Šta je najbolje oglašavati na Native Media mreži?
Za početak da pojasnimo zašto je ovaj vid oglašavanja bolji u odnosu na ostale!
Ljudi ne vole reklame! I kada su prinuđeni da ih gledaju, jer im se nameću, gledaju ih bez neke posebne koncentracije. Neko je uložio novac, rad, trud i svoju kreativnost, a korisnik neće ni da mu pruži šansu, tako što će sa pažnjom pogledati reklamu.
Nativno oglašavanje je u prednosti jer ne izgleda kao klasična reklama. Vaša reklamna kampanja se uklapa u sadržaj na sajtu izdavača i deluje kao jedan od tekstova na sajtu. Nešto što će korisniku promeniti život na bolje. Zato će korisnici rado kliknuti na vaš baner i informisati se bolje o proizvodu ili usluzi koju promovišete.
Drugo i podjednako bitno, oglašavanje je povoljnije a možete targetirati publiku u bilo kom delu sveta!
Šta mogu da oglašavam preko Native Media platforme?
O kakvom god proizvodu ili usluzi da se radi, Native Media platforma vam stoji na raspolaganju za oglašavanje. Jedino što nije dozvoljeno promovisati su kockanje i sadržaj za odrasle.
Među proizvodima koji se najčešće promovišu na našoj platformi su:
- Razni suplementi: za mršavljenje, hipertenziju, zglobove, dijabetes, jačanje imuniteta i drugi preparati za prevenciju i poboljšanje zdravlja.
- Kozmetički preparati poput krema za negu lica, kose, kože, skidanje celulita…
- Proteinski suplementi i slatkiši za bodibildere i fizički aktivne osobe.
Ne promovišu se samo proizvodi već i usluge, na primer:
- Plan treninga i ishrane
- Osiguranje
- Kursevi
- Platforme za online zaradu
- Ponude za posao
- Igrice i aplikacije
Ako imate svoj sajt koji želite da promovišete, možete oglašavati i članke sa pomenutog sajta, svoj blog, video klipove…
Nativo oglašavanje koriste poznati brendovi
O tome koliko je nativno oglašavanje efikasno govori i činjenica da ga već neko vreme rado koriste i velike kompanije.
Kada je Adidas lansirao novi liniju obuće sa ,,boost“ tehgnologijom, angažovali su agenciju koja se bavi nativnim oglašavanjem kako bi korisnike informisali o ovoj liniji proizvoda. Svest o brendu je skočila za čak 50%.
Još bolje je prošao Beko kojem je CTR (click-through rate ) skočio za čak 75%, a brend je dobijao mnogo više pozitivnih ocena od novih korisnika.
Francuska kompanija Reno je imala problem da se probije na područje Pacifika koji obuhvata deo Afrike, Indiju, Južnu Koreju i Australiju. Njihova prva nativna kampanja je imala čak milion pregleda, dok im je VTR (view-through rate ) izašao na 33%. Naredne kampanje su bile još uspešnije, što je znatno podiglo svest o brendu u pomenutim delovima sveta.