Koji je minimalni CPC koji mogu ponuditi?

by Vladimir C.

Koliki će biti CPC za kampanje koje kreirate zavisi isključivo od vas. Ipak, ako odredite cenu koja je suviše niska, može se desiti da se vaša kampanja uopšte ne prikaže ili da ima jako malo prometa.

Zato, predlažemo da vam vodič za određivanje idealne cene klika bude cenovnik naše platforme. Cene su različite za svaku državu a možete ih pogledati na ovom linku.

Predlažemo i da iskoristite opciju KVALITET SAOBRAĆAJA!

Našim oglašivačima je ponuđena opcija da odrede i kvalitet saobraćaja. Na vama je da odaberete top, srednji ili niži. Možete odabrati i sva tri u isto vreme, a možete i samo dva ili jedan. Kako god vama odgovara!

Šta zapravo predstavlja kvalitet saobraćaja?

Naši izdavači ( sajtovi na kojima se prikazuju vaše kampanje ) se dele u tri kategorije. Top su najkvalitetniji izdavači sa najvećim brojem poseta i najkvalitetnijom publikom. Kod srednjih i nižih je broj poseta nešto manji. Top izdavači neretko imaju i kvalitetniji sadržaj i manje reklama, pa i to čini da postoje znatno veće šanse da će doneti željene razultate.

Tako da na opciji KVALITET SAOBRAĆAJA vi zapravo birate kod kojih izdavača želite da se prikaže vaš oglas.

Naravno, za svaku od ovih opcija se mora odrediti zasebna cena klika. Predlozi iz našeg cenovnika se odnose na srednji kvalitet saobraćaja. Za niže možete smanjiti CPC za 20% u odnosu na cenu iz cenovnika. Za top povećajte 20% u odnosu na cenu srednjeg kvaliteta saobraćaja.

Koliko god da odredite srednju cenu klika, za top i nižu povećajte, odnosno smanjite za 20%.