Blog je neophodan svakom poslovanju, a razlozi su sledeći…

by Sanja I.
Vreme čitanja: 3 minuta

Živimo u vremenu gde svako poslovanje ima ogromnu konkurenciju, a to je pre svega zbog mogućnosti publike da putem interneta sazna brzo sve o istim ili sličnim proizvodima/poslovanjima kao što je vaše. Čak i ako imate kvalitetnu robu, sitnice mogu odlučiti da vaša publika pređe kod konkurencije.

Zbog toga morate biti u korak s vremenom. Pored toga što je pod obavezno da imate web stranicu poslovanja kojim se bavite  i profile na društvenim mrežama, neophodno je da imate i svoj blog. Iako vam zvuči suludo, blog je i te kako bitan segment današnjice.

Blog je ono što će da vas izdovoji od ostalih, ako na njemu ponudite kvalitetan sadržaj. Nije bitno da li prodajte dečiju garderobu koju ste sami dizajnirali i napravili ili pak baterije za viljuškare i ostale velike mašine, blog morate imati. 

Povezuje vas sa klijentom 

Klijenti će uz pomoć bloga saznati više o vašem proizvodu/poslovanju. Čim dolaze na vaš sajt znači da koriste vaše proizvode ili poslovanje, pa je normalno da ih interesuje ta tema dublje.

Ako npr. proizvodite dečije stvari onda možete na blogu obuhvatiti i teme koji su materijali štetni za dečiju kožu ili koji mogu da izazovu ekcem, dok ako prodajete baterije možete da pišete sve novosti vezane za njihovu proizvodnju. Koliko god vama to izgledalo glupo, nekom nije, jer vi ste eksperti u svojoj oblasti dok vaši klijenti uglavnom ne znaju svaki segment vašeg poslovanja.

Vaša firma, odnosno njena web stranica, će se bolje plasirati na pretraživaču

Ako redovno izbacujete tekstove nemate šta da brinete za dolazak novih mušeterija/korisnika. Naime, kako redovno dodajete sadržaj na vaš sajt, tako će se on bolje plasirati na svemogućem Guglu. Statistika je dokazala da najviše publike pregleda samo prvu, eventualno drugu stranicu Gugl pretrage, dok veoma malo ide na treću i dalje. Zbog toga vam je plasman na pomenutom pretraživaću bitan. Može neko da vam sredi perfektno web sajt koristeći ključne reči, ali sve je džabe ako on nije aktivan, već „uspavan“. 

Postajete lider u svom poslovanju

Ako su vam tekstovi kvalitetni, onda će vas sigurno izdvojiti od konkurencije. Publika ne voli da čita nešto o čemu zna ili što može pronaći svuda, ali ako im vi otkrijete makar i jednu novost, oni će voleti da vas prate. Nekad to ne mora biti ništa novo, ali im možete nešto dobro znano objasniti na jednostavan način da svako može razumeti bez upotrebe stručnih termina. 

Gradi brend 

Ne samo da ćete postati lider u vašoj branši, nego pisanjem bloga izgradićete i brend. Ljudi će vas upoznati, verovaće vam i imaće poverenje u vaše proizvode/poslovanje. Upravo su to koraci kojim su mala i srednja poslvanja postala velika tj. napravili od svog imena brend.

Vaši socijalne stranice će biti zanimljive i aktivnije

Baš kao što se bolje plasirate na Guglu izbacivanjem redovnih postova, tako se bolje plasirate i na društvenim mrežama što su vaši profili ili stranice aktivnije. Deljenjem tekstova bloga ne samo da ćete poboljšati rejting, već ćete privući više publike da posećuje vaš sajt nedeljno.

Benfita od bloga ima sigurno nekoliko desetina, ali ovih pet su ključni. Zbog toga nemojte čekati da se čudo desi ne bi li vas publika primetila, već još danas pokrenite blog i izdvojte se od konkurencije.

Da bi ste taj isti blog uspešno promovisali, potreban je I dobar marketing. Poslednjih godina, u svetu je najbrži I najefikasniji način promovisanja nativna reklama, a sve iz razloga što je potpuno nenapadna I neiritirajuća. Publika je voli baš zato što ne izgleda kao reklama, već im nudi dodatne informacije o onome o što ih zanima. Svako će vrlo rado kliknuti na nju I uporedo saznati sve o vašem brendu I poslovanju. 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x