DAN ZALJUBLJENIH: Neka se publika zaljubi u vaš oglas

by Tijana
dan zaljubljenih

Dan zaljubljenih samo što nije stigao. Mnogo vaše publike je spremno da kupi poklone svojim voljenim. Najbolje od svega je što većina njih neće štedeti na svoja voljena bića, pa im neće kupiti samo cveće i čokoladu. Nakit, donji veš, aranžmani za putovanja, poklon kartice, parfemi i još mnogo toga je ono što se najčešće kupuje voljenima povodom ovog globalnog praznika. 

Poslednjih godina, ovaj globalni praznik ne slave samo ljubavni partneri, već se na ovaj dan slavi ljubav i prema članovima svoje familije, drugovima, učiteljima itd. Iako, dan zaljubljenih nije u sklopu srpske tradicije (bar ne na datum svima dobro znan), ceo region ga slavi. Međutim, oglašivači svakako ovaj praznik treba to da iskoriste i tako još bolje da prodaju svoje proizvode, ponude ili usluge. 

Dob je jedna od najznačajnijih faktora kada se pravi selekcija oko potrošnje za poklone za Dan zaljubljenih. Publika stara od 25 do 34 godina je ona koja troši najviše za kupovanje dara svojoj voljenoj osobi, a potom oni od 35 do 44 godine i od 18 do 24 godine. Ako gledamo po polu, onda je jači onaj koji više kupuje. 

Click Here To Join Native Media

Takođe, prodaja raste kako se 14. februar primiče. Tako da još nije kasno da pokrenete svoju sezonsku kampanju povodom predstojećeg praznika, naprotiv – ovo je pravi trenutak. 

nativni oglas

Mnogi će misliti da tako brzo ne mogu da osmisle dobru kampanju, ali zato smo mi tu da vam pomognemo. Sledite dole navedenih sedam pravila i sigurno ćete zabeležiti ogroman uspeh u ovoj sezonskoj kampanji. 

7 pravila pri kreiranju nativne kampanje za Dan zaljubljenih 

1. Prilagodite svoj oglas muškoj populaciji od 25 do 34 godine – zašto? Zato što oni najviše troše za kupovinu poklona za Dan zaljubljenih. Ako njih privučete, vaša kampanja će sigurno biti uspešna. 

2. Budite kreativni i različiti – zašto? Zato što ćete samo tako privući ciljnu grupu na vaš oglas. Pazite na sitnice, jer nije svaki muški član publike u emotivnoj vezi sa ženskim polom, pa budite pažljivi pri pisanju sadržaja oglasa. Nemojte zbog tradicionalnog gledanja oterati potencijalne mušterije sa svog oglasa, već igrajte pametno i na kartu XXI veka, ako želite da vaša nativna kampanja bude uspešna i dobro posećena. 

3. Dan zaljubljenih nije samo za parove – ovo smo već ranije pomenuli. Zaista, ovaj globalni praznik je postao poznat po tome da se na njegov dan iskazuje ljubav prema svima. Mnogi čak 14. februara obraduje i svoje kućne ljubimce nekim poklončićem. Naravno, tu su i familija i prijatelji ili šta više neko kupuje sam sebi (jer sebe voli najviše). Što se tiče ove grupe publike koja ne kupuje poklone samo partneru, tu ubedljivo vodi ženski pol. Dame su one koje vole da potroše na poklone svim voljenim bićima, a ne samo partneru. Ako vaš proizvod ili usluga spada više u ovu grupu poklona, onda ga prilagodite ženskom polu i neka vaša kampanja zasija. 

4. Pametno rasporedite budžet kampanje – znamo da smo dosadni više sa pominjanjem testiranja, ali ono je zaista bitno. Naime, prvo pronađite ciljnu grupu tj. publiku koja želi da postane vaš kupac, pa onda ih pozovite na akciju. Ne brinite, nije kasno, jer publika obožava da kupuje u poslednjem trenutku poklon za Dan zaljubljenih. 

5. Optimizacija ciljanja – Ako prodajete više proizvoda ili usluga, onda morate biti pažljivi kako bi svakom iz publike prikazali proizvod koji ih zanima u pravo vreme. Iako zvuči komplikovano, nije tako. 

6. Iskoristite vreme korisnika – Više od polovine avanture zvane kampanje je nagovaranje publike da postanu vaši kupci, a to činite tako što ih stalno podsećate da je vaš proizvod ili usluga najbolje rešenje za jedinstveni ili savršen poklon voljenoj osobi. Jednom kada im privučete pažnju, koristite moć interneta da im pokažete ono što nudite na najbolji mogući način. 

7. Nemojte izgubiti potencijalnog kupca zato što se Dan zaljubljenih primakao – mnogi članovi publike će u poslednjem času rešiti da kupe poklon voljenoj osobi. Dajte sve od sebe da isporučite svoj proizvod u 24 sata 13. i 14. januara. Takođe, u naslovu vašeg oglasa je dobro da stoji reč kao što je „urgentno“, „brzo“, „odmah“ itd.  

Uglavnom svi kupujemo poklon povodom Dana zaljubljenih svojim najmilijima u ovo vreme. Stoga, kreiranjem oglasa koji će poštovati gore navedene tačke, imaćete mogućnost da dokažete relevantan servis i proizvod. Sve te tačke pomoći će vam da napravite kampanju iz snova! 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.