Koliko saobraćaja se može ostvariti preko Ad Nativia platforme?

Misija Ad Nativia platforme jeste da svojim oglašivačima pruži najbolje moguće iskustvo i pomogne im da putem digitalnog marketinga zarade što više novca od svog proizvoda ili usluge.

I već šestu godinu za redom uspevamo u toj misiji. Kako bismo vas uverili u to, iznećemo deo podataka o našoj platformi, koji smo preuzeli sa CloudFlare mreže:

  • Oglase postavljene preko Ad Nativia platforme na mesečnom nivou pregleda 8-10 miliona jedinstvenih korisnika.
  • Na nedeljnom nivou taj broj iznosi oko 3 miliona.
  • U roku od 24h, reklame plasirane putem naše platforme vidi oko 800.000 korisnika.

Svaki korisnik u toku meseca vidi našu reklamu i po nekoliko puta. U pitanju su jedinstveni korisnici iz regiona, ali i iz dijaspore. Kod nas ne postoje lažni klikovi i pregledi, to strogo kontrolišemo! Svaki korisnik je realna osoba, koja se upoznaje sa vašom ponudom jer je zaista zainteresovna za nju.

Dakle, preko Ad Nativia platforme možete ostvariti i više nego dovoljno saobraćaja.

Nemamo saradnju sa Fejsom ili Guglom

Ad Nativia je zaseban brend, i ne zavisi od društvenih mreža i Gugla, mada se bavimo istim poslom – dovodimo vam korisnike koji će se upoznati sa vašom ponudom. Postoji samo jedna bitna razlika ili bolje reći prednost.

Na našoj mreži je mnogo manja konkurencija, što automatski znači da vam ne trebaju velika ulaganja da biste došli do potencijalnih korisnika. Recimo sa 1000 evra budžeta koje biste uložili u oglašavanje, dobićete desetostruko više ako ih uložite na Ad Nativia, nego u Fejsbuk reklame.

Koliki budžet mi je potreban da bih došao/došla do rezultata?

Sve zavisi šta želite da postignete, ali u principu, dobri rezultati i dovoljno saobraćaja se mogu dobiti i sa budžetom od nekoliko stotina evra. Sav budžet se može raspodeliti na nekoliko kampanja. Naravno, koliko para, toliko muzike… Što vam je veći budžet, to ćete više saobraćaja dobiti.

To nikako ne znači da se ne mogu dobiti rezultati i sa manjim budžetom. Naravno, rezultati neće biti isti, kao kada se uloži par stotina ili par hiljada eura, ali sigurno ćete imati dobit. Šta više, minimalni iznos za uplatu budžeta je samo 30 evra.

Fora je u dobroj strategiji. Kako postavili kampanju, koje filtere iskoristiti i slično. O tome možete više pročitati u tekstu Kako kreirati uspešnu kampanju sa malim budžetom?