Crazy Egg – levak prodaje koji svaki potrošač voli

(13 najboljih primera levka prodaje u 2023.)

Više od 300,000 sajtova koristi Crazy Egg ne bi li lakše testirali svoje proizvode i usluge na tržištu. Princip je jasan, ukucate ime sajta i heatmapa vam se pojavi. Tako dobiajte jasnu analitiku i znate tačno šta treba da se optimizuje.

levak prodaje

Prodajni levak Crazy Egga ima zaista dosta koraka i samim tim je ogroman. Naime, pomenuta kompanija ima odličan blog koji je pun visokokvalitetnim sadržajem. Njihov tok prodaje zapravo počinje na njihovom blogu. To znači da većina njihovog saobraćaja dolazi iz tzv. ulaznih izvora kao što je Google platforma.

Imaju jasan baner sa pozivom na akciju (CTA) koji prati gornji desni deo stranice sajta dok skrolujete nadole. To je njihov ogroman plus.

Levak prodaje heatmap
[crp]

Takođe, na njihovim blog postovima, se nalazi poziv na akciju od trideset dnevnog besplatnog probnog perioda korišćenja Crazy Egga.

levak prodaje optimizacija

Koraci u levku prodaje

Saobraćaj

Pre svega od preporuka, blogova i oglasa. Na sajtu se prikazuju iskačući prozor na dnu svojih blog postova i početne stranice za besplatnu probnu verziju od 30 dana. Ako se prijavite za besplatnu probnu verziju, bićete preusmereni na stranicu sa cenama. A ako se prijavite na njihovu listu e-pošte, zapravo ćete nakon toga ostati na stranici bloga Crazy Egga, dobijajući njihov nov blog sadržaj.

Naslovna

Zahtevaju da dodate URL svog sajta.

Cena

Kada posetite stranicu sa cenama prikazuju se svi paketi, kao i 30 dnevni besplatan plan program.

Obrazac za naplatu

Stranica sa cenama ima sličan estetski izgled kao i ceo sajt, tako da ne deluje napadno.

Ceo sajt je pisan jednostavnim govorom, bez žargona.

Nakon što izaberete plan cena, poslednji korak je dodavanje informacija za obračun. Crazy Egg vas opet uverava, na stranici za naplatu, da vam neće biti naplaćeno u prvih 30 dana zbog njihovog besplatnog probnog perioda.

Zašto prodajni levak Help Scouta radi?

Iz godine u godinu Crazy Egg konstantno raste. Fokus dizajna levka je na jednostavnosti i čitkosti. Vizuali su primetni, pa samim tim i efikasni.

Njihov prvi prodajni levak nije bio dobar, zato i jesu menjali dizajn. Sada potrošač dobija samo one informacije koje su mu neophodne, za razliku od pre gde ga je kompanija „bombardovala“ svakom informacijom. Sve je jasno i potrošači znaju šta dobijaju ako se prijave za neki njihov program ili da dobijaju nove blog postove.

Za kraj…

Internet kompanija koja je promenila dizajn, jer je bila svesna svoje greške. Budite kao oni, ono što ne valja menjajte, bez obzira kako će to izgledati u očima konkurencije. Najbitnije je da potrošačima vaša prodajna stranica bude jasna i čitka.

Vrati se na glavni članak TOP 13 najboljih primera o levku prodaje u 2023. godini!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]