Da li je vaša firma spremna za nativno oglašavanje

by Vladimir C.
Vreme čitanja: 3 minuta

U vremenu kada se većina brendova promoviše onlajn, i pomoću popularnih programa, zapitajte se samo jedno: Da li ste spremni za nove trendove?

U svetu zasićenom internetom, ponekad je teško zamisliti da je pre samo 20 godina svetska mreža bila samo mali delić onog što je danas. Tada je samo 41% odraslih koristilo internet. 1998. godine 57% ispitanika koji ne koriste internet je izjavilo da se “uopšte ne brinu” što propuštaju nešto, jer nisu onlajn.

Brz napredak do danas, a FOMO (strah od propuštanja nečeg) ima svoj (onlajn) izraz u rečniku. Pošto se internet razvio toliko da se prosto infiltrirao u svaki aspekt našeg života, oglašavanje putem interneta se razvilo u skladu sa brzim digitalnim trendovima. Što nas dovodi do oblika oglašavanja koje trenutno preplavljuje internet: nativno oglašavanje.

Osim ako ste zaglavljeni u devedesetim, znate da je nativno oglašavanje suptilniji, laganijii pristup onlajn oglašavanju. Umesto bombardovanja čitaoca prikaznim oglasima, koje jedva čak i primećuju, nativni oglasi pružaju čitaocu korisni, zabavni i informativni sadržaj koji pomaže u izgradnji svesti o brendu.

I nativno oglašavanje funkcioniše. Podsećanje na brend (brend recall) u nativnom oglašavanju je 2 puta veće nego preko banera. Čitanje naslova nativnog oglasa privlači 308 puta više pažnju potrošača nego slike i baneri.

Sve što je staro postaje novo, uključujući i nativnu reklamu

Iako je pojam ‘nativno oglašavanje’ prvi put korišćen 2011. godine, principi nativnog oglašavanja su stari oko 100 godina. Već mnogo godina na TV-u i radiju emituju se reklame koje se uklapaju u sadržaj programa – oglas se uklapa u stil i funkciju stranice na kojoj se prikazuje.

Čak su i najranije reklame bile oblik plaćenog (oglašivačkog) sadržaja koji je imao za cilj da informiše i zabavlja čitaoca, stvarajući priliku za jačanje veze između potrošača i brenda.

Ali ako više volite da odmah prionete na posao, nastavite sa čitanjem da biste saznali kako se nativna reklama može dobro prilagoditi vašoj onlajn strategiji.

Kako nativna reklama može pomoći vašem poslu

To je najbolji način da nađete svoju pravu publiku

Nativno oglašavanje je odličan način za stvaranje lakih konverzija, tako da možete voditi ciljanu publiku kroz levak prodaje i ostvariti kvalitetnije konverzije. Ako vaši čitaoci kliknu na nativne oglase koji promovišu određene teme, to je signal da su zainteresovani za ovu vrstu sadržaja. Zatim možete ih preusmeriti na oglase koji odgovaraju njihovim pravim interesima. Ključ je u kreiranju bogatog sadržaja i u tome da se on učini privlačnim pomoću sjajnih naslova i primamljive grafike.

Savršeno se uklapa u aktivnosti na društvenim mrežama

Društvene mreže pružaju mogućnosti za ciljanje na visokom nivou, koje vam omogućavaju da unapredite svoje kampanje naprednim i preciznim ciljanjem grupa. Na primer, alatka Facebook Insights može pomoći marketerima da definišu svoju ciljnu publiku putem lista ponašanja.

Kada se koriste u kombinaciji sa platformom za nativno oglašavanje, prodavci mogu da koriste slične karakteristike kako bi stvorili još vrednije podatke, što vodi ka boljim rezultatima za kampanje u nativnom oglašavanju.

Daje trenutne rezultate

Oglašivači često moraju da čekaju nekoliko nedelja kako bi utvrdili da li su njihova sredstva uspešno iskorišćena.

Dok preko mreža za nativno oglašavanje, prodavci mogu brzo da generišu veliki broj saobraćaja – a zatim koriste alatku kao što je Hotjar da analiziraju podatke i steknu uvid u stopu uspešnosti kampanje.

Odličan način za promociju PR sadržaja

Negativno pisanje u medijima. U saradnji sa platformom za nativno oglašavanje, brendovi mogu promovisanjem pozitivne priča o njihovoj kompaniji i na taj način poprave sliku o sebi.

Sa oglašavanjem možete početi odmah, uz dnevni budžet po vašem izboru, tako da ćete dobiti brze i isplative rezultate. Imidž vašeg brenda veoma brzo će se propraviti.

Povećajte prodaju

Nativno oglašavanje nije samo dobro za svest o brendu, dobro je i za prodaju. Firme koje već koriste nativno oglašavanje kažu da nativni oglasi dovode do više klikova i veće stope konverzije.

Statistika govori sama po sebi. Nativni oglasi zasnovani na video zapisu donose 5% veću stopu konverzija, dok podkast donosi neverovatno povećanje konverzije od 37%.

Idite tamo gde je rast

2018. je bila godina u kojoj je nativno oglašavanje nadmašilo sve druge vrste reklamnih prikaza kako bi dostiglo udeo od 52,9% u ukupnoj potrošnji u digitalnom oglašavanju u SAD. A prognoza je rast, rast i rast. Zašto? Nativno oglašavanje stavlja potrošače na prvo mesto. Umesto nametljivih dosadnih reklama, pruža kvalitetan sadžaj koji korisnici očekuju.

Ako smo vam barem malo zagolicali maštu, kliknite na link ispod i otvorite besplatan nalog na našoj platformi i isprobajte snagu nativnog oglašavanja.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x