Želite što veći promet od vaših kampanja? Evo kakvu strategiju je najbolje primeniti!

Svi želimo da zaradimo što više, a da uložimo što manje. Uz pravilno postavljenu kampanju to je itekako moguće ali potrebno je vreme dok se ne ustanovi kakva kampanja će doneti najbolje rezultate. Zato ćemo vam u nastavku teksta predložiti idealnu strategiju koja će vam pomoći da kreirate savršenu kampanju i doneti vam veliki promet.

Obavezno sačuvajte negde ova uputstva, naročito ako ste početnik u nativnom oglašavanju.

Kako početi?

Predlažemo da za početak napravite četiri kampanje i u svaku uložite po, npr 200 evra. Od filtera koristite samo lokaciju. Ostavite kampanje da se „vrte“ sedam dana.

Nakon toga pogledajte statistiku, pre nego što nastavite. Razmotrite koja kampanja je bila najuspešnija, kakvu sliku i kakav naslov ste stavili, koliko je publika pažljivo čitala vaš prodajni tekst i naravno, koliko konverzija ste ostvarili. Obavezno obratite pažnju i na to koliko novca je najuspešnija kampanja trošila na dnevnom nivou. Ovaj podatak će vam trebati.

U narednim kampanjama dodajte i dnevni budžet

Dnevni budžet će doprineti racionalnijoj potrošnji novca koji ulažete u oglašavanje. Takođe, ograničiće prikazivanje vaših kampanja na dnevnom nivou. Ako se kampanje prikazuju prečesto, publika će se zasititi vašim oglasima, ignorisaće ono što im plasirate, a budžet vam se troši.

Nakon što detaljno pogledate izveštaj za svoje prve četiri kampanje, možete formirati nove, oslanjajući se na parametre iz najuspešnije. Koristite slične slike i naslove, ali dodajte i dnevni budžet.

Koliki će vam biti dnevni budžet zavisi od toga koliko je najuspešnija kampanja trošila na dnevnom nivou. Dnevni budžet može iznositi za trećinu manje od tog iznosa.

Recimo, da je vaša najuspešnija kampanja trošila po 25 evra dnevnoKada smanjite taj iznos za trećinu, dobijate od prilike 17. Znači možete definisati da vam dnevni budžet bude 17 evra dnevno.

Testiranje će vam pomoći da dođete do boljih rezultata

Zašto smo strategiju baš ovako postavili? Pa, na ovaj način testirate kako publika reaguje na vaše kampanje. Proveravajte koliko čitaju vaše prodajne priče, koliko konverzija ostvaruju, itd. Dnevni budžet ograničava potrošnju uloženog novca i daje vam fleksibilnost da izmenite kampanju na vreme, ako bude potrebe.

E, sad lako je postavljati strategije kada imamo dovoljno novca za oglašavanje. A šta da radimo kada nam je budžet minimalan, pogotovo ako smo početnici i nemamo puno novca za ulaganje u marketing?

Dobra strategija je uvek važnija od sume kojom raspolažete. O tome kako da rasporedite novac za oglašavanje onda kada nemate veliki budžet, pisali smo u tekstu Kako kreirati uspešnu kampanju sa malim budžetom?