Koliko košta oglašavanje na Ad Nativia u 2024: Sve što treba da znate!

Nativno oglašavanje na Ad Nativia platformi treba da bude obavezan deo marketing strategije za sve biznise koji žele da profitiraju u 2024. a da pri tom ne bacaju budžet za oglašavanje u rupu bez dna. Razlog?

Pa Ad Nativia ima preko 10.000.000 jedinstvenih korisnika mesečno, koji mogu videti vašu reklamnu kampanju. U pitanju su realni korisnici, na Ad Nativia nema lažnih klikova, jer se takve stvari na vreme otkrivaju i strogo sankcionišu. Neki od korisnika će vašu kampanju videti više puta, pa sve ukupno, Ad Nativia na mesečnom nivou ima oko 400.000.000 pregleda oglasa.

Ovakvi brojevi su impresivni … ali zastrašujući. Da li tolika konkurencija za pažnju na platformi znači sve veće troškove??? Ne brinite!

Marketing na Ad Nativia je i dalje mnogo povoljniji nego na drugim platformama. Bez obzira na impresivne brojke pregleda, konkurencija je i dalje mnogo manja nego, na primer, na Guglu, Fejsu, Jutjubu, Instagramu… Ne treba vam milionski budžet da biste se efikasno oglašavali i istakli u odnosu na druge.

U ovom vodiču ćemo detaljnije pričati o tome koliki vam je budžet potreban za nativne oglase u 2024. Delićemo i savete kako da smanjite troškove oglašavanja, a da pri tom i dalje imate uspešne rezultate.

Šta određuje cenu nativnog oglašavanja?

Svaki oglašivač koji kreira kampanju na Ad Nativia takmiči se za određeno mesto za plasman oglasa pred svojom ciljnom publikom. Čiji će oglasi imati prioritet, zavisi od cene klika koju oglašivač stavi. Oglašivač koji stavi veću cenu ima prioritet u odnosu na druge. Što je više oglašivača aktivno, to ćete morati da stavite veću cenu klika.

Na prikaze utiču i filteri koje ste odabrali, tako što eliminišu određeni deo publike, koja ne spada u vašu ciljnu grupu korisnika. Jer vas možda interesuje publika u Nemačkoj, dok konkurent koji prodaje isti proizvod cilja na Austrijance.

Najveća konkurencija trenutno je za balkanske zemlje.

Oglašivači se uglavnom najviše aktiviraju tokom praznika kao što su Božić, Nova Godina, Crni petak ili Uskrs, povećavajući time konkurenciju. Tada su prinuđeni da stave veću cenu klika, ali se svakako isplati jer su korisnici aktivniji na internetu tokom praznika.

Koliko košta nativno oglašavanje na Ad Nativia?

Cena oglašavanja se plaća par eurocenti po kliku, uglavnom zavisi od države u kojoj želite da se oglašavate. Za područje Balkana iznosi oko 3-4 centa, za zemlje Zapadne Evrope nešto više.

Preciznije detalje možete videti na Native Media cenovniku.

Cene koje su prikazane u cenovniku su okvirne. Možete ih uzeti kao početnu tačku i podizati ili spuštati po potrebi, u zavisnosti od konkurencije na platformi.

Ovo čini nativno oglašavanje na Ad Nativia jednim od najjeftinijih formi marketinga, a koje su u stvari efikasne. Na primer, za naše područje, prosečna cena oglašavanja na Facebook-u je nekih 10-15 centi po kliku, što je znatno više od nativnog oglašavanja. Reklamiranje na Instagramu ili Jutjubu je još skuplje.

Pri tom, nativni oglasi ne naplaćuju preglede, kao društvene mreže, već samo klikove.

Pametna potrošnja budžeta

Iako je cena nativnog oglašavanja mnogo niža, niko ne želi da rasipa svoj budžet. Evo kako treba rešiti te situacije.

Krajem prošle godine kontaktirao nas je novi klijent. Želeo je da testira nekoliko svojih kampanja , u želji da pronađe pravu strategiju za provlačenje svoje ciljne grupe korisnika. Planirao je da u svaku kampanju uloži  po 500 evra. Naravno, nije bio raspoložen da mu dobar deo budžeta ode na testiranje, pa nas je pitao za savet.

Predložili smo mu da najpre pusti četiri kampanje, da ih ostavi da se prikazuju sedam dana i proanalizira koliko su mu kampanje trošile dnevno. Javio nam se posle sedam dana i rekao da je svaka kampanja trošila oko 30 evra po danu.

Zatim smo mu predložili da kreira nove kampanje, na kojima će definisati i dnevni budžet. Rekli smo mu da stavi da mu dnevni budžet bude 20 evra ( smanjili smo onih 30 evra za trećinu ).

Klijent je bio oduševljen. Ne samo da je sproveo efikasno testiranje svojih kampanja, nego je uštedeo i dosta novca zahvaljujući ograničavanju dnevnog budžeta. I dalje koristi ovu opciju i na taj način pametno raspolaže novcem koji ulaže u nativno oglašavanje.

Dnevni budžet je spas, sprečava suvišnu potrošnju budžeta i što je najbitnije, dozvoljava vam da potrošite što manje novca na testiranje kampanja.

Kako ostati među najuspešnijim oglašivačima, a da pri tom ne moram da povećavam cenu klika non stop?

Za pametnog marketing stratega, oglašavanje uvek može biti jeftinije. Potrebno je da samo da mudro iskoristite sve opcije koje Ad Nativia paltforma nudi.

Nikako ne dozvolite sebi da, kada pronađete idealnu landing stranu i idealnu strategiju za oglašavanje, ostanete samo na tome. Imajte u vidu da se publika brzo zasiti jednog te istog sadržaja. U nativnom oglašavanju potrebno je menjati parametre, kao što su landing i prelanding strana, slike i naslovi oglasa, itd.

Evo nekih saveta koji će vam pomoći da ostanete u igri:

  • Uvek eksperimentišite, jedan manji deo budžeta neka ide na testiranje novih prelanding strana i strategija.
  • Koristite filtere kao što su portali i interesovanja.
  • Selektujte portale na kojima ste imali najviše klikova, tako što ćete koristiti opcije crna i bela lista.
  • Gledajte da ne ponavljate iste naslove i slike ili ih ponovite tek nakon par meseci.
  • Dobro definišite ko je vaša ciljna publika, istražite kako razmišljaju i koje sajtove posećuju.
  • Pratite korisnike koji su kliknuli na vaš oglas. Koliko njih je pročitalo sadržaj prelanding strane, koliko njih je otišlo na landing stranu, a koliko njih je zapravo ostvarilo konverziju.

Krajnje je vreme da pređete na efikasne metode oglašavanja

Ad Nativia platforma je marketinški alat namenjen za sve vrste biznisa. Ovde ćete sigurno naći svoju ciljnu grupu korisnika bez obzira ko su oni, koje su nacije, kakva su im interesovanja, da li vole da pojedu musli za doručak ili su više za komplet lepinju sa kiselim mlekom.

Slobodno eksperimentišite i testirajte ( ne zaboravite da koristite i dnevni budžet tom prilikom ), zovite korisničku podršku da vam pomogne ako vas nešto zbuni ili ako vam prosto bude potrebna pomoć oko definisanja savršene kampanje.

Da li ste spremni da podignete svoj biznis na veći nivo? Sačuvajte ovaj tekst, kako bi u buduće imali smernice za kreiranje oglasa i registrujte se na Ad Nativia već sada!