Kako da povećam saobraćaj na kampanjama?

by Admin

Logično je da svi oglašivači žele da im što više ljudi vidi oglas!

Saobraćaj se može povećati uz pomoć nekoliko jednostavnih trikova koje ćemo vam otkriti u ovom tekstu. Probajte da ih primenite i na taj način povećate saobraćaj na svojim kampanjama.

Ne koristite filtere bez preke potrebe!

Filteri su jako korisna stvar ako želite da se reklama prikaže specifičnoj grupi ljudi, ali ih nemojte koristiti ako baš ne morate. Suviše filtera sužava publiku, što znači i lošiji saobraćaj.

Predlažemo da od filtera koristite samo osnovno, a to je lokacija, eventualno jezik.

Targetiranje jezika se može koristiti ako ciljate na dijasporu, tj želite da se, na primer, reklama prikaže Srbima koji žive u Nemačkoj. U tom slučaju možete targetirati srpski na koraku 6 ( jezik ), a na lokaciji Nemačka. Ako želite da se, recimo, reklama prikaže publici iz Bosne tu nema potrebe za targetiranjem jezika.

Dakle, preskočite nepotrebne filtere.

Povećajte cenu klika

Ovo je jedna od najboljih metoda za povećanje saobraćaja, mada podrazumeva se da oglašivači ne mogu uvek da povećaju cenu klika drastično i na taj način ulože više od planiranog budžeta. Zato predlažemo da malo testirate koja bi cena klika bila najidealnija.

Na ovom linku možete videti predložene cene klika, za svaku državu ponaosob. Počnite tako što ćete ukucati veću cenu od predložene. Kasnije možete postepeno smanjivati za 10%, sve dok ne ustanovite optimalnu cenu klika.

Uzmimo primer: Predložena ( srednja ) cena klika za Hrvatsku je 3 euro centa ( 0.03 evra ). Počnite sa 4 centa (0.04 evra). Sačekajte dan, dva, pa smanjite cenu na 0.036. Opet sačekajte dan, dva, pa smanjite na 0.033, itd. Sve dok ne ustanovite optimalnu cenu klika.

Usput možete pratiti koliko dobijate saobraćaja, kakvo je stanje sa konverzijama i da li je potrebna veća cene klika ili da ostavite na nekoj trenutnoj cifri.

Nizak CTR

Ok, pobrisali ste gotovo sve filtere, povećali cenu klika, a saobraćaj se opet ne podiže. Proverite svoj CTR, odnosno stopu klikova. Gleda se na stranici izveštaj na vašem Native Media profilu.

Smatra se da je najidealnije da CTR bude od 0,3% do 0,4%, manje-više. Ako je CTR suviše nizak, to znači da ljudi i nisu previše zainteresovani da kliknu na vaš oglas i pročitaju o čemu se radi.

To dalje znači da vam verovatno slika i naslov nisu dovoljno primamljivi, pa poradite na tome. Na našem blogu smo dosta pisali o tome kako sastaviti dobar naslov i kako odabrati savršenu sliku koja će privući pažnju. Pročitajte ova dva ključna teksta:

Pomogli su mnogim našim oglašivačima da povećaju svoj CTR. Biće i vama od koristi!

Imajte na umu da ne valja ni da CTR bude previše visok. Ako vam se to desi proverite stopu konverzija. Nije dobro ako imate mnogo klikova, a malo proizvoda se prodaje. Na taj način trošite novac za oglašavanje, a nemate zadovoljavajuću zaradu.