Kako kreirati uspešnu kampanju sa malim budžetom?

Razumemo da nemaju svi oglašivači veliki budžet za reklamiranje, naročito ako tek započinju svoj biznis. Ne treba da brinete ni u tom slučaju jer se i sa minimalnim budžetom može napraviti uspešna kampanja koja će vam doneti dobre rezultate.

U nastavku teksta ćemo vam objasniti kako da optimizujete kampanju sa dnevnim budžetom 2-5€.

Gde oglašivači najčešće greše?

Kad već imate mali budžet, bitno je da ga ravnomerno rasporedite. Prva stvar koju dosta oglašivača ne uradi, jeste definisanje dnevnog budžeta. Ovu stavku obavezno definišite, kako bi se kampanja ravnomerno rasporedila u narednih par dana.

Dnevni budžet je odličan i za testiranje kampanje. Bez definisanja dnevnog budžeta, vaše ukupno ulaganje u kampanju će se brzo potrošiti, a ovako imate par dana na raspolaganju, pa možete i izmeniti neke stavke na kampanji, ako primetite da publika ne reaguje onako kako ste želeli. Recimo možete staviti neku atraktivniju sliku, primamljiviji naslov, zameniti prelanding stranu i slično.

Druga greška koju oglašivači prave jeste to što ne koriste filtere.

Filteri su najbolji prijatelji vašeg budžeta!

Budžet za oglašavanje će se mnogo bolje iskoristiti ako koristite filtere. Filter lokacije je obavezan na kreiranju svake kampanje. Ali šta je sa ostalima?

Na Ad Nativia platformi postoji još mnogo filtera koji će vam pomoći da bolje targetirate svoju publiku. Najpre obratite pažnju na one koji se nalaze na koracima 3 i 4. Na ovim koracima obeležavate interesovanja vaše ciljne grupe i portale koje posećuju.

Recimo, ako radite promociju ženske kozmetike, na koraku 3 (interesovanja) možete obeležiti neke od sledećih stavki:

  • Lepota i zdravlje
  • Ženske teme

… a na koraku 4 (portali):

  • Ženski portali
  • Lepota i zdravlje
  • News portali
  • Lifestyle

Na ovaj način ste suzili publiku kojoj se prikazuju vaše kampanje i time ravnomernije rasporedili budžet, a opet ste pogodili korisnike koji se lako mogu odlučiti za kupovinu proizvoda koji promovišete.

Nećete pogrešiti ni ako formirate, recimo, više kampanja, pa na svakoj obeležite po jednu lokaciju, jedno interesovanje i jednu vrstu portala.

Da rezimiramo – Kako kreirati kampanju sa malim budžetom?

  • Pored filtera lokacije koristite i filtere interesovanja i portali
  • Definišite dnevni budžet u iznosu od 2-5 evra
  • Možete kreirati više kampanja, a na svakoj targetirati po jednu lokaciju, interesovanje i portal
  • Cene klika, kao i ukupan budžet mogu biti po vašoj ličnoj proceni

Dobar marketar zna da visina budžeta nije bitna, koliko i strategija. Ovu strategiju kreiranja kampanje možete koristiti i za veće budžete.

Naravno, uvek je u interesu dobiti što veći promet, a uložiti što manje. O strategiji koja će vam doneti veću zaradu smo pisali u članku Želite što veći promet od vaših kampanja? Evo kakvu strategiju je najbolje primeniti!