Kako odrediti dnevni budžet?

Dnevni budžet je spas za sve početnike u oglašavanju, oglašivače sa malim budžetom i za one koji još uvek nisu uspeli da pronađu pravu strategiju za kreiranje kampanja.

On čuva vaš budžet i ograničava potrošnju novca za oglašavanje na dnevnom nivou. Daje vam vremena da istražite koje kampanje su vam najisplativije i da ih po potrebi korigujete.

Koliki će vam biti dnevni budžet, zavisi od ukupnog budžeta koji ulažete u kampanju. Od prilike, trebalo bi da bude deset puta manji. Ako ste uložili 200 evra u kampanju, dnevni budžet neka ne bude veći od 20 evra.

Naravno, možete ga korigovati prema vašim potrebama. Dnevni budžet ne bi trebalo da bude približno kao ukupni. Na primer, kada ulažete 200 evra u kampanju, nije u redu da vam dnevni budžet bude 70, 100 ili više evra. Time ništa ne dobijate.

Minimalni iznos za dnevni budžet je 1 evro, što je odlično za oglašivače koji ulažu manje iznose, ali i za one koji žele da testiraju svoje strategije.

Još jedna korisna opcija koja može unaprediti rezultate vaših kampanja jeste filter ciljanja po danima. O tome kako ga iskoristiti na najbolji mogući način, pisali smo u tekstu Kako efikasno koristiti filter ciljanja po danima?