Koje su opcije ciljanja dostupne?

by Vladimir C.

Da bi se vaša kampanja prikazala pravoj publici, na raspolaganju vam je nekoliko filtera, koje možete iskoristiti po potrebi.

Retargeting

Ova opcija će omogučiti da se vaša kampanja više puta prikaže korisnicima koji su već imali neku interakciju sa njom. Dakle neko je kliknuo na kampanju zainteresovao se za proizvod koji promovišete ali ga nije još kupio. Retargeting opcija pamti takve korisnike i onda će im narednih pet dana prikazivati isti oglas i time povećati verovatnoću da korisnik na kraju i kupi proizvod.

Ako vas interesuje detaljnije na koji način funkcioniše opcija RETARGETING, pisali smo o čitavoj proceduri u tekstu Kako koristiti Native Media Retargeting?

Filter saobraćaja

Ispod opcije RETARGETING, nalazi se FILTER SAOBRAĆAJA. Opcija vam omogućava da se kampanja prikaže isključivo na sajtovima izdavača kod kojih ste dobili najveći broj konverzija i klikova.

Ovde imate tri mogućnosti:

  • Bez filtera
  • Crna lista
  • Bela lista

Odabirom Bele liste unosite listu izdavača kod kojih ste imali zadovoljavajuće rezultate i na kojima želite ubuduće da se reklamirate. Odabirom Crne liste unosite spisak izdavača koji su vam doneli slabije rezultate i na kojima više ne želite da se reklamirate.

U tekstu Kako mogu filtrirati sajtove s lošijim rezultatima opisali smo čitav postupak kako se koriste ove opcije i šta je sve potrebno podesiti.

Lokacija

Za razliku od ostalih filtera, lokacija se obavezno obeležava. Ukoliko slučajno zaboravite da podesite državu u kojoj će se kampanja prikazati, naši moderatori će vas podsetiti mejlom da označite lokaciju. Možete odabrati bilo koju državu, a među zemljama sa najviše saobraćaja su trenutno: Srbija, Makedonija, Bosna, Hrvatska i Nemačka. Pogledajte: Kako podesiti targetiranje lokacije?

Kategorije

Odaberite vrstu portala na kojima želite da se prikaže vaša kampanja. Ovu opciju možete preskočiti, jer u većini slučajeva ciljna publika posećuje uglavnom sve vrste sajtova koji su ponuđeni u kategorijama.

Uređaji

Na ovoj opciji možete targetirati, npr samo osobe koje koriste mobilni telefon ili pak samo osobe koje su pristupile internetu preko laptopa ili desktop računara. Targetiranje se može proširiti i na korisnike koji imaju određeni operativni sistem, što je odlično ako npr pravite kampanju za IOS aplikaciju, igrice za mobilni telefon i slično.

Vreme

Podesite vremenski period ako želite da se kampanja prikazuje određenim danima u sedmici, u nekom specifičnom periodu ( npr od danas pa naredne tri nedelje ) ili ako želite da kampanja ide u određeno doba dana. Dozvoljeno je filtriranje po datumima, satima ili danima u nedelji. Pogledajte: Kako zakazati pokretanje kampanje u određeno vreme?

Jezik

Veoma korisna opcija, naročito ako vašu ciljnu grupu čine Balkanci u dijaspori. Recimo želite da promovišete svoju kampanju Makedoncima u Švajcarskoj. Samo obeležite Švajcarsku u lokacijama, a na jeziku makedonski. Pogledajte: Koje zemlje donose najbolje razultate?