Kako kreirati novu kampanju?

by Vladimir C.

Ulogujte se na svoj profil!

Na meniju sa leve strane, kliknite na polje OGLAS, a zatim NAPRAVI OGLAS! Otvoriće vam se polje za popunjavanje podataka za vašu novi kampanju!

Popunjavanje podataka ide sledećim redosledom:

KORAK 1 – Sadržaj oglasa

  • Naziv – kucate neki svoj interni naziv kampanje. Na primer: oglas 1, naziv proizvoda koji promovište, itd…
  • Naslov – kucate naslov oglasa koji će se prikazati na sajtovima naših izdavača
  • Baner size – veličina banera za sliku. Dostupne su dve veličine 287×162 i 140×140
  • Slika – ubacite sliku za vaš oglas sa svog računara. Slika će se uz naslov prikazati na sajtovima naših izdavača. Znači slika i naslov su ono što će videti vaša publika
  • URL adresa – ovde ide link do vašeg sajta

KORAK 2 – Lokacija

Na ovom koraku birate državu u kojoj će se prikazivati reklama.

Pronađite državu na meniju sa leve strane. Obeležite je kursorom i kliknite na strelicu pored koja pokazuje na desno. Zemlja koju ste obeležili će se prebaciti u polje sa desne strane ( kao na slici ). Kada kliknete ispod na UPDATE, targetiranje je završeno!

Progrešili ste državu? Nema problema. Obeležite pogrešno odabranu državu sa kursorom, kliknite na strelicu koja pokazuje na levo i država će se vratiti u levi meni. Zatim odaberite državu koju želite, kliknite opet na strelicu koja pokazuje na desno i željena lokacija će se prebaciti u desni boks.

Samo na kraju obavezno pritisnite UPDATE, kako bi platforma zapamtila vaše promene.

KORAK 3 –kategorije

Na ovom koraku birate kategoriju sajtova na kojima želite da se prikazuje vaša reklama. Ako promovišete proizvode za mršavljenje, možete obeležiti kategoriju Lepota i Zdravlje.

Predlažemo da ovaj korak preskočite i da dopustite da se vaš oglas prikaže na svim mogućim sajtovima. Jer osobe koje bi htele da smršaju posećuju i news portale i sajtove sa kulinarstvom i ishranom, itd.

Naravno u slučaju da smatrate da bi vam značilo da se proizvod promoviše isključivo ljudima sa određenim interesovanjima, možete obeležiti kategoriju i kliknuti ispod na POTVRDI!

KORAK 4 – uređaji

Na četvrtom koraku možete podesiti uređaje na kojima želite da se prikazuju vaše reklame.

Možete odabrati telefon, tablet, desktop računar. Možete da odaberete i operativni sistem i brovser.

U slučaju da nije neophodno, predlažemo da se i ovaj korak preskoči. Takođe ako nešto obeležavate kliknite na kraju na UPDATE!

KORAK 5 – Vreme

Ovde možete označiti period u kojem želite da se prikazuje vaša reklama: datum, vremenski period, određeni dani u nedelji.

Pojedini oglašivači znaju vreme kada je njihova ciljna publika online i žele da im se reklama prikazuje upravo u tom periodu. Kada završite sa obeležavanjem, kliknite na UPDATE!

KORAK 6 – Jezik

Targetirajte željeni jezik.

Ovo polje ne preskačite ako želite da vaša ciljna publika budu naši ljudi iz dijaspore.

Nakon što obeležite jezike, kliknite na UPDATE.

KORAK 7 – Cena

Za početak obeležite da li želite da se vaša reklama prikazuje na sajtovima TOP izdavača, kod nižih ili srednjih.

Naime, naši izdavači se dele u tri kategorije. U TOP grupu spadaju izdavači sa kvalitetnijim sadržajem, većim brojem posetilaca i na njihovim sajtovima nema mnogo reklama. Logično za njih se plaća i veća cena klika, ali je i veća verovatnoća da će njihovi posetioci doneti željene konverzije.

Srednji i niži imaju manje poseta na dnevnom nivou i više reklama na svom sajtu, pa ovde i cena klika može biti niža.

Mi uvek predlažemo da obeležite sve tri kategorije kako bi se vaša reklama prikazivala na što više mesta.

Vodite računa da ne pogrešite dok ukucavate cenu. Ponekad oglašivači umesto, npr, 0.025 ukucaju 0.25. Ako želite da platite 2,5 centa po kliku, unesite 0.025.

Na kraju unosite vaš budžet za reklamu, a možete podesiti i koliko želite da se novca troši za reklamiranje na dnevnom nivou. Minimalni budžet mora biti 5 evra, a dnevni budžet 1 evro. Na kraju sve potvrdite na UPDATE!

Nakon što kliknete na UPDATE, vaša reklama se pregleda i odobrava. Naši operateri će je pustiti u najkraćem mogućem roku.

Ako se predomislite i rešite da obrišete oglas, to učitite preko opcije OTKAZIVANJE BUDŽETA, koja se takođe nalazi na koraku 7.

Zatim na meniju sa desne strane kliknite na AŽURIRANJE OGLASA, gde će vam se otvoriti lista sa vašim oglasima. Pored svakog se nalazi mala ikonica u obliku kante za smeće. Klikom na tu ikonicu oglas se briše.

Oglas se neće obrisati ako niste otkazali budžet.

Ukoliko ne želite da brišete kampanju već samo da je korigujete, levo od ikonice za brisanje je i ikonica za ažuriranje kampanje. Nakon što promenite podatke obavezno kliknite na UPDATE i sačekajte da naši operateri ponovo odobre reklamu.

Oglas se može ažurirati u bilo kom trenutku dok traje kampanja.

Kada se potroši budžet za oglašavanje, kampanju možete prosto obrisati, a možete je i ponovo aktivirati, tako što ćete popuniti korak 7.

Za sva dodatna pitanja pišite nam u komentarima, a dostupni smo za vas i na našoj Fejsbuk stranici i dole desno putem četa.