Kako efikasno koristiti filter ciljanja po danima?

Za početak da objasnimo zašto bi trebalo primeniti ovu strategiju. Ponekad se dešava da se publika zasiti kampanja koje im prikazujete. To će ih samo odbiti od vaše ponude. Zato nije loše pustiti korisnike da odmore od vaših kampanja.

Ako ih ,,izbombardujete” sa ponudom, odbićete čak i korisnike koji su zainteresovani da kupe proizvod ili uslugu koju promovišete. U slučaju da se odlučite za ovu taktiku, ne morate na svakih par dana gasiti kampanju, pa je ponovo aktivirati posle nekog vremena, već prosto koristite filter vremenskog targetiranja na Ad Nativia platformi.

Kakve opcije nudi filter vremenskog targetiranja?

Vremensko ograničenje trajanja kampanje možete podesiti na više načina, a sve se radi na koraku 6- vreme. Može se podesiti određeni vremenski period u toku dana, od datuma do datuma, koliko nedelja želite da se kampanja prikazuje…

Ipak, najbolje je podesiti filtriranje dana, odnosno da se kampanja prikazuje određenim danima u sedmici. Opciju odaberite tako što ćete prilikom kreiranja kampanje na koraku 6 (vreme) odabrati filtriranje dana/određeni dani. Platforma će vam izbaciti mogućnost da odaberete dane u nedelji tokom kojih želite da vam se prikazuju kampanje.

Koje dane da odaberem?

Najbolje je odabrati četiri dana uzastopno, po vašem izboru. Možda ne bi bilo loše da to bude tokom vikenda, pa da odaberete četvrtak, petak, subotu i nedelju, ali nećete pogrešiti mnogo ni ako odaberete druge dane. Danas skoro svi imaju pametne telefone i svaki slobodan minut provode online, prošlo je vreme kada su korisnici išli na internet isključivo preko računara, pa je bilo isplativije podesiti da se kampanje prikazuju uveče ili tokom neradnih dana, kada korisnici nisu na poslu i mogu nesmetano da surfuju netom.

Ako imate više kampanja onda ih rasporedite. Jedan deo neka se prikazuje, recimo nedelja, ponedeljak, utorak i sreda, a drugi četvrtkom, petkom i subotom.

Na ovaj način ćete izbeći da se korisnici zasite kampanja koje im plasirate, pa ih samim tim nećete odbiti od svoje ponude.