Šta je najbolje oglašavati na Native Media mreži?

by Vladimir C.

Za početak da pojasnimo zašto je ovaj vid oglašavanja bolji u odnosu na ostale!

Ljudi ne vole reklame! I kada su prinuđeni da ih gledaju, jer im se nameću, gledaju ih bez neke posebne koncentracije. Neko je uložio novac, rad, trud i svoju kreativnost, a korisnik neće ni da mu pruži šansu, tako što će sa pažnjom pogledati reklamu.

Nativno oglašavanje je u prednosti jer ne izgleda kao klasična reklama. Vaša reklamna kampanja se uklapa u sadržaj na sajtu izdavača i deluje kao jedan od tekstova na sajtu. Nešto što će korisniku promeniti život na bolje. Zato će korisnici rado kliknuti na vaš baner i informisati se bolje o proizvodu ili usluzi koju promovišete.

Drugo i podjednako bitno, oglašavanje je povoljnije a možete targetirati publiku u bilo kom delu sveta!

Šta mogu da oglašavam preko Native Media platforme?

O kakvom god proizvodu ili usluzi da se radi, Native Media platforma vam stoji na raspolaganju za oglašavanje. Jedino što nije dozvoljeno promovisati su kockanje i sadržaj za odrasle.

Među proizvodima koji se najčešće promovišu na našoj platformi su:

  • Razni suplementi: za mršavljenje, hipertenziju, zglobove, dijabetes, jačanje imuniteta i drugi preparati za prevenciju i poboljšanje zdravlja.
  • Kozmetički preparati poput krema za negu lica, kose, kože, skidanje celulita…
  • Proteinski suplementi i slatkiši za bodibildere i fizički aktivne osobe.

Ne promovišu se samo proizvodi već i usluge, na primer:

  • Plan treninga i ishrane
  • Osiguranje
  • Kursevi
  • Platforme za online zaradu
  • Ponude za posao
  • Igrice i aplikacije

Ako imate svoj sajt koji želite da promovišete, možete oglašavati i članke sa pomenutog sajta, svoj blog, video klipove…

Nativo oglašavanje koriste poznati brendovi

O tome koliko je nativno oglašavanje efikasno govori i činjenica da ga već neko vreme rado koriste i velike kompanije.

Kada je Adidas lansirao novi liniju obuće sa ,,boost“ tehgnologijom, angažovali su agenciju koja se bavi nativnim oglašavanjem kako bi korisnike informisali o ovoj liniji proizvoda. Svest o brendu je skočila za čak 50%.

Još bolje je prošao Beko kojem je CTR (click-through rate ) skočio za čak 75%, a brend je dobijao mnogo više pozitivnih ocena od novih korisnika.

Francuska kompanija Reno je imala problem da se probije na područje Pacifika koji obuhvata deo Afrike, Indiju, Južnu Koreju i Australiju. Njihova prva nativna kampanja je imala čak milion pregleda, dok im je VTR (view-through rate ) izašao na 33%. Naredne kampanje su bile još uspešnije, što je znatno podiglo svest o brendu u pomenutim delovima sveta.