Kako koristiti Native Media Retargeting?

by Vladimir C.

Retargetiranje se koristi za povećanje konverzije reklamnih kampanja!

Ova korisna opcija omogućava da se kampanja ponovo prikaže korisniku koji je već imao interakciju sa njom. I Native Media platforma nudi ovu opciju svojim oglašivačima.

Znači ako je neko kliknuo na vašu kampanju, ali nije preduzeo još uvek nikakvu konkretnu akciju ( tipa nije naručio proizvod i slično ) retargeting će omogućiti da se toj istoj osobi kampanja prikaže još nekoliko puta. Jer ako je korisnik ostvario interakciju sa vašom kampanjom znači da je zainteresovan za proizvod koji promovišete, iako ga možda nije kupio odmah. Ako mu prikažete svoju kampanju još dva ili tri puta, veće su šanse da korisnik dotični proizvod na kraju i kupi.

Postupak

Za početak postavite piksel za retargeting na svoj sajt. Da bi ste to uradili, uđite na svoj profil, odaberite opciju OGLASI / RETARGETING.

Klikom na Retargeting, otvoriće vam se novi prozor u kojem ćete odabrati opciju DODAJ SAJT. Nalazi se u gornjem desnom uglu.

Zatim će vam se otvoriti polje u koje ćete ubaciti link do vašeg sajta i na kraju samo kliknite na plavo polje POTVRDI!

Videćete da se vaš sajt uredno pojavio na listi u opciji RETARGETONG KONFIGURACIJA. U delu ACTIONS kliknite na zelenu ikonicu kako biste kreirali takozvanu ,,listu”. Otvoriće vam se polje gde treba da unesete naziv liste i URL stranice na kojoj promovišete proizvod.

Za jedan sajt moguće je napraviti više lista, što je vrlo korisno. Na taj način možete promovisati više proizvoda sa istog sajta. Za svaki ponaosob kreirajte zasebnu listu, i tako retargetirajte publiku.

Naredni korak je preuzimanje retargeting piksela. Opcija se takođe nalazi u gornjem desnom uglu.

Klikom na ovu opciju platforma će vam izbaciti vaš retargeting piksel koji ćete ubaciti na svoj sajt. Piksel se postavlja u zaglavlje sajta izmedju tagova <head> i </head>.

Proces retargetiranja se ne završava ovde!

Kada ubacite piksel na svoj sajt, možete normalno kreirati kampanje i pustiti ih da se emituju. Tokom kreiranja svake kampanje bitno je da označite i opciju RETARGETING. Ona se nalazi na Koraku 1. Nakon čekirajna potvrdite izmene na UPDATE.

Zatim ponovo uđite u tu istu kampanju. Sada, umesto 7, imate 8 koraka u podešavanjima kampanje. Primetićete novi Korak 5 – RETARGETING. Kliknite na to polje.

Ovde će se pojaviti liste koje ste napravili na strani za retargeting konfiguraciju, obeležite listu publike koju želite da retargetirate, pa kliknite na POTVRDI.

Kada završite sa ažuriranjem kampanje, i kada je naši moderatori odobre, kreće njeno emitovanje i retargetiranje.

Retargetirana kampanja će se prikazivati jednom retargetiranom korisniku do 5 dana, tj imaće prioritet sa prikazivanjem u odnosu na ostale. Nakon 5 dana će prestati, ali ćete do tada svakako imati nove korisnike za retargetiranje.