Kako pregledati statistiku kampanja?
Poznavanje i detaljno praćenje statistike je pola posla, kada je reč o oglašavanju u digitalnom marketingu! Zato, svakodnevno analizirajte izveštaje kako bi ste se uverili u uspešnost vaših kampanja.
Statistiku možete proveriti na sledeći način:
Čim uđete na svoj profil otvoriće vam se ,,brzinski” pregled na kojem možete videti neke osnovne podatke.

Otvoriće vam se grafikon na kojem možete videti stanje za tekući dan:
- CPM Impressions – koliko puta su vaše kampanje viđene.
- CPC Clicks – koliko korisnika je kliknulo na vaše oglase.
- CTR (click-through rate) – procenat korisnika koji su kliknuli na oglase u odnosu na ukupan broj prikaza ( ili takozvanog Impressions ).
- CPC Spent – potrošnja u evrima.
Detaljniju analizu možete pogledati tako što ćete na meniju sa leve strane kliknuti na OGLASI/IZVEŠTAJ:

Otvoriće vam se prozor sa detalnijim izveštajima, na kojem ćete podesiti određene parametre, u zavisnosti od toga kakvu statistiku želite da pogledate. Sve podešavate na padajućim menijima u vrhu prozora.

- Prvi padajući meni – određujete period tokom kojeg proveravate statistiku: danas, juče, poslednjih 14 dana, poslednjih 30 dana…
- Na drugom i trećem ne treba ništa podešavati
- Na četvrtom možete odabrati da li želite da pogledate sve kampanje, samo aktivne, pauzirane kampanje, itd.
Kada završite sa podešavanjem, kliknite na zeleno dugne IDI i platforma će vam izbaciti potrebnu statistiku. Dobićete statistiku za svaku kampanju ponaosob.
Termini u vrhu tabele označavaju sledeće:
- ID – je identifikacioni broj kampanje koji dodeljuje platforma.
- Naziv – interni naziv vaše kampanje koji ste uneli na Koraku 1 kada ste je kreirali.
- Adtype – naša platforma nudi isključivo CPC vid oglašavanja ( plaćanje po kliku ) tako da je ova oznaka uvek ista.
- Tip – naša platforma ima jedan tip reklame a to je tekst + slika, tako da je i ova oznaka ista za sve.
- Status – pokazuje da li je reklama aktivna, neaktivna ili pauzirana.
- Pregledi – koliko puta je prikazana vaša kampanja.
- Klikovi – koliko puta je neko kliknuo na vašu kampanju.
- CTR – kao što smo i naveli u prethodnom delu teksta, radi se o procentu korisnika koji su kliknuli na oglase u odnosu na broj prikaza. Na primer, ako je od 1000 prikaza, 30 puta kliknuto na oglas, CTR je 0,30%.
- Potrošeno – koliko novca ste potrošili u označenom periodu na vašu kampanju.
Izveštaj možete pogledati i klikom na mali zeleni grafikon koji se nalazi na kraju tabele u pravcu svake kampanje. U odeljku KOMPLETAN videćete izveštaj za ceo tekući mesec.

U odeljku VREMENSKI možete pogledati izveštaj po danima u tekućem mesecu.