Kako pratiti konverzije preko RedTrack-a?

by Vladimir C.

Za svakog oglašivača je od ključnog značaja da isprati statistiku svojih kampanja naročito konverzije. Konverzije su zapravo akcije koje želite da korisnik preduzme. Ako vam je cilj da korisnik kupi proizvod koji promovišete, svaki put kada neko to i učini, dobili ste po jednu konverziju.

Da bi ste ispratili konverzije potrebno je da koristite makro naredbe, a za to su vam potrebni alati poput RedTrack platforme.

RedTrack.io je alat za praćenje oglasa i konverzija. Pomaže u objedinjavanju podataka o oglasima na svim kanalima. Na ovaj način znaćete da li su akcije koje preduzimate u promociji vašeg proizvoda profitabilne ili ne, pomoćiće vam da zaradite više novca i da bolje razumete svoju publiku.

Kada se registrujete, dobijate prvih 14 dana besplatan probni period, a nakon toga se korišćenje RedTrack-a plaća 49$ mesečno. Tokom probnog perioda ne ostavljate nikakve podatke sa kartice, kao što je slučaj kod nekih drugih platformi, koje će vam nasilno skinuti novac posle probnog perioda. Nakon promo perioda više nećete moći da pristupite profilu. Ako ste zainteresovani da nastavite sa korišćenjem, uplatite 49$ i platforma će vas uredno vratiti na vaš profi.

Koje makro naredbe podržava Native Media mreža?

Dok kreirate ili ažurirate svoju kampanju možete i sami videti koje makroe podržava Native Media. Na Koraku 1, pored naziva URL Adresa uočićete mali znak pitanja. Ako samo primaknete kursor ovoj ikonici dobićete spisak makroa koje podržavamo.

U suštini naša mreža podržava sledeće makro naredbe:

  • {CAMPAIGN_ID}
  • {USER_IP}
  • {COUNTRY}
  • {DOMAIN_ID}
  • {DOMAIN_ENC}
  • {PUBLISHER_ID}
  • {PLACEMENT_ID}
  • {CLICK_ID}
  • {CLICK_COST}

Kako da povežen RedTrack i Native Media?

Ako ste već oglašivač na Native Media platformi, sledeći korak bi bio da napravite profil i na RedTrack-u. To možete učiniti kliknim na ovaj link. Otvoriće vam se prozor gde ćete unesti osnovne podatke.

Nakon registracije, na mejl će vam stići aktivacioni link, preko kojeg je potrebno da se ulogujete na profil. Dakle, klasična procedura kada je reč o registraciji.

Zatim ćete dodati Native Media u svoj izvor saobraćaja. Idite na opciju TRAFFIC SOURCE, pa kliknite na NEW:

Kliknite na ADD TRAFFIC SOURCE

Dodajte Native Media platformu kao izvor saobraćaja, tako što ćete uneti par podataka: naziv ( Native Media ), valutu i nekoliko makro naredbi po sopstvenoj želji. Predlažemo da obavezno unesete {PUBLISHER_ID} i {DOMAIN_ID} jer su se pokazale kao najkorisnije.

Na ovaj način ste povezali RedTrack i Native Media, tako da sada možete pratiti kod kojih izdavača imate najviše konverzija.

OK, prošlo je par dana, video sam koji izdavači su najbolji! Kako da povećam konverzije?

Sada kada znate koji izdavači vam donose najviše konverzija, možete koristiti i našu opciju FILTRIRANJE SAOBRAĆAJA. Ovu opciju ćete videti dok kreirate ili ažurirate kampanju, i to na Koraku 1.

Ovde imate tri opcije:

  • Bez filtera
  • Bela lista
  • Crna lista

Recimo odaberete opciju Bela lista. Otvoriće vam se sledeća polja:

Pogledajte na Redtrack-u koji izdavači su vam doneli najvše konverzija. Unesite njihove ID brojeve u polje LISTA. ID brojeve razdvojte zarezima. Kada završite sa unosom, kliknite na UPDATE.

Ako odaberete Crnu listu, popunite je na isti način. U Crnu listu, logično, upisujete ID brojeve izdavača koji vam nisu doneli željeni broj konverzija. Kada na opciji filtriranje saobraćaja odaberete Crnu listu, vaša kampanja će se prikazivati svim izdavačima osim onima sa Crne liste.

Predlažemo da opciju filtriranje saobraća ne iskoristite odmah čim kreirate kampanju. Sačekajte najmanje dve sedmice i tek tada proverite na Redtrack-u koji izdavači su vam najuspešniji. Situacija se često menja i ako formirate liste odmah na početku, može se desiti da neki sajt nepravedno ubacite na Crnu listu, a da se kasnije ispostavi da vam je mogao doneti više konverzija nego što ste očekivali.