. Kakvo lice treba da izaberete? Imajte u vidu targetiranu publiku, njene probleme i interesovanja. Lice treba da uskladite sa potrebama korisnika. Kada ljudi vide slične probleme kod subjekta, reagovaće na njegove facijalne ekspresije i onda će kliknuti na reklamu da saznaju rešenje problema.

Na primer, sledeća slika pokazuje tinejdžerku koja se bori sa bubuljicama. Namenjena je mlađoj populaciji koja je emotivno osetljiva na bubuljice. Ciljna publika se identifikuje sa tinejdžerkom na slici i to pokreće njenu radoznalost za brend. Tako uspostavljate emotivnu vezu između publike i brenda.

Izbegavajte ambivalentna i neodređena lica bez ekspresija. Publici neće biti jasno šta poručujete slikom, neće reagovati i krenuće dalje. Treba da se emocije jasno oslikavaju na licu subjekta sa slike. Takođe, neka slike budu ličnije, odnosno izbegnite prikaz više lica. Publika se bolje identifikuje sa jednim ili nekoliko upečatljivih subjekata. Pogledajte pogrešne primere:

2. Poznate ličnosti kao influenseri

Poznate ličnosti mogu da budu vaši influenseri. Imaju jak uticaj na ljude. Kada primenjujete ovu taktiku, korisnike suočavate sa nečim što već znaju i prepoznaju. Kada ljudi vide poznato i slično, onda se stvara dobra emotivna veza sa brendom.

3. Povežite emocije sa iskustvom upotrebe brenda

Treba da prikažete ljude kako uživaju u korišćenju brenda. Tako promovišete moguća iskustva, da biste podstakli ljude da kupe i isprobaju produkte ili usluge. Korisnici makar podsvesno zamišljaju sebe na mestu subjekta na slici, kako konzumiraju brend i imaju prijatne emocije.

Na primer, Mcdonald’s promoviše nove proizvode kafe, pokazujući na slikama kako subjekat uživa u ispijanju kafe. Treća slika u nizu je najbolji primer.

4. Ne preterujte sa idealizacijom subjekata

Ljudi vole da vide savršena lica bez mana na slikama. To ostvaruje njihove snove o savršenstvu jer se identifikuju sa njima. Međutim, nemojte da preterujete da ne bi izgledalo izveštačeno i neprirodno. Ipak, budite pomalo realni, osvrnite se na realne ljude i njihove potrebe. Realnost lica i iskustava na slici mogu da bolje emotivno povežu ciljnu publiku sa brendom.

Na prvom primeru vidimo više sličica sa raznim subjektima, koji izgledaju prirodno nalik običnim ljudima iz svakodnevnice. Drugi primer pokazuje savršenu ženu bez mana, koja izgleda kao da ne pripada ovom svetu. Da li biste izveštačenoj lepotici pružili ruku?

5. Izaberite jake, upečatljive boje

Ljudi dosta pozitivno reaguju na boje. Izaberite u skladu sa identitetom brenda boje po kojima će biti prepoznatljiv na tržištu. Imajte u vidu simboliku, tj. značenje boja na slici. Na primer, brend Coca Cola se odlikuje crvenom bojom, koja ukazuje na radost, uzbuđenje, strast, život.

Prvi primer je reklama za Coca Colu. Druga slika pokazuje neodređene, blede boje koje izazivaju mlake reakcije kod publike.

6. Miks zabave i informacija

Možete da stavite tabele ili infografike sa činjenicama. Pokušajte da na zabavan i pregledan način predstavite publici vrednost i poruke brenda. Tako vizualizujete podatke jasno i čitko na slici. Naravno važne su boje i dužine teksta.

7. Originalno i nesvakidašnje privlači pažnju

Izbegavajte uobičajeno i obično na slikama, to ne izaziva reakcije kod publike. Upoređujemo slike devojke sa moblinim telefonom i majmuna sa bananom. Na šta biste vi reagovali? Šta je više simpatično i deluje nesvakidašnje?

8. Stavite ključne reči i malo teksta

SEO optimizacija je nezaobilazna opcija za oglašivače. Nije obavezno, ali je poželjno da stavite ključne reči na slici. Da bi slika bila jasna, tekst treba da zauzima samo 20% slike. Recimo, ako se vaš brend zove kao na slici Clorox, onda je to ključna reč ili ubacite pitanja sa kako, zašto i dr. Zadnji primer u drugom redu pokazuje previše teksta, što odvlači pažnju korisnika sa brenda.

Neka slika govori više od reči

Poenta je da slika predstavlja brend u pravom svetlu. Prava slika može da govori više od reči i da izazove željene emocije kod ciljne publike. Ako niste sigurni šta je najbolje, iskoristite mogućnosti A/B testiranja. Možete da preko A/B testa proverite hipoteze i da odaberete savršene slike, na koje će publika sigurno kliknuti. Neka slika bude idealan sažetak poruka i značaja brenda za korisnike.

Nativne reklame su sjajno rešenje za uspešnu promociju brenda! Kliknite na link ispod i uverite se u moć nativnog oglašavanja!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]