Kako filtrirati sajtove s lošijim rezultatima?

by Admin

Neki izdavači na čijim sajtovima se prikazuju vaše kampanje su uspešniji od ostalih i doneće vam dosta konverzija. Dok su drugi nešto slabiji.

Naravno da mnogi oglašivači žele da se njihove kampanje prikazuju na sajtovima na kojim imaju najbolje rezultate. To možete i sami podesiti formiranjem Crne i Bele liste preko opcije FILTRIRANJE SAOBRAĆAJA, koja se nalazi na Koraku 1 u kreiranju/ažuriranju kampanje.

Da bi ste formirali liste najpre morate da znate na kojim sajtovima ste imali više, a kojim manje konverzija. Za to će vam trebati neka od platformi za praćenje konverzija, poput Redtrack-a.

U našem tekstu Kako pratiti konverzije preko RedTrack-a smo objasnili na koji način da povežete Native Media platformu sa RedTrack-om i kako možete videti koji izdavači/portali su vam doneli najviše konverzija.

Tek kada saznate koji izdavači su uspešni, a koji ne, možete iskoristiti opciju FILTER SAOBRAĆAJA.

Kako da filtriram saobraćaj?

Uđite na svoj Native Media profil. Na meniju sa leve strane kliknite na NAPRAVI OGLASA.

Na Koraku 1 videćete opciju FILTER SAOBRAĆAJA, gde ćete odabrati jednu od tri mogućnosti:

  • Bez filtera
  • Crna lista
  • Bela lista

Odaberite CRNA LISTA.

Zatim na RedTrack-u pogledajte koji su ID domeni najslabiji. Označeni su u prvoj koloni.

ID brojeve prepišite u polje LISTA. Svaki ID broj odvojte zarezom. Na kraju sve potvrdite na UPDATE.

Sada se vaša kampanja neće prikazivati na sajtovima koje ste uneli na Crnu listu. Kampanja će se prikazivati na svim ostalim, osim na onim koje ste filtrirali.

Predlažemo da opciju FILTER SAOBRAĆAJA ne koristite odmah već sačekajte najmanje dve sedmice kako bi ste bili sigurni koji portali doprinose uspešnosti vaše kampanje.