Zašto mi je odbijen zahtev za isplatu?

U retkim slučajevima se dešava da se zahtev za isplatu odbije, a razlozi su uglavnom vezani za PayPal platformu ili ste pogrešno uneli podatke u svoj profil.

Problem sa PayPal-om

Ako ste tek otvorili PayPal nalog, može se desiti da se novac ne prebaci na vaš nalog. Zato proverite da li ste uredno popunili sve tražene podatke na svom PayPal nalogu.

Ova platforma za transfer novca ponekad traži novim korisnicima dodatne informacije, poput ličnih podataka, brojeve računa, razne verifikacije i slično, a sve u cilju da zaštiti sebe i svoje korisnike od raznih prevara. Ako niste ispoštovali sve što je od vas traženo, novac koji povučete sa Ad Nativia neće biti prebačen na vaš PayPal.

Dakle, ako imate ovu situaciju, pogledajte da li ste unesli sve tražene podatke na svoj nalog. Ukoliko vam deluje da je sve u redu, pišite PayPal-ovoj korisničkoj podršci.

Što se tiče novca koji ste zaradili, bez brige! Novac će biti vraćen na vaš Ad Nativia profil i kada rešite problem sa PayPal-om moćićete opet da podnesete zahtev za isplatu. U krajnjem slučaju možete odabrati i neku drugu metodu za povlačenja novca. Sve će vam biti isplaćeno prvog narednog utorka.

Problem sa bankom

Ako ste podneli zahtev za isplatu na bankovni račun, a novac niste dobili, imajte u vidu da je bankama ponekad potrebno i do 2-3 dana da izvrše transakcije. Ukoliko na nalogu piše status „odbijeno“, najverovatnije ste uneli pogrešan broj računa.

Savetujemo da budete jako oprezni kada unosite podatke za isplatu na bankovni račun. Poželjno je proveriti bar dva puta unete podatke.

Ukoliko ste uneli pogrešan broj računa, izmenite ga i pošaljite ponovo zahtev.