Kako odrediti ciljnu publiku prema svom budžetu?

Vaš budžet za oglašavanje je jedan od faktora od kojih zavisi koje ćete filtere na Ad Nativia platformi korstiti kako biste došli do svoje ciljne grupe potrošača. Veći budžeti znače da ćete imati širi krug publike, pa se u tom slučaju može koristiti i više filtera.

Bez obzira koliko novca vam je na raspolaganju za reklamiranje, početnicima uvek savetujemo da krenu sa manjim iznosima i da na taj način testiraju kakve kampanje će im doneti najviše publike. Evo na koji način možete filtrirati svoju publiku:

Ako vam je budžet od 30 do 100 evra…

Koliki god da vam je budžet, odabir lokacije je obavezan. Za jednu lokaciju ide jedna kampanja.

Pored toga odaberite PO JEDNU opciju na koracima Interesovanja i Portali. Naravno, odaberite opcije relevantne za vašu ciljnu grupu korisnika.

Takođe, potrebno je definisati i dnevni budžet. Podesite da vam dnevni budžet bude od 3 do 5 evra. Nema potrebe da bude veći.

U slučaju kada je vaš ukupni budžet do 100 evra, predlažemo da napravite dve kampanje i na njih raspodelite novac za reklamiranje. Na taj način ćete najbolje optimizovati svoj budžet.

Ako vam je budžet od 100 do 500 evra…

Ovde već možete koristiti više filtera, ali i dalje važi pravilo da za jednu lokaciju ide jedna kampanja.

Odaberite DVE ili TRI opcije na koracima Interesovanja i Portali.

Za budžete u iznosu 100-500 evra možete napraviti četiri kampanje, a dnevni limit neka bude od 5 do 10 evra.

Ako vam je budžet preko 500 evra…

Bez obzira koliki vam je budžet, pravilo 1 lokacija = 1 kampanja uvek važi.

Sada možete odabrati PO 5 ILI VIŠE stavki na koracima Interesovanja i Portali.

Vaš je izbor koliko ćete kampanja napraviti, kod velikih budžeta to može biti i nekoliko, ali za početak savetujemo da napravite četiri. Kasnije može i više. Obavezno definisati da dnevni budžet bude 10-20 evra.